Mądra wypowiedź Tuska podczas wczorajszej debaty...

Data: 2011-01-20 06:43:07
Autor: Tzva Adonai
Mądra wypowiedź Tuska podczas wczorajszej debaty...
"Chciałbym zobaczyć chociaż jeden efekt misternej, wyrafinowanej gry,
w której prezes PiS Jarosław Kaczyński jako premier lub ktoś z PiS
ograł Rosję."

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8977775,Premier_Donald_Tusk_,,ga,,2.html

Jeśli już ktoś serio chciałby podjąć temat, to należałoby oskarżyć
Kaczkę o sprzyjanie Rosji - jego wyskoki znacznie wzmocniły pozycję
Rosji wobec Unii, niebagatelna jest też rola Kaczyńskiego w
zapoczątkowaniu budowy gazociągu Nord Steam...

Rozśmieszyła mnie też jego wypowiedź o "słabnącej Rosji".. Ruscy może
i faktycznie wciąż borykają się ze spuścizną sowietyzmu,
niedoinwestowaniem i przestarzałymi technologiami, ale jednak ogromne
pieniądze, które robią na sprzedaży złóż naturalnych w znacznej części
inwestują w modernizację swojej gospodarki..

Rosjanie mają chociażby własny przemysł samochodowy :
http://ru.wikipedia.org/wiki/Marussia

A co mają Polacy, prócz bilionów długu?..

http://blogi.ifin24.pl/wp-content/uploads/2010/02/fiscal-imbalance-PKB-z-2004-roku.JPG

***

http://blogi.ifin24.pl/trystero/2010/02/21/%E2%80%98prawdziwy%E2%80%99-dlug-polski-208-czy-1550-pkb/

Data: 2011-01-20 14:48:29
Autor: obserwator
Mądra wypowiedź Tuska podczas wczorajszej debaty...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a): Wikileads ujawnila inna opinie o Kaczyskich. Zatrudniaja ciebie na pelny etat?

Zakladanie tylu nickow w sieci i uzywanie w tym celu az tylu swerwerow na
swiecie, to juz praca, a nie tylko trollowanie na polskich grupach politycznych.

Data: 2011-01-20 06:52:51
Autor: Tzva Adonai
obserwator napisał(a):

Wikileads ujawnila inna opinie o Kaczyskich.

Wikileaks to przeciek kontrolowany zaaranżowany przez CIA celem
modyfikacji niektórych priorytetów polityki zagranicznej USA...
Amerykanie nigdy nie będą kopać dołków pod swoimi sługusami, więc
wychwalanie Kaczki raczej nie powinno dziwić..

Zakladanie tylu nickow w sieci i uzywanie w tym celu az tylu swerwerow na
swiecie, to juz praca

Jasne stary, na 100 nicków obecnych na pl.soc.polityka 99 to moje,
łącznie z twoim.. Ze zmęczenia zaczynam już gadać sam ze sobą..

Data: 2011-01-20 14:59:19
Autor: obserwator
Mądra wypowiedź Tuska podczas wczorajszej debaty...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a): Wikileaks to przeciek kontrolowany zaaranżowany przez CIA celem
modyfikacji niektórych priorytetów polityki zagranicznej USA...
Amerykanie nigdy nie będą kopać dołków pod swoimi sługusami, więc
wychwalanie Kaczki raczej nie powinno dziwić..

taaak....podaj dowody na to.

[...]

nie liczylem twoich nickow w procentach, ale jest to w kazdym razie ilosc
rekordowa, dlatego nie mozesz byc tylko zwyklym trollem, bo to co robisz to
jest zbyt pracochlonne.

Gadasz ze soba tutaj czesto wlasnie ty. Ja zmeczony nie jestem.
I toba na pewno nie jestem, co latwo sprawdzic jesli komus sie chce dociec
prawdy o tobie.

Data: 2011-01-20 07:11:42
Autor: Tzva Adonai
obserwator  napisał(a):

nie liczylem twoich nickow w procentach, ale jest to w kazdym razie ilosc
rekordowa

Facet, ja mam 27 lat, szykuję się do założenia rodziny, zostania
ojcem, żyję obecnie w Niemczech - kraju, który w odróżnieniu od Polski
dał mi pracę za godziwe pieniądze i własny dom za 3 lata bez
zaciągania kredytu i stawania się niewolnikiem banków na pół wieku...
Kiedyś faktycznie poświęcałem pl.soc.polityka sporo czasu, jeszcze jak
żyłem w Polsce, teraz to max. pół godziny dziennie.. I to przeważnie
na czytanie, rzadko kiedy na pisanie... Ty za to widzę masz sporo
czasu, bo "obserwatorów" na grupie aż nasrał... Tyle że mi akurat
zwisa czy należysz do PiS, czy jesteś jakimś resortowym emerytem
broniącym swoich przywilejów emerytalnych.. Młodych Polaków mi tylko
szkoda, bo czy PiS, czy PO, czy jakieś inne SLD, to w zasadzie jedno i
to samo gówno, które ma na celu ich eksploatację o regularne okradanie
tylko po to, by utrzymać ZUS przy życiu...

