Madrosc naszych poslow !!

Data: 2009-06-20 19:19:13
Autor: CYC
Madrosc naszych poslow !!
Poslowie koncza ustawe o zakazie palenia papierosow .
Jednym z kwiatkow swiadczacych o niezmierzonej madrosci wybrancow narodu ma byc zakaz palenia papierosow w ........prywatnych samochodach osobowych nawet pasazerom !!.
Mnie tam "gancegal" jak mowia Chniczycy bo nie pale od 15 lat ale takego idiotyzmu po naszych poslach sie nie spodziewalem tymbardziej , ze jak sie mowi , dopuszczone bedzie palenie papierosow w pabach , restauracjach i innego rodzaju przybytkach tego typu !!. Bezie to mozliwe tylko w wydzielonych dla palacych salach ale jednak !.
no czyz nie mamy pomyslowych poslow ? . Ciekwy jestem ile kto z nich wzial do loby restauratorow ze takie uriozum wymyslili przy rownoczesnym zakazie palenia we wlasnym samochcodzie . Podobno  rozwazaja nawet ustanowieni zakazu palenia  samochodzie nie bedacym w ruchu , p. stojacym na parkingu !! a ja zapytam a w jesli bedzie stal w garazu to bedzie mozna , czy nie ? .
Jak tu nie byc prawnikiem , kiedy nawet na splunieciu bedzie wnet robic calkiem niezla kase !.

cyc

Data: 2009-06-20 20:37:43
Autor: games
Madrosc naszych poslow !!
Czas te spasione swinie przepedzic bo jeszcze wprowadza nam podatek od prywatnych majtkowych gazow cieplarnianych.

Gonic ta cholote az szkoda ze stoczniowcy nie przpedzili tych qrwiarzy

Madrosc naszych poslow !!