M?dry kap?an i wspania?y obywatel Rzeczpospolitej rogatych dusz.

Data: 2011-02-10 21:46:02
Autor: Przemysław Warzywny
M?dry kap?an i wspania?y obywatel Rzeczpospolitej rogatych dusz.
Śmierć arcybiskupa Józefa Życińskiego jest tragiczną wiadomością dla całej demokratycznej Polski - dla katolików i dla wszystkich ludzi, którzy arcybiskupa z Lublina kochali i szanowali.
Był człowiekiem wiary ewangelicznej i odwagi rzadko spotykanej; był człowiekiem najwyższej klasy intelektualnej i prawości niepospolitej. Był pokorny wobec wartości chrześcijańskich i niepokorny wobec wszystkich możnych tego świata.

Dla nas, ludzi "Gazety Wyborczej", było wielkim zaszczytem, że zechciał przyjąć z naszych rąk - wszak niejednokrotnie Jego polemistów - wyróżnienie Człowieka Roku 2007.

Był mądrym kapłanem i wspaniałym obywatelem Rzeczpospolitej rogatych dusz.

Nadto był człowiekiem miłosierdzia i dialogu z inaczej myślącymi.

Takim - pogrążeni teraz w bólu po śmierci kogoś bliskiego - będziemy go zawsze pamiętali.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,9088725,Madry_kaplan_i_wspanialy_obywatel_Rzeczpospolitej.html#ixzz1DahISTGR

Oczywiście żaden picowski "katolik" nie zauważył, że zmarł Józef Życiński

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-10 13:12:37
Autor: brat_olin
M?dry kap?an i wspania?y obywatel Rzeczpospolitej rogatych dusz.
On 10 Feb, 21:46, PrzemysĹ aw Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl>
wrote:
Śmierć arcybiskupa Józefa Życińskiego jest tragiczną wiadomością dla całej
demokratycznej Polski - dla katolików i dla wszystkich ludzi, którzy
arcybiskupa z Lublina kochali i szanowali.

Dzisiaj rocznica, 10 miesiecy.  Symptomatyczne!..

--
Smart questions to stupid ansewrs

Data: 2011-02-11 05:09:16
Autor: sofu

wrote:
[...]

Kiedys niektórzy jezdzili do Moskwy i tam umierali....

sofu

Data: 2011-02-10 14:36:18
Autor: Hans Kloss
M?dry kap?an i wspania?y obywatel Rzeczpospolitej rogatych dusz.
On 10 Lut, 21:46, PrzemysĹ aw Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl>
wrote:

Oczywiście żaden picowski "katolik" nie zauważył, że zmarł Józef Życiński
 i to jest śmieciu ta różnica między ludźmi a platfonskim bydłem.
O zmarłych nic- lub dobrze. A więc zgodnie milczymy na temat biskupa
Życińskiego, jego już sądzi mądrzejszy od nas....
J-23

Data: 2011-02-10 14:43:31
Autor: brat_olin
Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

O zmarłych nic- lub dobrze. A więc zgodnie milczymy na temat biskupa
Życińskiego, jego już sądzi mądrzejszy od nas....

To racja!  Ale czy stwierdzenie, ze odszedl kapelan esbekow i
agentury,
nie oddaje istoty misji Zmarlego?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-02-10 15:02:55
Autor: Hans Kloss
On 10 Lut, 23:43, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:

To racja!  Ale czy stwierdzenie, ze odszedl kapelan esbekow i
agentury, nie oddaje istoty misji Zmarlego?

Być może Stwórca uznał że esbecy i ich agentura też zasługują na
szansę, na "swojego" kapłana.,...
J-23

Data: 2011-02-11 07:45:44
Autor: Przemysław Warzywny
M?dry kap?an i wspania?y obywatel Rzeczpospolitej rogatych dusz.
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

Być może Stwórca uznał że esbecy i ich agentura też zasługują na
szansę, na "swojego" kapłana.,...

Takie ścierwa jak ty zasługują na oszusta Rydzyka, normalni katolicy na Życińskiego. Nienawidzisz go gnoju, bo mówł prawdę o Rydzykowych mediach. Na tym właśnie polega różnica między katobolszewicką, picowską hołotą, a normalnymi ludźmi.

 Przemek

Data: 2011-02-11 10:16:51
Autor: cytryna
[...]