Data: 2011-01-20 15:54:47
Autor: obserwator
Mądra wypowiedź Tuska podczas wczorajszej debaty...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a): Facet, ja mam 27 lat, szykuję się do założenia rodziny, zostania
ojcem, żyję obecnie w Niemczech - kraju, który w odróżnieniu od Polski
dał mi pracę za godziwe pieniądze i własny dom za 3 lata bez
zaciągania kredytu i stawania się niewolnikiem banków na pół wieku...

bez ojcem przez in vitro? To ze Niemcy dali ci prace takze na tej grupie, to
nie musisz udawadniac:))

*niewolnikiem banków na pół wieku* - z boukunem za czesto przebywasz?

[...]

teraz tez poswiecaszn sporo czasu polityce polskiej i nie tylko na tej grupie:))

[...]

PiS-u nie mieszaj do tych twoich bredni i klamstw.

Data: 2011-01-20 08:06:05
Autor: Tzva Adonai
Mądra wypowiedź Tuska podczas wczorajszej debaty...
obserwator napisał(a):

*niewolnikiem bank�w na p� wieku* - z boukunem za czesto przebywasz?

Koleś, jesteś strasznie wkurwiający... Może tobie komuna dała
mieszkanko na własność, moja rodzina takiego przywileju nie dostąpiła,
dlatego nie mogłem liczyć na odziedziczenie po matce nawet skromnego
M4.. Przez pewien czas wynajmowałem pokoje, potem zdecydowałem się na
35 letni kredyt hipoteczny... Są też takie na 50 lat dla mniej
zamożnych, a bardziej zdesperowanych.. I w pewnym momencie zaszły w
moim życiu zmiany, które uniemożliwiły mi regularną spłatę rat...
Straciłem mieszkaniem i prawie 40 tys. zł, które wpłaciłem na poczet
rat... Zbiegło się to w czasie z wypadkiem w którym poszedł się jebać
również mój samochód... Wtedy zdecydowałem się na życiowy restart i
przeprowadzkę do Niemiec na stałe.. I wcale nie żałuję...

PiS-u nie mieszaj do tych twoich bredni i klamstw.

Musisz zrozumieć, że w dzisiejszych czasach nikogo już tak naprawdę
wodzostwo nie obchodzi.. Dziś to politycy mają służyć narodowi, a
jeśli robią to źle, to po prostu dostają demokratycznego kopniaka w
dupsko.. Czasy, gdy tępe ludzkie bydło dobrowolnie umierało w wojnach
prowokowanych przez swoich liderów już dawno minęły.. Może po prostu w
Polsce brak ludzi, którzy chcieliby umierać za Kaczyńskiego?..

Powiedz mi głąbie jaką korzyść odniesie przeciętny Polak z tego, że
PiS będzie się stawiał Rosji?.. Taki zwykły Polak, co to zapierdala 8
godzin dziennie za 2 tys. zł na rękę.... Co z tego wyniknie dla
przeciętnego Polaka prócz ewentualnej podwyżki cen ruskiego gazu i
radykalnego wzrostu kosztów życia?.. Że Kaczor będzie chodził dumny i
uśmiechnięty?.. Jak jesteś chuju aktywistą PiS i masz z tego zysk, to
twoja prywatna sprawa, ale jeśli próbujesz wmówić Polakom, którzy
członkami PiS nie są, że coś zyskają na waszych dyplomatyczno-
politycznych wojenkach, to znaczy, żeś zwykła kurwa, a nie człowiek....

Data: 2011-01-20 16:21:07
Autor: obserwator
Mądra wypowiedź Tuska podczas wczorajszej debaty...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a): Koleś, jesteś strasznie wkurwiający... Może tobie komuna dała
[...]

masz bardzo bujna wyobraznie. Mnie howno obchodza twoje problemy zyciowego
nieudacznika.
Wez sie za ucziwa prace, a nie rozrabianie w polskiej sieci to nie bedziesz
mial problemow ze splata zadluzen. Mieszkasz w Niemczech?:))))

[...]

