Madrego dosc poczytac...

Data: 2010-09-21 09:56:02
Autor: D. J. MC Donald Musk
Madrego dosc poczytac...
Nowa edycja "Polacy To Idioci" już przy następnych wyborach, kiedy to będziecie ze śmiechem wspominać czas? rozbawienia aferą z krzyżem, podczas której Tusk rozkradł i rozsprzedawał Polskę za grosze. A przez następne lata będziecie za to płacić, aż do bankructwa kraju. Mam żywą nadzieję, że większość z Was nie ma prawa wyborczego.

http://www.youtube.com/watch?v=505oZWr_jVo&feature=related
--
 "Białoruś pozostaje wyzwaniem dla polskiej polityki zagranicznej. Sytuacja w tym kraju w znacznej mierze będzie funkcją polityki Rosji wobec Mińska". Bronisław Komorowski 2006 r.

Data: 2010-09-21 10:26:15
Autor: Miglanc
Madrego dosc poczytac...

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:i79odg$b9b$1news.ett.com.ua...
[...]