Madonna, Oświęcim i narodowa akcja zagłuszania...

Data: 2009-08-10 10:24:54
Autor: Tzva Adonai
Madonna, Oświęcim i narodowa akcja zagłuszania...
Podczas wizyty w Polsce Madonna zamierza pokazać swoim dzieciom obóz
koncentracyjny w Oświęcimiu. Jak powiedział rzecznik prasowy
wokalistki w rozmowie z Daily Mail: "to nie będą wakacje, ale poważna
lekcja o świecie".

http://muzyka.wp.pl/gid,376496,page,2,title,Madonna-zabierze-dzieci-na-wycieczke-do-Auschwitz,galeria.html

***

Narodowa akcja zagłuszania amerykańskiej wokalistki została starannie
zaplanowana. 15 sierpnia wzdłuż płotu otaczającego teren lotniska na
Bemowie staną w niewielkiej odległości od siebie grupy liczące po
kilkadziesiąt osób. Wraz z rozpoczęciem koncertu protestujący zaczną
śpiewać pieśni patriotyczne i religijne. W ich repertuarze znajdzie
się również nasz hymn narodowy. Aktywiści będą zaopatrzeni w
profesjonalne nagłośnienie. W manifestacji ma wziąć udział około
tysiąca osób uzbrojonych w transparenty, maryjne wizerunki i polskie
flagi.

http://muzyka.wp.pl/gid,377104,page,4,title,Katolicy-zaglusza-koncert-Madonny,galeria.html

Data: 2009-08-10 20:39:46
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:efb875bc-1d72-4941-86d8-244fe3ba3d7733g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Oj, będzie siara na cały świat. Jakby to jeszcze mało się nabijano z moherowej Polski. Dzisiaj będąc na zakupach w Intermarche słuchałem jak kasjerki ubolewały nad moherowym ciemnogrodem i mówiły, że gdyby to Madonna chciała o 8 rano odstawić koncert, to może by się nie dziwiła, bo ludzie by chcieli o tej porze do kościoła...

boukun

Data: 2009-08-10 22:05:02
Autor: plazoVic
Madonna, Oświęcim i narodowa akcja zag łuszania...
Tzva Adonai пишет:
 15 sierpnia wzdłuĹź płotu otaczającego teren lotniska na
[...]

Boze, co za wiocha... Jak tym starym pierdzielom musi sie nudzic...

--
plazoVic

Data: 2009-08-10 13:16:58
Autor: Antenka
Madonna, Oświęcim i narodowa akcja zagłuszani a...

Vicek, jedziesz? :D Powtórz sobie słowa "Bogurodzicy"!

Antenka

Data: 2009-08-10 22:23:46
Autor: plazoVic
Antenka пишет:
Vicek, jedziesz? :D Powtórz sobie słowa "Bogurodzicy"!

Za duzo sie naogladalas nedznych filmow pseudohistorycznych typu "Krzyzacy"...
W ogole, niedobrze czerpac wiedze o swiecie wylacznie z produkcji filmowych.

--
plazoVic

Data: 2009-08-10 13:35:56
Autor: Antenka
On 10 Sie, 22:23, plazoVic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> [...]

"Krzyzacy"...
W ogole, niedobrze czerpac wiedze o swiecie wylacznie z produkcji filmowych.

Cooo? Nie musiałam oglądać, żeby nauczyć się Bogurodzicy na pamięć. Po
prostu miałam szczęście do fantastycznych polonistów i wszystko w tym
temacie.A "Krzyżaków" przeczytałam uczciwie do końca :D

Antenka

Data: 2009-08-10 22:38:39
Autor: plazoVic
Antenka пишет:
Nie musiałam oglądać, żeby nauczyć się Bogurodzicy na pamięć.

Ja sie uczylem w podstawowce na muzyce.

 A "KrzyĹźakĂłw" przeczytałam uczciwie do końca :D

Ja tez. I dziecku nie polece tej idiotycznej lektury. Bzdet na bzdecie...

