Madonna w Izraelu przed Ścianą Płaczu...

Data: 2009-08-31 12:38:34
Autor: Tzva Adonai
Madonna w Izraelu przed Ścianą Płaczu...
Gwiazda muzyki pop Madonna odwiedziła w nocy z niedzieli na
poniedziałek jerozolimską Ścianę Płaczu, jedno z najbardziej
symbolicznych i najważniejszych miejsc judaizmu - poinformowały
izraelskie media.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,6984073,Madonna_w_Izraelu_przed_Sciana_Placzu.html

Data: 2009-08-31 22:49:13
Autor: Bądź Zdrów
Użytkownik Tzva Adonai napisał:
[...]

I nie strzeliło tej cieniarze do łba, aby się przyodziać w wysadzane cekinami majtkami i przykuć kajdankami do "gwiazdy"?
Dziwne.

Data: 2009-08-31 14:16:43
Autor: Antenka
On 31 Sie, 22:49, Bądź Zdrów <szte...@gazietta.pl> wrote:
> [...]

I nie strzeliło tej cieniarze do łba, aby się przyodziać w wysadzane
cekinami majtkami i przykuć kajdankami do "gwiazdy"?

Ona jest włoską Żydówką ;-]

Antenka

Data: 2009-09-01 00:18:56
Autor: Bądź Zdrów
Użytkownik Antenka napisał:
[...]

Wątpię - to zwykła k.. jest, a nie jakaś tam włoska.

Data: 2009-08-31 22:27:39
Autor: Antenka
On 1 Wrz, 00:18, Bądź Zdrów <szte...@gazietta.pl> wrote:

> Ona jest włoską Żydówką ;-]

Wątpię - to zwykła k.. jest, a nie jakaś tam włoska.

To dlaczego kiwała się pod Ścianą Płaczu? :) Ale nie zaprzeczam, że
jej kariera ma k.......wski charakter - podobno od pronosów zaczynała.
Jeśli ktoś nie ma talentu - a wszyscy krytycy muzyczni  społem tak
twierdzą - a śpiewać ona nie potrafi, to musi szokować, bo to jedyny
sposób by na siebie zwrócić uwagę i przyciągnąć tłumy matołów, dzięki
którym spłyną na jej konty miliony.

Antenka

Madonna w Izraelu przed Ścianą Płaczu...