Madzia była najlepsza!

Data: 2015-05-05 21:57:49
Autor: Joschi
Madzia była najlepsza!
Magdalena Ogórek najlepiej wypdła w debacie kandydatów na prezydenta.
Najbardziej przyjazna dla obywatela, najbardziej merytoryczna i kompetentna, super przygotowana i jedyny kandydat, który nie był w debacie atakowany i wyśmiewany przez innych kandydatów, w sumie oszołomów i wariatów...

Data: 2015-05-05 14:26:35
Autor: kogutek444
Madzia była najlepsza!
W dniu wtorek, 5 maja 2015 21:57:50 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
[...]

Z mojego punktu widzenia najlepiej mi się na nią patrzyło. Ale to trochę za mało żebym miał na nią glosować. Wygra dotychczasowy prezio.

Data: 2015-05-05 23:41:51
Autor: Joschi
Madzia była najlepsza!
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:4771217c-3315-47be-b274-f7e84520c67bgooglegroups.com...
[...]

Nie wygra, tylko wsioki go przepchają...

Data: 2015-05-05 14:37:05
Autor: Marek
Madzia była najlepsza!
[...]

Ladny usmiech - moglaby zrobic kariere w reklamie pasty do zebow.
Mini - juz gorzej - chude i krzywe nogi.
Ew jakis srodek na odchudzanie...

Data: 2015-05-05 23:42:47
Autor: Joschi
Madzia była najlepsza!
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:03124d1e-6dcd-4433-b07f-028836594d5dgooglegroups.com...
[...]

A gdzie ty to mini widziałeś?

Data: 2015-05-05 14:46:31
Autor: Marek
Madzia była najlepsza!
W dniu wtorek, 5 maja 2015 23:42:48 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:

> Ladny usmiech - moglaby zrobic kariere w reklamie pasty do zebow.
> Mini - juz gorzej - chude i krzywe nogi.
> Ew jakis srodek na odchudzanie...

A gdzie ty to mini widziałeś?

W tym wieku mini=do kolan...
Chcialem byc uprzejmy.

Data: 2015-05-05 23:54:36
Autor: Ikselka
Madzia była najlepsza!
Dnia Tue, 5 May 2015 14:46:31 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

[...]

A gdzie te kolana?
:-/
--
XL
Kim jest ten fajny gość?

Data: 2015-05-05 23:49:35
Autor: Ikselka
Madzia była najlepsza!
Dnia Tue, 5 May 2015 14:37:05 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

[...]

Raczej profesjonalnie zrobionych nakładek na zęby.

Mini - juz gorzej - chude i krzywe nogi.
Ew jakis srodek na odchudzanie...

Tragedia.
http://gfx.radiozet.pl/var/radiozetv3/storage/images/media/images/magdalena-ogorek-na-pokazie-la-manii/580446-1-pol-PL/Magdalena-Ogorek-na-pokazie-La-Manii.jpg

Data: 2015-05-06 00:28:40
Autor: Joschi
Madzia była najlepsza!
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Zdjęcia często fałszują...

Data: 2015-05-05 15:40:21
Autor: Marek
Madzia była najlepsza!
W dniu środa, 6 maja 2015 00:28:40 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:

> [...]
-na-pokazie-la-manii/580446-1-pol-PL/Magdalena-Ogorek-na-pokazie-La-Manii..jpg

Czesciej jeszcze upiekszaja...
Haaahaa

Data: 2015-05-06 01:01:31
Autor: Joschi
Madzia była najlepsza!
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:365fb1de-6ff9-4d29-9e56-c659e208412bgooglegroups.com...

> [...]
-na-pokazie-la-manii/580446-1-pol-PL/Magdalena-Ogorek-na-pokazie-La-Manii.jpg

Jak przejdą przez PhotoSchopa...

Data: 2015-05-06 00:40:39
Autor: Ikselka
Madzia była najlepsza!
Dnia Wed, 6 May 2015 00:28:40 +0200, Joschi napisał(a):

[...]

....na korzyść 3-]

Data: 2015-05-08 16:29:30
Autor: Wiesiaczek
Madzia była najlepsza!
W dniu 06.05.2015 o 00:40, Ikselka pisze:
[...]

Ale po ca ta kupa na spodek?

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2015-05-06 03:00:44
Autor: Budzik
Madzia była najlepsza!
Użytkownik Joschi joschi@gmail.com ...

Tragedia.
http://gfx.radiozet.pl/var/radiozetv3/storage/images/media/images/magd
alena-ogorek
-na-pokazie-la-manii/580446-1-pol-PL/Magdalena-Ogorek-na-pokazie-La-Man
ii.jpg Zdjęcia często fałszują...

Znowu fałszerstwo... ROTFL

Data: 2015-05-05 22:00:56
Autor: Budzik
Madzia była najlepsza!
[...]

Tys nieobiektywny bo zakochany!

Data: 2015-05-06 00:09:05
Autor: Joschi
Madzia była najlepsza!
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA491ED7BE9A05budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ale głupoty gadasz budzik...

Data: 2015-05-05 23:16:29
Autor: Ikselka
Madzia była najlepsza!
Dnia Tue, 5 May 2015 21:57:49 +0200, Joschi napisał(a):

[...]

Bzdura, same ogólniki i populizmy - tylko Duda był przygotowany.

Data: 2015-05-05 23:41:07
Autor: Joschi
Madzia była najlepsza!
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:2idrvesfch1s$.a40cw1s3cczb$.dlg40tude.net...
[...]

Pieprzysz jak na prostaczkę przystało... Duda się zapowietrzał i gadał aby gadać od rzeczy...
Pani Magda uniwersalnym kandydatem na prezydenta Polski jest, no po prostu do rany przyłóż..., wszystko mówi jak trzeba...

Data: 2015-05-06 00:02:47
Autor: Mark Woydak
Madzia była najlepsza!

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Lady Cucumber na prezydenta! Hip hip hurrraaa!

MW

Data: 2015-05-06 08:48:22
Autor: Patriota
Madzia była najlepsza!
W dniu 2015-05-05 o 21:57, Joschi pisze:
[...]

Ale przecież SLD które ja wystawiło to przeciwieństwo tego co ona pod publiczkę gada.

Data: 2015-05-06 08:50:37
Autor: Joschi
Madzia była najlepsza!
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:micdf3$2cv$6speranza.aioe.org...
[...]

Bo ona jest kandydatem niezależnym, a SLD ją tylko poparło.  Wykręciła ich jak szmaty i porzuciła...
Herszt baba...

Madzia była najlepsza!