Madrosc narodu sie wypowiedziala !

Data: 2012-08-08 22:12:34
Autor: Aha....
Madrosc narodu sie wypowiedziala !
"A ja się pytam, gdzie on ma pracować? Też miałem kłopoty z dziećmi. Większość była na bezrobociu, bo wszędzie był strach - mówi były prezydent Lech Wałęsa."

On jest glupi czy tylko takiego udaje ?

Data: 2012-08-08 22:22:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Aha...." <niepisztu@spam.com> napisał w wiadomości news:jvuh7e$j0o$1news.dialog.net.pl...
"A ja się pytam, gdzie on ma pracować? Też miałem kłopoty z dziećmi. Większość była na bezrobociu, bo wszędzie był strach - mówi były prezydent Lech Wałęsa."

On jest glupi czy tylko takiego udaje ?

Rozwiń.

Data: 2012-08-08 22:31:31
Autor: u2
W dniu 2012-08-08 22:12, Aha.... pisze:
"A ja się pytam, gdzie on ma pracować? Też miałem kłopoty z dziećmi.
Większo¶ć była na bezrobociu, bo wszędzie był strach - mówi były
prezydent Lech Wałęsa."

On jest glupi czy tylko takiego udaje ?

No wiesz, dopoki oficer prowadzacy nie wskaze mu drogi to jest slepy jak
bolek we mgle.

Data: 2012-08-09 08:13:58
Autor: Przemysław W
[...]

SkÄ…d te podejrzenia?

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i „Gazeta Polska”, media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kĹ‚amstwo smoleĹ„skie, ale o kĹ‚amstwa dotyczÄ…ce wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha KaczyĹ„skiego,

Data: 2012-08-09 03:53:04
Autor: Marek
On Aug 9, 8:13 am, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
Użytkownik "Aha...." <niepis...@spam.com> napisał w wiadomo¶cinews:jvuh7e$j0o$1news.dialog.net.pl...

> "A ja się pytam, gdzie on ma pracować? Też miałem kłopoty z dziećmi.
> Większo¶ć była na bezrobociu, bo wszędzie był strach - mówi były prezydent
> [...]

Sk±d te podejrzenia?

Przemek

--

A skad podejrzenie, ze to sa podejrzenia ?

Madrosc narodu sie wypowiedziala !