--
plazoVic

Data: 2009-08-10 13:51:16
Autor: Antenka
On 10 Sie, 22:38, plazoVic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> [...]

>  A "Krzyżaków" przeczytałam uczciwie do końca :D

Ja tez. I dziecku nie polece tej idiotycznej lektury. Bzdet na bzdecie...

Ty może nie, ale pani od j.polskiego, tak :) Slyszałam, że jest
zalecenie podczas przerabiania tej lektury, żeby każdy uczeń nauczył
się na pamięć dowolnego rozdziału :D

Antenka

Data: 2009-08-10 22:57:34
Autor: plazoVic
Antenka пишет:
Ty może nie, ale pani od j.polskiego, tak :) Slyszałam, że jest
zalecenie podczas przerabiania tej lektury, żeby każdy uczeń nauczył
się na pamięć dowolnego rozdziału :D

Spox, ja mu to opatrze odpowiednim komentarzem. I wierz mi, nie bedzie tej XIX-wiecznej bzdury traktowal jako prawdy historycznej.
A podatny na szkolna indoktrynacje nie bedzie, ma to po mnie. Ja tez nie mialem problemow z uwierzeniem dziadkowi i ojcu, ze to co w podstawowce pierdzielili to bzdury :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-10 23:08:26
Autor: jadrys
plazoVic pisze:
Antenka пишет:
[...]

Dlaczego tak uwaĹźasz? jakie bzdety?

Data: 2009-08-10 23:36:35
Autor: plazoVic
jadrys пишет:
Dlaczego tak uwaĹźasz? jakie bzdety?

Pierwszy bzdet: jakoby rycerze Zakonu byli bardziej okrutni niz rycerze polscy (okrucienstwo po obu stronach bylo podobne - spore). Drugi bzdet: jakoby walka z Zakonem miala charakter odwiecznej walki Polakow z Niemcami (taka kategoria narodowosciowa nie miala w tamtych czasach znaczenia, w polskich miastach wiekszosc mieszczan to byli wtedy etniczni Niemcy - lojalni obywatele Rzeczpospolitej).\

Zreszta ten "odwieczny" konflikt niemiecko-polski to wylacznie XIX-wieczny wymysl. W polsko-niemieckiej historii jest w sumie dobrych kilkaset lat wspolnych interesow i wspoldzialania oraz zaledwie kilkadziesiat lat wzajemnych wojen i nienawisci.

--
plazoVic

Data: 2009-08-10 23:41:44
Autor: raff
[...]

Kilkaset, a nie kilkadziesiat. Od zaborow poprzez Bismarcka po obie wojny swiatowe.

R.

Data: 2009-08-10 23:58:23
Autor: plazoVic
raff пишет:
Kilkaset, a nie kilkadziesiat. Od zaborow poprzez Bismarcka po obie wojny swiatowe.

Zaboru ogolnie nie okreslalbym jako konflikt niemiecko-polski, bo np.
polscy chlopi znalezli sie w o niebo lepszej sytuacji niz w
Rzeczpospolite, gdyz np. mogli posiadac ziemie na wlasnosc. Stad cala
historia z Drzymala - facet mial kase i kupil ziemie. I choc wladze
robily mu problemy przy stawianiu domu, to jednak nalezy pamietac, ze w
Rzeczpospolitej, jako chlop, nie mialby ani kasy, ani prawnej mozliwosci
kupienia ziemi.
Bismarck zotsal kanclerzem w 1871 - do 1914 to sa 43 lata. I WS trudno
uznac za zmagania poslko

Data: 2009-08-10 23:59:45
Autor: plazoVic
raff пишет:
Kilkaset, a nie kilkadziesiat. Od zaborow poprzez Bismarcka po obie wojny swiatowe.

