Madzia była najlepsza!

Data: 2015-05-05 14:26:35
Autor: kogutek444
Madzia była najlepsza!
W dniu wtorek, 5 maja 2015 21:57:50 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
Magdalena Ogórek najlepiej wypdła w debacie kandydatów na prezydenta.
Najbardziej przyjazna dla obywatela, najbardziej merytoryczna i kompetentna, super przygotowana i jedyny kandydat, który nie był w debacie atakowany i wyśmiewany przez innych kandydatów, w sumie oszołomów i wariatów...

Z mojego punktu widzenia najlepiej mi się na nią patrzyło. Ale to trochę za mało żebym miał na nią glosować. Wygra dotychczasowy prezio.

Data: 2015-05-05 23:41:51
Autor: Joschi
Madzia była najlepsza!
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:4771217c-3315-47be-b274-f7e84520c67bgooglegroups.com...
[...]

Nie wygra, tylko wsioki go przepchają...

Madzia była najlepsza!