Wodzusiem w stylu putinowskim jest obecny rzad, wiec znowu bezczelnie klamiesz
jak kazdy patologiczny klamca.

[...]

A kto sie stawia Rosji? Szaleju sie najadles.? Tusk obsciskuje sie z niedzwiedziem i aniela, a oni nim gardza i pluja mu w
klamliwy ryj.

Data: 2011-01-20 08:24:14
Autor: Tzva Adonai
obserwator napisał(a):

Tusk obsciskuje sie z niedzwiedziem i aniela, a oni nim gardza i pluja mu w
klamliwy ryj.

Hhhh... Już i tak zbyt dużo czasu dla ciebie poświęciłem...

Data: 2011-01-20 16:26:36
Autor: obserwator
Mądra wypowiedź Tuska podczas wczorajszej debaty...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):
obserwator napisa=B3(a):

> Tusk obsciskuje sie z niedzwiedziem i aniela, a oni nim gardza i pluja mu=
> klamliwy ryj.

Hhhh... Już i tak zbyt dużo czasu dla ciebie poświęciłem...

pod tym nickiem tak, teraz zaczniesz mi poswiecac swoj czs pod innym nickiem:)

Data: 2011-01-20 18:35:55
Autor: u2
W dniu 2011-01-20 17:06, Tzva Adonai pisze:
[...]

Głupiś cwa, politycy nie tylko w Polsce korzystają z takich pożytecznych
idiotów jak ty.

Data: 2011-01-20 14:53:25
Autor: obserwator
Co mysla ruskie o Kaczynskich?

Ruskie maja przed Kaczynskim respekt, Donka uwazaja za slabego polityka.
Toleruja go jak wlasciciel swojego psa. Nawet jak pies ktorego zywi, troche poszczeka, to wlasciciel go z tego powodu
nie usypia.

Amerykanie podzielaja zdanie ruskich o Donaldzie.

Data: 2011-01-20 14:56:05
Autor: Zennon
On Thu, 20 Jan 2011 14:53:25 +0000, obserwator  wrote:

[...]

Wzorcowy przykład pożytecznego moskiewskiego idioty ;) Że też Ci się chce tak za darmo?

Zennon

Data: 2011-01-20 18:42:52
Autor: u2
W dniu 2011-01-20 15:53, obserwator pisze:
Ruskie maja przed Kaczynskim respekt, Donka uwazaja za slabego polityka.

Słabego ruscy nie szanują, słabego ruscy wykorzystują jak niewolnika.

Data: 2011-01-20 14:58:03
Autor: wasabi
On Thu, 20 Jan 2011 14:48:29 +0000,  obserwator wrote:

Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):

Wikileads ujawnila inna opinie o Kaczyskich. Zatrudniaja ciebie na pelny
etat?

Wikileaks, akurat publikuje opinie urzędasów, a jak to bywa z opiniami jedne są trafne inne nie. Ja akurat nie twierdzę że Kaczyński całkiem źle prowadził politykę zagraniczną, miała ona swoje plusy ale zasadniczo zgubiła go fobia (i gubi) wobec Rosji i Niemiec.

Zakladanie tylu nickow w sieci i uzywanie w tym celu az tylu swerwerow
na swiecie, to juz praca, a nie tylko trollowanie na polskich grupach
politycznych.

Znam paru fanatyków PiS co też tak robią (nie mam ciebie na myśli), wystarczy niekiedy IP sprawdzić.

Data: 2011-01-20 15:55:05
Autor: mi
On 20.01.2011 15:48,  obserwator wrote:
Zakladanie tylu nickow w sieci i uzywanie w tym celu az tylu swerwerow na
swiecie, to juz praca, a nie tylko trollowanie na polskich grupach politycznych.

To nowa strategia dezinformacyjna - przypisywanie związków PiS z Moskwą.

Widać u tych mend centralne planowanie. Operacja niczym Hasbara Mossadu:
http://blogmedia24.pl/node/8387

mi

Data: 2011-01-20 07:04:50
Autor: Tzva Adonai
Mądra wypowiedź Tuska podczas wczorajszej debaty...
mi napisał(a):

To nowa strategia dezinformacyjna - przypisywanie zwiazkow PiS z Moskwa

A kto tu sugeruje związki PiS z Kremlem?.. Nie bądźmy śmieszni.. Jeśli
już PiS faktycznie było zdominowane przez jakiś zagraniczny ośrodek
władzy, to prędzej przez amerykańskich neokonserwatystów, którzy 3
lata temu utracili wpływy w Kongresie.. Tyle że ten związek miał
charakter dość jednostronny: rząd PiS rozwierał szeroko uda przed
Amerykanami, a w zamian mógł liczyć co najwyżej na wspólne zdjęcie
Lecha Kaczyńskiego i G.W.Busha.. Podejrzewam, że nawet Saakashvili
miał wobec US większą siłę przebicia choćby z racji posiadania żony-
agentki CIA...