*******************

"Normalni katolicy" zostali hojnie ubogaceni przez chłopaków z Czerskiej:
Króciutko:
Józef Glemp - Prymas Polski: pochodzenie żydowskie. Jego brat nazywa się Glemb (tak, tak nie Glemp), komunista, PZPR-owski pułkownik LWP, w 1989 r. kandydował do parlamentu z listy PZPR.
Najbliższymi towrzyszami J. Glempa są: Tadeusz Pieronek i Józef Życiński (obrońca UB-eckich emerytur)

Tadeusz Pieronek vel. Mosze Michlis. - Biskup pochodzenia żydowskiego. Modernista, judaizator Kościoła Rzymsko-Katolickiego, członek antypolskiej Fundacji im. Stefana Batorego" - fundacja założona w Nowym Jorku przez żyda, masona, spekulanta gieldowego i złodzieja George'a Sorosa (autora planu Balcerowicza,

Józef Życiński vel. Reiffstein. Biskup pochodzenia żydowskiego. Modernista, judaizator Kościoła Rzymsko-Katolickiego. Przeciwnik zabrania UB-ekom wysokich apanaży rentowo-emerytalnych.

Dodajmy jeszcze bp Turnaua z GWna, ks.Bonieckiego z Oddziału GW-TP oraz
ks.Sowę z SOWY.

Data: 2011-02-11 10:28:52
Autor: u2
W dniu 2011-02-11 10:16, cytryna pisze:
[...]

Glemp to ewidentnie Żyd z pochodzenia. Był bardzo ugodowy wobec komuchów
za czasów Jeruzela.

Data: 2011-02-11 10:58:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:2679.00000669.4d54fe83newsgate.onet.pl...
[...]

Jak to dobrze, że Chrystus był Polakiem!

Data: 2011-02-11 11:01:26
Autor: u2
M?dry kap?an i wspania?y obywatel Rzeczpospolitej rogatych dusz.
Jak to dobrze, że Chrystus był Polakiem!

Nie ściemniaj, był Żydem.

Data: 2011-02-11 13:21:50
Autor: obserwator

*******************

[...]

komunistom nie udawlo sie zniszczyc polskiego kosciola, ktory byl ostoja
polskosci, przez caly okres PRL - wiec wpadli na pomysl wykorzystywania wlasnie w ten sposob zydokomuny. Komunizm jest wymyslem Zydow, podobnie jak
wiara katolicka. Wiara katolicka usiluje wydobyc z czlowieka, wszystko co w
nim jest szlachetne i pozytywne. Komuniz - odwrotnie.

Pewne srodowiska uwazaja, ze komunizm to rowniez rodzaj wiary ktora wzorowana
jest na wierze katolickiej, tyle ze odwoconej o 180 stopni.

Bogiem dla nich jest syn ciemnosci, ktory w ten sposob prowadzi walke z synem swiatla (to tak po krotce, bardzo prostym jezykiem mozna scharakteryzowac).

Data: 2011-02-11 11:44:54
Autor: brat_olin
M?dry kap?an i wspania?y obywatel Rzeczpospolitej rogatych dusz.
"Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote

[...]

Jan Pawel II:  "Ja Panu Bogu codziennie dziękuję, że jest w Polsce takie radio, co się nazywa Radio Maryja".
(29 marca 1995, Rzym)

Jan Pawel II: "Dziękuję Radiu Maryja za to wielorakie i ofiarne zaangażowanie się w apostolstwo słowa, które dzisiaj jest tak bardzo ważne i tak bardzo potrzebne w naszym kraju."
(18 kwietnia 1996, Rzym)

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-02-11 02:49:58
Autor: zbig
wrote:

> [...]

O zmarłych nic- lub dobrze. A więc zgodnie milczymy na temat biskupa
Życińskiego, jego już sądzi mądrzejszy od nas....
ROTFL!
Pozwól, ze zacytuję ci fragment twojego chrześcijańskiego podejścia i
nieszargania pamięci zmarłych:
"Część Polaków nie darowała Geremkowi że był gnidą.Nieważne czy
narodowości chazarskiej czy eskimoskiej, wazne że bydle
bylo z niego wzorowe."

Data: 2011-02-11 13:02:00
Autor: obserwator
M?dry kap?an i wspania?y obywatel Rzeczpospolitej rogatych dusz.
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): ROTFL!
[...]

chrzescijanskie podejscie nie polega na tym, ze sie wybacza oszustom, klamcom
i zbrodniarzom, bez uprzedniego przyznania sie do winy.

Tego typu zarzuty jak ten twoj powyzszy, jest nieuczciwym naduzywaniem wiary
katolickiej. To szantaz. Gdybys znal nieco przekazy tej religii, to wiedzialbys co robil Jezus z lajdakami.

W Watykanie sa przechowywane tzw. apokryfy (oficjalnie nie uznane przez K.K.)
tam opisano jak reagowal sam Jezus kiedy mial do czynienia z ludzkim bydlem.

To nie jest tak, jak esbecja i komuchy (na czele z czekistami z GW0 wmawiaja
katolikom, w ten sposob probujac wywrzec na nich zaniechanie zadania ukarania
przestepcow. Sprawiedliwosc nie polega na wybaczaniu, bez poniesienia kary za dokonane
przestepstwa. Tak dobrze nie ma.