Zaboru ogolnie nie okreslalbym jako konflikt niemiecko-polski, bo np. polscy chlopi znalezli sie w o niebo lepszej sytuacji niz w Rzeczpospolitej, gdyz np. mogli posiadac ziemie na wlasnosc. Stad cala historia z Drzymala - facet mial kase i kupil ziemie. I choc wladze robily mu problemy przy stawianiu domu, to jednak nalezy pamietac, ze w Rzeczpospolitej, jako chlop, nie mialby ani kasy, ani prawnej mozliwosci kupienia ziemi.
Bismarck zostal kanclerzem w 1871 - do 1914 to sa 43 lata. I WS trudno uznac za zmagania polsko-niemieckie, bo np. Pilsudski i jego legiony przez dlugi czas staly po stronie Niemiec i dla nich walczyly. Sama IWS to jedynie 4 lata, a IIWS to 6 lat.
Malo...

--
plazoVic

Data: 2009-08-11 11:49:59
Autor: jadrys
plazoVic pisze:
jadrys пишет:
[...]

Zadziwiające rzeczy prawisz - przyjaźń między Niemcami a Polakami, no no.. Z tego co sobie przypominam na obecną chwile, to jeden jedyny raz byliśmy ich sprzymierzeńcami - w trakcie  rozbioru Czechosłowacji. Gdyby nie pomoc Niemiec to moglibyśmy tylko pomarzyć o Zaolziu..
Natomiast  wrogĂłw w nich mieliśmy przez całe wieki - od Cedyni aĹź po II WŚ. Dla nich byliśmy zawsze tylko "podludĹşmi" .

Data: 2009-08-11 21:38:55
Autor: plazoVic
jadrys пишет:
[...]

Bzdura. Ja bym to porownal do podpierdzielenia portfela gosciowi, ktorego akurat leje banda kiboli...

Natomiast  wrogĂłw w nich mieliśmy przez całe wieki - od Cedyni aĹź po II WŚ. Dla nich byliśmy zawsze tylko "podludĹşmi" .

Kolejna bzdura. Niech ci Hans (J-23) wytlumaczy - on to kiedys wspaniale i w miare skrotowo ujal (swietny tekst).
Natomiast co do Cedyni kolego, margrabia Hodon oraz Mieszko uznawali zwierzchnosc tego samego cesarza niemieckiego. Byla to sasiedzka chryja (sprowokowana zreszta przez Mieszka) wewnatrz cesarstwa. Konflikt rozsadzil cesarz niemiecki, a margrabia oraz ksiaze podporzadkowali sie jego woli.

--
plazoVic

Data: 2009-08-11 21:41:21
Autor: raff
[...]

Co tez oni bardzo chetnie zrobili z nami w 1920.

R.

Data: 2009-08-12 08:27:16
Autor: jadrys
plazoVic pisze:
jadrys пишет:
[...]

Tym niemniej byli naszymi sojusznikami.

[...]

A co On ma mi tłumaczyć? Historię prawdziwą? Czy swoją własną interpretację zdarzeń historycznych?

[...]

No a o czym ja piszę jak nie o wzajemnej niechęci Polsko-Niemieckiej?  Ta walka to była z miłości?
Czasem  nasi przywĂłdcy, zarĂłwno Polscy jak i Niemieccy usiłują  nam wmĂłwić  Ĺźe nie ma między nami Ĺźadnych animozji, ale to g..no prawda - szwab zawsze był i będzie wrogiem Polski i polakĂłw..

Data: 2009-08-12 13:24:00
Autor: plazoVic
jadrys wrote:
Tym niemniej byli naszymi sojusznikami.

Nie byli. Byla jakas umowa, pakt, etc.? Polacy zagrali jak taki cwaniaczek, goscia leja, ma powazne klopoty, to ja sobie cichaczem, korzystajac z okazji odbiore rzecz, o ktora kiedys sie klocilismy.

ZSRR w 1939 to owszem - bylo sojusznikiem hitlerowskich Niemiec, bo mieli z nimi podpisany pakt, w ktorym szczegolowo podzielili sie terytorium Polski.

No a o czym ja piszę jak nie o wzajemnej niechęci Polsko-Niemieckiej?  Ta walka to była z miłości?