Prawda jest taka, że Kaczyńscy - najprawdopodobniej bez premedytacji i
zupełnie nieświadomie - aktywnie przyczyniali się do marginalizowana
pozycji Polski w Europie oraz do coraz mocniejszego zacieśniania
stosunków bilateralnych pomiędzy Rosją, a UE...

Data: 2011-01-20 15:10:08
Autor: Zennon
On Thu, 20 Jan 2011 15:55:05 +0100, mi wrote:

[...]

Perfekcyjnie Was trafiliśmy. Widać po histerycznej reakcji. Banda moskiewskich sługusów podszywająca się pod polskich patryjotów!!!

Zennon

Data: 2011-01-20 15:28:14
Autor: obserwator
Mądra wypowiedź Tuska podczas wczorajszej debaty...
Zennon <zennon@zas.nigdzie.pl> napisał(a): Perfekcyjnie Was trafiliśmy. Widać po histerycznej reakcji. Banda moskiewskich sługusów podszywająca się pod polskich patryjotów!!!

jak na razie to histeryzujecjecie wy i zakladacie kolejne nicki, aby robic na tej grupie chaos i zamieszanie.

Data: 2011-01-20 16:40:48
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-20 16:28,  obserwator pisze:

[...]

Wiekszego roz_pis_dziaju jaki robicie tu od lat, nikt nie jest w stanie zrobic.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-20 20:42:48
Autor: Zennon
On Thu, 20 Jan 2011 15:28:14 +0000,  obserwator wrote:

[...]

Jak pięknie rzucają ruskich agentów na odcinki, gdzie ktoś mógłby odkryć ich działalność. Typowe zachowanie. Wystarczy przeczytać "Akwarium"

Zennon

Data: 2011-01-20 16:17:43
Autor: mi
On 20.01.2011 16:10, Zennon wrote:
Perfekcyjnie Was trafiliśmy. Widać po histerycznej reakcji. Banda
moskiewskich sługusów podszywająca się pod polskich patryjotów!!!

Propagandowa mendo

I zasada operacji propagandowej Hasbara czyli name calling?

mi

Data: 2011-01-20 15:18:33
Autor: obserwator
mi <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał(a):
> [...]

To nowa strategia dezinformacyjna - przypisywanie związków PiS z Moskwą.

Widać u tych mend centralne planowanie. Operacja niczym Hasbara Mossadu:

Hasbara jest wzorowana na sowieckiej dezinformacji ( dezinformacji stosowanej
przez Moskowie). Wczoraj Aleksander Scios opublikowal na salonie 24, kolejny swoj bardzo wazny
tekst na temat przewidywanych kolejnych posuniec dezinformacyjnych rzadu Tuska.

Dezinformatorzy w mediach oraz na grupach dyskusyjnych takich jak ta, onet, GW
beda kolportowac ta dezinformacje - manipulacje na zasadzie rezonatorow.

Od rana na tej grupie mozna to juz zauwzyc.

Scios pisze m.innymi:

*Na tle wielomiesięcznej kampanii fałszowania rzeczywistości i budowania mitu
polsko-rosyjskiego &#8222;pojednania&#8221; nietrudno dostrzec, że mamy do czynienia z
propagandowym kamuflażem, służącym wprowadzeniu w błąd opinii publicznej. Już
przed kilkoma miesiącami zwróciłem uwagę, że zagarnięcie pełni władzy przez
grupę rządzącą pozwoli na rozgrywanie istotnych dla Polski spraw poprzez
zastosowanie najskuteczniejszej strategii dezinformacji, zwanej &#8222;strategią
nożyczek&#8221;

http://bezdekretu.blogspot.com/2011/01/jak-zdetonowac-smolenska-bombe.html

ten tekst opublikowano takze na salonie24, gdzie pod nim ukazalo sie wiele
komentarzy osob ktore sa Polakami, a nie sowieckimi czy niemieckimi
dezinformatorami.

Warto go dokladnie przeczytac i zrozumiec, aby nie dawac sie wpedzac w maliny.

--

Mądra wypowiedź Tuska podczas wczorajszej debaty...