Data: 2011-02-11 13:10:01
Autor: obserwator
M?dry kap?an i wspania?y obywatel Rzeczpospolitej rogatych dusz.
  zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
ROTFL!

nie wiem z czego sie smiejesz. Dla mnie to co piszesz wcale nie jest smieszne.
To tragiczne jak czlowiek moze nisko upasc.

Twoje rozumowanie polega wyglada mniej wiecj tak:

...jestes katolikiem, to mi wybaczaj wszystko, nas dstawiaj drugi policzek  -
bo tak mowi twoja wiara, a ja jestem ateista i bede cie okradal, plul ci w
twarz, ponizal - a ty masz siedziec cicho i modlic sie za moje grzechy, skoros
taki wierzacy.

To brednia, glupota i bezczelnosc swiadczaca o twoim poziomie etycznym i
moralnym. Taki ktos nie zamierza sie absolutnie zmienic, wiec powinien poniesc
dotkliwa kare, bowiem innego rozwiazania z takim kim po prostu nie ma. Dlatego notorycznych przestepcow sie kara, a nie im wybacza. --

Data: 2011-02-11 11:49:19
Autor: Dobromir

Użytkownik "Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ij1iqb$6a0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czekaj, czekaj! Kaczyński coś wymyśli by obciążyć tą śmiercią Tuska albo Komorowskiego.

PD

Data: 2011-02-11 14:21:45
Autor: WW
Co za bzdety ??
W dniu 2011-02-10 21:46, Przemysław Warzywny pisze:
> Śmierć arcybiskupa Józefa Życińskiego jest tragiczną wiadomością dla
> całej demokratycznej Polski

Nie jest.
Mamy to gdzieś.
Nie masz cyrk, nie nasze małpy.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-02-11 17:21:10
Autor: =heÂŽsk=
Co za bzdety ??
On Fri, 11 Feb 2011 14:21:45 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

W dniu 2011-02-10 21:46, Przemysław Warzywny pisze:
 > Śmierć arcybiskupa Józefa Życińskiego jest tragiczną wiadomością dla
> [...]

 niebawem okaze sie, ze biskup byl wielkim patriota albo zwykla wsza.
 zalezy kto jakie dziala wytoczy by toczyc bitwe na polu polityki.

Data: 2011-02-11 18:32:11
Autor: WW
Co za bzdety ??
W dniu 2011-02-11 17:21, =heÂŽsk= pisze:
> [...]

  niebawem okaze sie, ze biskup byl wielkim patriota albo zwykla wsza.
  zalezy kto jakie dziala wytoczy by toczyc bitwe na polu polityki.

Rozczuliła mnie zbitka pojęć.
Z jednej odwołanie do demokracji a z drugiej strony wysoki urzędnik najbardziej niedemokratycznej instytucji świata.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyĹźem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-02-11 18:56:32
Autor: cytryna
Co za bzdety ??
[...]

Ty się lepiej nie rozczulaj, na pieszczoty będzie czas jak Drogi Bronisław ze swojego sławnego kalendarzyka wytypuje twoje imię jako godnego partnera do zasiadania przy pełnym kotle gorącej smoły. Możesz być czwartym do remika, bo
dr Marek-pielęgniarz z getta i Jacek-zupnik z KOR nudzą się przy piekielnym ogniu.
Pozdrawiam
Lucyfer

Data: 2011-02-12 09:40:35
Autor: [heÂŽsk]
Co za bzdety ??
On Fri, 11 Feb 2011 18:32:11 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

Z jednej odwołanie do demokracji a z drugiej strony wysoki urzędnik najbardziej niedemokratycznej instytucji świata.

 zwolennicy w beretach beda twierdzic, ze biskup byl wielkim patriota.
 oczywiscie nie dorastal innemu wielkiemu patriocie bo nie zginal  tragicznie tylko zwyczajnie zmarl jak kazdy na tym lez padole.
 mam nadzieje ze KK uszanuje zmarlego i nie zrobi zenujacego  widowiska z "kroplami krwi". inni, np taki "warzywny" beda biskupa
 opluwac, nazywac go zlodziejem, sugerowac molestowanie nieletnich
 itp itd czyli co sie tylko zlegnie w tych ich chorych umyslach.  ten nasz swiat to takie male bagienko gdzie wiekszosc poprzegryzalaby
 innym gardla tylko dlatego, ze maja inne poglady czy kolor skory.
 poczekaj kilka dni, zacznie sie opluwanie na maxa!

Data: 2011-02-12 15:36:32
Autor: WW
Co za bzdety ??
W dniu 2011-02-12 09:40, "[heÂŽsk]" pisze:
[...]

Prawdziwy patriota nie okrada swojego państwa.