Byly rowniez czasy, gdy Polacy prali sie z Litwinami, Wegrami, Rosjanami, Szwedami. I co tez mowisz o odwiecznej nienawisci polsko-litewskiej, polsko-wegierskiej, polsko-rosyjskiej, polsko-szwedzkiej??

Czasem  nasi przywĂłdcy, zarĂłwno Polscy jak i Niemieccy usiłują  nam wmĂłwić  Ĺźe nie ma między nami Ĺźadnych animozji, ale to g..no prawda -

Wiesz, sa tacy ciule, ktorzy nikogo nie lubia. Poza soba.

szwab zawsze był i będzie wrogiem Polski i polaków..

Moze twoim. Moim nie.
BTW, Szwabia zajmuje jakies 2% terytorium Niemiec, a Szwabow jest wsrod Niemcow rowniez jakies 2% :)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-13 09:04:12
Autor: jadrys
plazoVic pisze:
jadrys wrote:
Tym niemniej byli naszymi sojusznikami.

Nie byli. Byla jakas umowa, pakt, etc.?

Tak. Na pewno to było uzgodnione.

[...]

O tych narodach nie.. One nigdy nie miały nas za coś gorszego od siebie..

Czasem  nasi przywĂłdcy, zarĂłwno Polscy jak i Niemieccy usiłują  nam wmĂłwić  Ĺźe nie ma między nami Ĺźadnych animozji, ale to g..no prawda -

Wiesz, sa tacy ciule, ktorzy nikogo nie lubia. Poza soba.

To raczej "ciule" usiłują wmówić Polakom że szwaby to nasi przyjaciele.. :-P

szwab zawsze był i będzie wrogiem Polski i polaków..

Moze twoim. Moim nie.

Oczywiście że mówię o moim zdaniu i zdaniu zdecydowanej większości polaków a nie Twoim..

Data: 2009-08-13 15:08:19
Autor: plazoVic
jadrys wrote:
Oczywiście że mówię o moim zdaniu i zdaniu zdecydowanej większości polaków a nie Twoim..

Iluz na tej grupie jest ludzi, ktorzy wypowiadaja sie w imieniu wszystkich Polakow...
A najczesciej w imieniu wszystkich Polakow wypowiadaja sie glosiciele najdurniejszych bzdetow...

Data: 2009-08-13 20:45:56
Autor: jadrys
plazoVic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Nie kombinuj.. Polacy generalnie nie lubią Niemców i tyle, dzielenie włosa na czworo nic tu nie da..

Data: 2009-08-14 00:01:08
Autor: plazoVic
jadrys пишет:
Nie kombinuj.. Polacy generalnie nie lubią Niemców i tyle, dzielenie włosa na czworo nic tu nie da..

Gowno warta jest opinia tych Polakow, ktorzy osobiscie nie znaja ani jednego Niemca. A takich jest wiekszosc.

--
plazoVic

Data: 2009-08-14 06:16:32
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
Każdy kto nie lubi Niemca, Szweda i takowych to RACJĘ MA.
On Fri, 14 Aug 2009 00:01:08 +0200, plazoVic wrote:

jadrys:
Nie kombinuj.. Polacy generalnie nie lubią Niemców i tyle, dzielenie
włosa na czworo nic tu nie da..

Gowno warta jest opinia tych Polakow, ktorzy osobiscie nie znaja ani
jednego Niemca. A takich jest wiekszosc.

Kłamstwa! Złote góry warta opinia tych Polaków.
Racje mają w swojej opinii o Germanach.
Mieszkam od 20 lat w Szwecji to chyba wiem lepiej.

Mam całą masę germaństwa pod moim oknem w Szwecji.
Znam tych Niemców. Ta większość Polaków nie musi znać
Niemców nic a nic, aby ich oceniać na 100% właściwie, poprawnie
i bezbłędnie nawet po dziesiątym zerze po przecinku.

