Madonno...

Data: 2009-08-14 09:41:07
Autor: Tzva Adonai
Madonno...
.... witamy Cię na Polskiej Ziemi (Tej Ziemi) po staropolsku - chlebem
i solą...

Tyś dzisiaj naszą królową...

Data: 2009-08-14 09:42:39
Autor: Grzegorz Z.
Madonno...
On 14 Sie, 18:41, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
... witamy Cię na Polskiej Ziemi (Tej Ziemi) po staropolsku - chlebem
i solą...

Tyś dzisiaj naszą królową...

Amen!

Data: 2009-08-14 18:44:30
Autor: raff
Madonno...
Grzegorz Z. pisze:
[...]

A potem daj "czadu" w Oswiecimiu.

R.

Data: 2009-08-14 09:47:15
Autor: Grzegorz Z.
Madonno...
On 14 Sie, 18:44, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Grzegorz Z. pisze:

> Amen!

A potem daj "czadu" w Oswiecimiu.

Czyli jednak jesteś proniemiecki!

"Raffek piąta kolumna" he, he, he

Data: 2009-08-14 18:51:49
Autor: Tzva Adonai
Madonno...
"Raffek piąta kolumna" he, he, he

Potencjalny operator pieców oświęcimskich...

Data: 2009-08-14 19:52:42
Autor: konserwator
Madonno...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości news:5f67.000000e5.4a859625newsgate.onet.pl...
"Raffek piąta kolumna" he, he, he

Potencjalny operator pieców oświęcimskich...

juz niebawem, w nowym teledysku, ta prostytutka pewnie wystapi w roli czlonkini sonderkomando do palenia zydow!
Wlasnie zwiedza "plan" zdjeciowy!

Data: 2009-08-14 19:54:13
Autor: raff
Madonno...
"Raffek piąta kolumna" he, he, he
Potencjalny operator pieców oświęcimskich...

Ooo, to  Bilyk tak naskrobal ?

To twoj dziadek byl gaschamber officer, juz zapomniales ?

R.

Data: 2009-08-14 19:58:39
Autor: raff
Madonno...
Potencjalny operator pieców oświęcimskich...

juz niebawem, w nowym teledysku, ta prostytutka pewnie wystapi w roli czlonkini sonderkomando do palenia zydow!
Wlasnie zwiedza "plan" zdjeciowy!

Przeciez ten tutaj sra dzisiaj bez opamietania, a potem sie dziwi ze zbiera kopy z powrotem.

R.

Data: 2009-08-17 11:12:31
Autor: plazoVic
Madonno...
konserwator wrote:
juz niebawem, w nowym teledysku, ta prostytutka pewnie wystapi

Wszyscy artysci to prostytutki, jak pan Kazimierz nam to kiedys pieknie wyspiewal :)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-17 02:47:56
Autor: Antenka
Madonno...
Wszyscy artysci to prostytutki, jak pan Kazimierz nam to kiedys pieknie
wyspiewal :)

A idąc dalej tym tokiem myślenia - każdy najemny pracownik to
prostytutka - bo sprzedaje się dla pieniędzy. Warto więc pracować na
siebie. :)

Antenka

Data: 2009-08-17 11:53:18
Autor: plazoVic
Madonno...
Antenka wrote:
A idąc dalej tym tokiem myślenia - każdy najemny pracownik to
prostytutka - bo sprzedaje się dla pieniędzy. Warto więc pracować na
siebie. :)

Nawet Antence zdarzaja sie przeblyski geniuszu :)

Data: 2009-08-17 11:58:29
Autor: plazoVic
Madonno...
Antenka wrote:
A idąc dalej tym tokiem myślenia - każdy najemny pracownik to
prostytutka - bo sprzedaje się dla pieniędzy. Warto więc pracować na
siebie. :)

Ale idac dalej tym tropem, pracujac na siebie tez sprzedajesz sie dla pieniedzy swoim klientom... Wyglada wiec na to, ze wszyscy sa prostytutkami.
Jedynie boukunizm gwarantuje wyrwanie sie z tego sprostytuowanego zamknietego kregu... Ale zeby zyc zgodnie z zasadami boukunizmu trzeba miec sponsora w postaci osoby w pelni uczestniczacej w owym sprostytuowanym systemie. Ktos musi sie prostytuowac, zeby boukunizm byl mozliwy.

Data: 2009-08-14 18:54:35
Autor: raff
Madonno...
[...]

Tak, Grzesio, tak.

Ale jak tys do tego doszedl pozostanie zagadką.

R.

Data: 2009-08-14 10:07:36
Autor: Grzegorz Z.
Madonno...
On 14 Sie, 18:54, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> Czyli jednak jesteś proniemiecki!

> "Raffek piąta kolumna" he, he, he

Tak, Grzesio, tak.

Ale jak tys do tego doszedl pozostanie zagadką.

A co? Przegapiłem moment gdy z żydożercy stałeś się filosemitą?

