Madzia była najlepsza!

Data: 2015-05-06 08:48:22
Autor: Patriota
Madzia była najlepsza!
W dniu 2015-05-05 o 21:57, Joschi pisze:
Magdalena Ogórek najlepiej wypdła w debacie kandydatów na prezydenta.
Najbardziej przyjazna dla obywatela, najbardziej merytoryczna i kompetentna, super przygotowana i jedyny kandydat, który nie był w debacie atakowany i wyśmiewany przez innych kandydatów, w sumie oszołomów i wariatów...

Ale przecież SLD które ja wystawiło to przeciwieństwo tego co ona pod publiczkę gada.

Data: 2015-05-06 08:50:37
Autor: Joschi
Madzia była najlepsza!
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:micdf3$2cv$6speranza.aioe.org...
[...]

Bo ona jest kandydatem niezależnym, a SLD ją tylko poparło.  Wykręciła ich jak szmaty i porzuciła...
Herszt baba...

Madzia była najlepsza!