Znam tych Zachodnioeuropejczyków z mojego
20 letniego doświadczenia życiowego i tutaj na moje życie
i na honor dziesiątków pokoleń mojego szlacheckiego rodu
potwierdzam. Inaczej Niemiec czy Szwed być nawet nie może,
no chyba że utopisz takiego jednego w tłumie NORMALNYCH
Polaków to będzie udawał się normalnego człowieka, aż spotka
takich swoich wariatów Polaków lub normalnych Niemców,
a wówczas ponownie sobą będzie.

sarmackiej narodowości, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my żyjemy!

Data: 2009-08-14 18:04:11
Autor: plazoVic
Kaşdy kto nie lubi Niemca, Szweda i t akowych to RACJĘ MA.
pan Piotr Glownia h. Godzyamba пишет:
Mam całą masę germaństwa pod moim oknem w Szwecji.
Znam tych NiemcĂłw.

Ale ty nie jestes reprezentatywny, co mi po twojej opinii o innych pacjentach twojego oddzialu?

i na honor dziesiątków pokoleń mojego szlacheckiego rodu
potwierdzam.

Godziamba, jesli to z rodem to nie sciema, to dziesiec pokolen twoich przodkow kreci sie w grobach jak turbiny drobnicowca majac takiego - delikatnie mowiac - specyficznego potomka...

--
plazoVic

Data: 2009-08-14 10:34:22
Autor: jadrys
plazoVic pisze:
jadrys пишет:
[...]

Nie wnikajmy w to ile jest warta czyjakolwiek opinia.  W kwestii uczuć nie naleĹźy oceniać wartości opinii. Faktem jest tylko to Ĺźe Polacy generalnie nie przepadają z szwabami.. i zresztą jest to przez NiemcĂłw odwzajemnione uczucie..

Data: 2009-08-14 18:08:42
Autor: plazoVic
jadrys пишет:
[...]

Kiedys widzialem sondaz nt. "Czy czujesz sie zagrozony niemieckimi roszczeniami do mienia pozostawionego na tzw. "Ziemiach Odzyskanych".

Wiesz kto sie najbardziej bal? Myslisz, ze ci ktorzy teoretycznie sa najbardziej zagrozeni, czyli mieszkancy dolnoslaskiego, zachodniopomoeskiego, warminsko-mazurskiego, etc.?
Nie.
Najbardziej bali sie w lubelskim, podlaskim i mazowieckim :)
Ha, ha, ha, ha!!!

--
plazoVic

Data: 2009-08-15 14:23:44
Autor: jadrys
plazoVic pisze:
jadrys пишет:
[...]

Ale w tej wzajemnej niechęci sprawa roszczeń, jest sprawą marginalną. Tu chodzi o odwieczne animozje Niemiecko-Polskie.

Data: 2009-08-17 08:42:36
Autor: plazoVic
jadrys wrote:
Ale w tej wzajemnej niechęci sprawa roszczeń, jest sprawą marginalną. Tu chodzi o odwieczne animozje Niemiecko-Polskie.

Ta "odwiecznosc" wymyslona zostala przez rozne takie Konopnickie-Niedamypogrzescmowy w XIX wieku, a pieczolowicie pielegnowana przez propagande prl-owska...

Data: 2009-08-11 13:14:30
Autor: Antenka
Madonna, Oświęcim i narodowa akcja zagłuszani a...
Jesteś historykiem, czy to twoje własne śląskie wynurzenia?
Tylko czekam, kiedy powiesz: "Przyłączyć Śląsk do Heimatu!" :)

Antenka

Data: 2009-08-12 13:26:03
Autor: plazoVic
Antenka wrote:
Jesteś historykiem, czy to twoje własne śląskie wynurzenia?

To jest wiedza ogolnie dostepna.

Tylko czekam, kiedy powiesz: "Przyłączyć Śląsk do Heimatu!" :)

Pozostawie to bez komentarza...