Data: 2009-08-14 19:16:51
Autor: raff
Madonno...
[...]

zydozercy ? buahahaha

Zydzi mi zwisają.

R.

Data: 2009-08-14 19:54:39
Autor: konserwator
Madonno...

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:cf41e670-83fb-4dfe-8f32-8572a903923024g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]

Ale jak tys do tego doszedl pozostanie zagadką.

A co? Przegapiłem moment gdy z żydożercy stałeś się filosemitą?

a ty jak ten stary rebe z Lezajska "albo sa filosemici" "albo antrysemici" albo nawet "antysejsmici" i do lba nie przyjdzie mysl, ze wiekszosc ma was kompletnie w dupie....

Data: 2009-08-14 20:38:52
Autor: Piotr
Madonno...
Dnia Fri, 14 Aug 2009 19:54:39 +0200, konserwator napisał(a):

[...]

Hm, to nie tak. Nie z tej strony.
Ty sobie mozesz mieć w dupie co tam tylko chcesz, ale do zrobienia
pewnego szczebla kariery trzba się zdeklarować i albo jesteś
filosemita, albo won.
System stary i skuteczny, taki funkcjonował na Śląsku za Niemca,
mogłeś sobie być Polakiem do usranej śmierci, ale gdy ci się zamarzył
awans, to dlaczego nie, ale trza było zmienić język. Piotr

Data: 2009-08-14 20:45:10
Autor: Tzva Adonai
Madonno...
System stary i skuteczny, taki funkcjonował na Śląsku za Niemca,
mogłeś sobie być Polakiem do usranej śmierci, ale gdy ci się zamarzył
awans, to dlaczego nie, ale trza było zmienić język.

I co Piotrze, teraz masz pretensje do całego świata, że twoje rodzina tak
ukochała Polskę, że zapomniała o tych awansach?...

Data: 2009-08-14 19:51:13
Autor: konserwator
Madonno...

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h6449g$cvq$2news.onet.pl...
Grzegorz Z. pisze:
[...]

jakby tak na tle piecow wystapila! to bylby czad!....
Moglaby sie tam rozlozyc bez majtek albo nawet na te nosze, na ktorych palono glownie zydow, sie polozyc! rock and roll!!!!!

Data: 2009-08-14 19:16:52
Autor: HaMMeR
Madonno...
Grzegorz Z. wrote:
[...]

No no, jak echo po Kupie..:)
Zalosny klaunie...

Data: 2009-08-14 20:41:52
Autor: Piotr
Madonno...
Dnia Fri, 14 Aug 2009 19:16:52 +0200, HaMMeR napisał(a):

No no, jak echo po Kupie..:)
Zalosny klaunie...

Żałosny kałn... Tak chyba bedzie wlaściwie.
Piotr

Data: 2009-08-14 19:15:58
Autor: HaMMeR
Madonno...
Tzva Adonai wrote:
... witamy Cię na Polskiej Ziemi (Tej Ziemi) po staropolsku - chlebem
i solą...

Tyś dzisiaj naszą królową...

Nie zamecz swego freda na smierc z tej okazji lgarzu!

Data: 2009-08-14 19:34:37
Autor: Jerzy Tabortowski
Madonno...
Jak na gościa słuchającego Metaliki to masz Kauu porażający gust. Odwodniona, naszprycowana cipa, zero głosu, zero feelingu, brawo, rokmenie, Co nie dziwi, z Ciebie taki rockam jak z koziej pizdy organy, jaki i większość umiejętności które "prezentujesz". Kauu.

Data: 2009-08-17 11:17:10
Autor: plazoVic
Madonno...
Jerzy Tabortowski wrote:
[...]

Moze Tzva to po prostu taki modelowy produkt nowoczesnej popkultury - podoba mu sie to, co akurat jest intensywnie promowane przez przemysl fonograficzny. Na tym poziomie nie ma wiekszej roznicy miedzy Metallica, Madonna, Rihana, U2, czy Michaelem Jacksonem. Wazne zeby odpowiednio czesto puszczali to w RMF-ie i Zetce.

Data: 2009-08-14 19:39:33
Autor: konserwator
Madonno...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:66446026-43e5-4718-adb2-c437db348717k6g2000yqn.googlegroups.com...
.... witamy Cię na Polskiej Ziemi (Tej Ziemi) po staropolsku - chlebem
i solą...

i prochem zydoskich ofiar. Smacznego!

Data: 2009-08-15 00:08:06
Autor: awe
Madonno...
Tcvel ty jestes jebniety
awe

Data: 2009-08-17 11:19:15
Autor: plazoVic
Madonno...
Tzva Adonai wrote:
... witamy Cię na Polskiej Ziemi (Tej Ziemi) po staropolsku - chlebem
i solą...

Tyś dzisiaj naszą królową...

Cale szczescie, ze babka nie jest Murzynka. To by dopiero byla prowokacja wymierzona w uczucia religijne Polakow.
Wyobrazcie sobie: czarna Madonna...

Mogliby jej spiewac na powitanie: o Madonno, czarna Madonno...