Madonna -- czyli polski zascianek

Data: 2009-08-15 13:56:41
Autor: boukun
Madonna -- czyli polski zascianek
Niestety, czasami zmuszony jestem zacytować watek Volksdeutsch z scp:

"W tym kraju nie ma miejsca dla dwóch królowych"

(Madonna) By wysmiewac katolików swoja córke nazwala "Lourdes" zas jej
kochanek nosi imie "Jezus".
http://protestuj.pl/

-- -- -- -- -- -- -- -- -

*No no, taki polski katolik to chyba szalu dostaje na wycieczce do
Ameryki lacinskiej, gdzie po ulicach lazi wiele osób swoim imieniem
wysmiewajacy katolików.

I znowu nadszedl czas aby rossbrzmial Wojciech Mlynarski:

(...)
Pointa zas wierszyka mego
w takich slowach sie zawiera,
ze znam caly kraj, co tego
przypomina mi kasjera.
     Maly kraj, co tak uwaza
     z pokolenia w pokolenie:
     ze ktos ciagle go obraza,
     ze ktos wciaz go nie docenia.
Czasem mu ktos prawde kropnie:
"Kraju mój - zle kombinujesz.
Nikt sie az do tego stopnia
toba nie interesuje.
     Skoncz te siupy, bo cie wpisza
     do Guinnessa lub Gallupa".
     A kraj okno - trach! I dyszy:
     "Kto powiedzia? 'Kasjer dupa'?!
      Kto powiedzia? 'Kasjer dupa'?!"

--
"Früher sind die Leute mit fünfunddreißig fröhlich gestorben,
heute jammern sie sich bis achtzig durch."

Data: 2009-08-15 14:11:34
Autor: boukun

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:h668d6$uoh$1news.onet.pl...

[...]

A kto Michalkiewiczowi mózg drażni?

boukun

Data: 2009-08-15 14:29:24
Autor: Slawomir Stoff

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h667vk$os8$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

   Cytujac t.zw. Lipkowskiego w tej sprawie stajesz sie
   boukun niegodnym nawet spluniecia polskim odpadkiem.

   AR

Data: 2009-08-15 22:35:07
Autor: boukun

Użytkownik "Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:a667f$4a86aa2f$54702a04$5700news.chello.at...

[...]

Tylko dlatego? Jeden jego wątek nie osądza całokształtu Lipkowskiego. Bądź łaskaw "Urban"...

boukun

Madonna -- czyli polski zascianek