Data: 2009-08-11 20:04:48
Autor: Andrzej Kokakolski
plazoVic <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
Boze, co za wiocha... Jak tym starym pierdzielom musi sie nudzic...
 Tak, Madonna ma juz swoje lata ale ona nie "produkuje sie" z nudow tylko dla kasy. A ze nad Wisla znalazla stadko baranow, no to je strzyze...

AK

Data: 2009-08-11 09:15:27
Autor: konserwator
[...]

Zaspiewa tam jakac skoczna piosneczke?

Data: 2009-08-11 20:01:13
Autor: Andrzej Kokakolski
Madonna, Oświęcim i narodowa akcja zagłuszania...
No i bardzo dobrze, ze ktos bedzie zagluszal te przereklamowana porno-
gwiazdke, ktora zajmuje sie zagluszaniem uczuc religijnych i poczucia przyzwoitosci.

AK

Data: 2009-08-11 22:21:41
Autor: plazoVic
Andrzej Kokakolski пишет:
No i bardzo dobrze, ze ktos bedzie zagluszal te przereklamowana porno-
gwiazdke, ktora zajmuje sie zagluszaniem uczuc religijnych i poczucia przyzwoitosci.

To musza byc niesamowicie silne uczucia religijne, skoro moga byc zagluszone przez jakas tam popowa piosenkareczke...

--
plazoVic

Data: 2009-08-11 20:31:50
Autor: Andrzej Kokakolski
Andrzej Kokakolski пишет:
> [...]

To musza byc niesamowicie silne uczucia religijne, skoro moga byc zagluszone przez jakas tam popowa piosenkareczke...

Daleko (ZA daleko) idacy wniosek. Ale troche ma Pan racje - Pan, widownia
Madonny i ci co ja wspieraja, z pewnoscia daliscie sie "zbajerowac" takiej medialnej miernocie. I wasze uczucia religijne a takze zwykle poczucie przyzwoitosci sa raczej slabej proby.

AK

Data: 2009-08-11 22:38:17
Autor: plazoVic
Andrzej Kokakolski пишет:

[...]

Moje uczucia religijne sa absolutnie niezgrozone przez jakas miernote muzyczna. Do obrony moich uczuc nie trzeba angazowac stada starych piernikow, ktorzy beda stac i buczec.
Slabe sa uczucia religijne tych, ktorzy czuja sie zagrozeni przez jakas tam popowa gwiazdeczke. Wyrazy wspolczucia...

--
plazoVic

Data: 2009-08-11 20:49:47
Autor: Andrzej Kokakolski
Andrzej Kokakolski пишет:

> [...]

Slabe sa uczucia religijne tych, ktorzy czuja sie zagrozeni przez jakas tam popowa gwiazdeczke. Wyrazy wspolczucia...

"Stary piernik" tez czlowiek. I tez ma prawo do protestu. Nie jestem jednak pewien czy na panskie wspolczucie jest wsrod tych
niezdemoralizowanych ludzi zapotrzebowanie. Bo jesli chodzi o mnie, to napewno - NIE.

AK

Data: 2009-08-11 22:56:08
Autor: plazoVic
Andrzej Kokakolski пишет:
"Stary piernik" tez czlowiek. I tez ma prawo do protestu.

Ale czego wlasciwie chce on bronic?

Nie jestem jednak pewien czy na panskie wspolczucie jest wsrod tych
niezdemoralizowanych ludzi zapotrzebowanie.

Moim zdaniem wielu z nich jest kompletnie zdemoralizowanych przez pryl. Akcja z Madonna, mozna powiedziec, ze potwierdza te teze.

Bo jesli chodzi o mnie, to napewno - NIE.

Mnie jest po prostu zal ludzi, dla ktorych wiary ogromnym zagrozeniem jest koncert jakiejs-tam babki spiewajacej jakies-tam nieskomplikowane pioseneczki dla gawiedzi :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-11 21:06:51
Autor: Andrzej Kokakolski
Andrzej Kokakolski пишет:
> [...]

