Madonna kontra polski ciemnogr骴

Data: 2012-08-01 18:09:29
Autor: Marek Czaplicki
Madonna kontra polski ciemnogr骴
Dnia Wed, 01 Aug 2012 19:45:29 +0200, Gringo napisa艂(a):

Powsta艅cy walczyli o woln膮 Polsk臋, w kt贸rej ka偶dy ma wolny wyb贸r. Nic
nie stoi na przeszkodzie, aby ci, kt贸rzy pragn膮 uczci膰 Powstanie,
艣wi臋towali kolejn膮 rocznic臋, a ci, kt贸rzy czekaj膮 na koncert Madonny,
udali si臋 na Stadion Narodowy. W贸wczas b臋dzie wilk syty i owca ca艂a.

http://robertpatoleta.bloog.pl/id,331886638,title,MADONNA-KONTRA-POLSKI-
CIEMNOGROD,index.html?ticaid=6ee93

Prawdziwy ciemnogr贸d i tyle.

Po c贸偶 tyle dywagacji? To 偶e "artystka" uczyni艂a zaw贸d z "wywo艂ywaczki skandali" da si臋 jeszcze zrozumie膰. Robi na tym pieni膮dze. Ale to 偶e publiczno艣膰 ca艂y czas daje si臋 na to nabra膰 - nie. Ja np nie p贸jd臋 cho膰by dop艂acali na koncert i naprawd臋 nie ma dla mnie znaczenia ilu ludzi jest za a ile przeciw.

Data: 2012-08-01 20:24:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Madonna kontra polski ciemnogr贸d

U偶ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jvbrcp$9hb$7inews.gazeta.pl...
[...]

Na wie艣膰 o twojej decyzji, Madonna z rozpaczy si臋 pochlasta i nie b臋dzie wyst臋pu.

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-08-01 18:34:45
Autor: Marek Czaplicki
Madonna kontra polski ciemnogr骴
Dnia Wed, 01 Aug 2012 20:24:18 +0200, Bogdan Idzikowski napisa艂(a):

[...]

No i w艂a艣nie o to chodzi. Ja nie mam zamiaru robi膰 r贸偶nych szalonych rzeczy, podpisywa膰 si臋 pod dowolnymi listami, protestami itp... A Madonna? Niech sobie tam robi zbiegowisko, czy co tam si臋 robi na wsp贸艂czesnych koncertach. :)

Madonna kontra polski ciemnogr骴