Mądrala jak ta lala

Data: 2010-04-21 20:55:30
Autor: MH
Mądrala jak ta lala
Lech Kaczyński udawał się do Gruzji z prezydentami Litwy i Estonii oraz
premierem Łotwy. Samolot poleciał przez Ukrainę do Azerbejdżanu, skąd delegacja
udała się do stolicy Gruzji w kolumnie samochodów. Po międzylądowaniu w
Symferopolu na Ukrainie, gdzie na pokład wsiadł prezydent Ukrainy, Lech
Kaczyński chciał, by samolot nie leciał do Gandżi w Azerbejdżanie, lecz od razu
do Tbilisi. Po wylądowaniu w Azerbejdżanie prezydent zapowiadał, że "po powrocie
do kraju wprowadzimy porządek w tej sprawie", a podczas lotu powiedział o
dowódcy załogi, że "oficer powinien być mniej lękliwy".  Stary tekst z 2008 roku - całość tutaj :

http://krasnov.blox.pl/2008/08/Madrala-jak-ta-lala.html

MH

Data: 2010-04-21 21:31:58
Autor: Tomy M.
Mądrala jak ta lala

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001c3d.4bcf4a22newsgate.onet.pl...
[...]

Leming Kolwaski w WSI24 widział to inaczej:

- PUK PUK!
- Kto tam
- Prezydent! otwierać!
- O co chodzi Panie prezydencie?!
- Sie nie pytaj o co chodzi tylko leć w tri miga do Tibilisi.
- ... aaale mieliśmy lecieć do Gandżi
- Nie pal tyle to będziesz miał lepszą pamięć!
- Nie mogę tam lecieć bo tam jest wojna!
- Po powrocie do kraju zrobmy z Tobą porządek, amatorze Gandżi
Do stewardesy:
- Polski oficer powinien być mniej lękliwy.

TAK DOKŁADNIE PRZEDSTAWIŁY TO "POLSKIE" MEDIA.

Tomy M.

Data: 2010-04-21 21:37:15
Autor: MH
Mądrala jak ta lala

TAK DOKŁADNIE PRZEDSTAWIŁY TO "POLSKIE" MEDIA.

-- -- -- -- -- -- --

Aha!! , jak to sarkastycznie ująłęś "POLSKIE" media również "przedstawiły" wówczas
fakt doniesienia w tejże sprawie do prokuratury , które to zostało  złożone
przez posła pisu niejakiego Karola Melex Karskiego. Link tutaj :

http://fakty.interia.pl/polska/news/pilot-ktory-nie-sluchal-prezydenta-nie-poniesie-kary,1222396

MH

Data: 2010-04-21 21:54:14
Autor: Tomy M.
Mądrala jak ta lala
A tutaj przypomnijmy sobie politykę zagraniczną prezydenta
Lecha Kaczyńskiego, bo takiego prezydenta Polska długo mieć nie będzie:
http://wyborcza.pl/1,76842,5660891,To_byla_noc_Lecha_Kaczynskiego.html

Niejeden prezydent zachodniego kraju chciałby coś takiego zrobić
ale brak jaj im na to nie pozwala i nie potrafią tego zrobić
tak dostojnie jak Lech Kaczyński to robił.
Jedno jest pewne, ten facet miał JAJA! Tusk też ma jaja
ale takiej wielkości jak lemingi.

--

Tomy M.

Data: 2010-04-21 22:19:43
Autor: awe
Mądrala jak ta lala

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bcf57e6$0$17100$65785112news.neostrada.pl...
[...]

MH wierzy po prostu ze Rosja ryzykowalaby postawienie sie w stanie wojny z paroma duzymi krajami na raz? Sama Polska i Ukraina to jakies 90 mln osob. Jaja
awe

Data: 2010-04-21 22:42:30
Autor: MH
Mądrala jak ta lala
[...]

==================

Rewelacyjny artykuł. Wręcz chciałoby się do każdego zdania conieco komentarza.
Oczywiście pozostaje kwestia ewentualnego "podkolorowania" dokładnej treści
wystąpienia LK.

Ot , chociażby fragment "Na zakończenie swojej płomiennej mowy kreśli istotę
zagrożenia, z którym przyjechał się zmierzyć, i kalkulacji, jaka stoi za
wyniesieniem na sztandary hasła: "Za wolność waszą i naszą!":- My wiemy, że dziś
Gruzja, jutro Ukraina, pojutrze państwa bałtyckie, a później może i mój kraj.
Potrafimy się temu przeciwstawić, jeśli Europa będzie reprezentować wspólne
wartości. Tu są cztery państwa należące do UE i NATO. I Ukraina, wielki kraj.
Ale powinno tu być 27 państw."

Pamiętając LK , jest to jednak wysoce prawdopodobne.. W nawiązaniu do tematu
wątka , który mam nadzieję będzie stanowił drobny wkład do zakończenia festiwalu
hipokryzji , pozwolę sobie zwrócić uwagę na lansowaną obecnie atencję jaką LK
darzył kobiety. O ile mnie pamięć nie myli , dał swojego czasu wyraz tego
słowami "ja panią wykończę"... , czy coś takiego.

MH

Data: 2010-04-21 23:17:57
Autor: Tomy M.
Mądrala jak ta lala
Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001c51.4bcf6336newsgate.onet.pl...

pozwolę sobie zwrócić uwagę na lansowaną obecnie atencję jaką LK
darzył kobiety. O ile mnie pamięć nie myli , dał swojego czasu wyraz tego
słowami "ja panią wykończę"... , czy coś takiego.

.... To mi się właśnie nie spodobało u Lecha.
Nie dotrzymał słowa :-/

Tomy M.

Mądrala jak ta lala