Mnie jest po prostu zal ludzi, dla ktorych wiary ogromnym zagrozeniem jest koncert jakiejs-tam babki spiewajacej jakies-tam nieskomplikowane pioseneczki dla gawiedzi :)

Dla nich wystep Madonny ma byc zagrozeniem? Trudno jest wplynac na zmiane pogladow starego czlowieka.
Mlodzi sa bardziej podatni. Dlatego tez miedzy innymi odbedzie sie ten protest. Trzeba chronic mlodziez, zeby sie doszczetnie nie zdemoralizowala i nie dala oglupic.

A Pan kogo popiera? Jakas-tam babke i gawiedz?
Sam Pan widzi co to za towarzystwo. Trafnie je Pan okreslil.

AK

Data: 2009-08-11 23:18:50
Autor: plazoVic
Andrzej Kokakolski пишет:
[...]

I ta akcja buczenia ma byc ochrona tej mlodziezy?? :) Ha, ha, spowoduje najwyzej reakcje "ot, starzy idioci znowu poszli wydurniac sie publicznie". Bo to w istocie jest publiczne wydurnianie sie.

Tak sie nie da wplynac na mlodziez, tak sie nie da jej przekonac do swoich racji :)

A Pan kogo popiera? Jakas-tam babke i gawiedz?
Sam Pan widzi co to za towarzystwo. Trafnie je Pan okreslil.

Mnie muzyka tej pani kompletnie nie przekonuje. Nie przekonuje mnie rowniez jej oblesny image sceniczny. Ale buczenie na lotnisku to jest po prostu dziecinada. Zinfantylizowane stare pierniki...

--
plazoVic

Data: 2009-08-11 21:39:18
Autor: Andrzej Kokakolski
> [...]

Mnie muzyka tej pani kompletnie nie przekonuje. Nie przekonuje mnie rowniez jej oblesny image sceniczny. Ale buczenie na lotnisku to jest po prostu dziecinada. Zinfantylizowane stare pierniki...

A jak maja protestowac? Poprzegryzac kable od mikrofonow i glosnikow?
"Buczec" w dzwiekoszczelnych pomieszczeniach?
Obrzucic widownie gazami, petardami czy zgnilymi jajami?
IMO dobry a przede wszystkiem pokojowy sposob wyrazenia sprzeciwu.
A spiewanie piesni patriotycznych w dniu polskiego narodowego swieta to
nietakt i udreka?

AK

Data: 2009-08-12 13:33:16
Autor: plazoVic
Andrzej Kokakolski wrote:
A jak maja protestowac? Poprzegryzac kable od mikrofonow i glosnikow?
"Buczec" w dzwiekoszczelnych pomieszczeniach?
Obrzucic widownie gazami, petardami czy zgnilymi jajami?

Ale przeciw czemu protestowac???
Jak napisalem, nie odpowiada mi muzyka tej pani, jej wizerunek sceniczny uwazam za oblesny, dlatego nie ide na koncert, nie ogladam jej teledyskow, nie kupuje plyt.
Ostatnia rzecza, o ktorej moglbym pomyslec to organizowanie jakichs publicznych akcji, bo mnie sie Madonna wraz z jej muzyka nie podoba...

Naprawde, dziecinada.

A spiewanie piesni patriotycznych w dniu polskiego narodowego swieta to
nietakt i udreka?

A to, ze pani Madonna bedzie dla swoich fanow spiewac na zamknietej imprezie (na ktora trzeba zakupic bilet) to jest dla pana jakas udreka?

Data: 2009-08-11 23:03:37
Autor: plazoVic
Andrzej Kokakolski пишет:
"Stary piernik" tez czlowiek. I tez ma prawo do protestu. Nie jestem jednak pewien czy na panskie wspolczucie jest wsrod tych
niezdemoralizowanych ludzi zapotrzebowanie. Bo jesli chodzi o mnie, to napewno - NIE.

A czy pan, panie kolego, traci wiare gdy jakas piosenkarka pokazuje gola dupe?

--
plazoVic

Data: 2009-08-11 21:16:37
Autor: Andrzej Kokakolski
Andrzej Kokakolski пишет:
> [...]

A czy pan, panie kolego, traci wiare gdy jakas piosenkarka pokazuje gola dupe?

Prawde mowiac nigdy nie widzialem aby jakakolwiek piosenkarka pokazala "to" publicznie. Pan chyba tez nie. Ale jezeli by cos takiego sie zdarzylo, to dlaczego mialbym tracic wiare?
Raczej szacunek dla tej piosenkarki.*

AK

* Jako przyklad: Kiedys poznalem w Holandii studentke PWST, Hanne Dunowska. Polubilem ja.
Ale kiedy zobaczylem pierwszy film, w ktorym zagrala jako aktorka ("Czule miejsca"), kompletnie stracilem do niej szacunek

Data: 2009-08-11 23:24:43
Autor: plazoVic
Andrzej Kokakolski пишет:
Prawde mowiac nigdy nie widzialem aby jakakolwiek piosenkarka pokazala "to" publicznie. Pan chyba tez nie.

Ja widzialem. Co prawda nie byla to pani, ale pan - Krzysztof Skiba :) W Katowicach :) Specjalnie dla owczesnego premiera :)
A jeszcze wczesniej widzialem to samo na koncercie AC/DC w Chorzowie na poczatku lat 90-tych :) I jakos kompletnie nie wplynelo to na moje uczucia religijne...

Ale jezeli by cos takiego sie zdarzylo, to dlaczego mialbym tracic wiare?
Raczej szacunek dla tej piosenkarki.*

No wlasnie. Wiec czegoz sie obawiac? Po co organizowac jakies infantylne akcje buczenia?

--
plazoVic

Data: 2009-08-11 23:30:21
Autor: MH

=====================================

http://tiny.pl/j9xz MH

Data: 2009-08-14 09:39:16
Autor: jan paszek
Madonna, Oświęcim i narodowa akcja zagłuszania...
Tzva Adonai <tzva.adonai@yahoo.com> napisał(a):
Podczas wizyty w Polsce Madonna zamierza pokaza=E6 swoim dzieciom ob=F3z
koncentracyjny w O=B6wi=EAcimiu. Jak powiedzia=B3 rzecznik prasowy
wokalistki w rozmowie z Daily Mail: "to nie b=EAd=B1 wakacje, ale powa=BFna
lekcja o =B6wiecie".

http://muzyka.wp.pl/gid,376496,page,2,title,Madonna-zabierze-dzieci-na-
wyci=
eczke-do-Auschwitz,galeria.html

***

Narodowa akcja zag=B3uszania ameryka=F1skiej wokalistki zosta=B3a starannie
zaplanowana. 15 sierpnia wzd=B3u=BF p=B3otu otaczaj=B1cego teren lotniska
n=
Bemowie stan=B1 w niewielkiej odleg=B3o=B6ci od siebie grupy licz=B1ce po
kilkadziesi=B1t os=F3b. Wraz z rozpocz=EAciem koncertu protestuj=B1cy
zaczn=
=B1
=B6piewa=E6 pie=B6ni patriotyczne i religijne. W ich repertuarze znajdzie
si=EA r=F3wnie=BF nasz hymn narodowy. Aktywi=B6ci b=EAd=B1 zaopatrzeni w
profesjonalne nag=B3o=B6nienie. W manifestacji ma wzi=B1=E6 udzia=B3
oko=B3=
tysi=B1ca os=F3b uzbrojonych w transparenty, maryjne wizerunki i polskie
flagi.

http://muzyka.wp.pl/gid,377104,page,4,title,Katolicy-zaglusza-koncert-
Madon=
ny,galeria.html
tak tylko polska to kraj WYZNANIOWY!!!!!IRAN EUROPY ,polska to dewot europy i poświesko świata - polska to kraj niecywizowy ,nietoreracyjny ,zabonny i tak od 996 roku-a niechece w tym kraju ŻYC!!

--

Madonna, Oświęcim i narodowa akcja zagłuszania...