Madzia jest boska

Data: 2015-05-05 20:56:07
Autor: Joschi
Madzia jest boska
Dała de bulowi popalić, pojechał do banderowców, a oni przy nim uchwalili ustawę czczącą UPA...

Brawo, tylko sojusz z Rosją zapewni nam bezpieczeństwo!

Data: 2015-05-05 21:17:19
Autor: Marek Czaplicki
Madzia jest boska
Joschi pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 5 maja 2015 20:56:

Dała de bulowi popalić, pojechał do banderowców, a oni przy nim uchwalili
ustawę czczącą UPA...

Brawo, tylko sojusz z Rosją zapewni nam bezpieczeństwo!

Czy od strony Rosji też? Chodzi oczywiście o bezpieczeństwo od Rosji, a nie dostarczanie im opału do dmuchania parą w wielkomocarstwowy gwizdek.

Data: 2015-05-05 22:10:36
Autor: Joschi
Madzia jest boska
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mib502$f1o$1news.icm.edu.pl...
[...]

Przecież byliśmy dzięki Rosji bezpieczni przez ponad 40 lat. Sprawdzony partner.

Data: 2015-05-05 13:32:20
Autor: szklanynocnik
Madzia jest boska
użytkownik Joschi napisał:

Przecież byliśmy dzięki Rosji bezpieczni przez ponad 40 lat. Sprawdzony partner.

Jako dawca mięsa armatniego na wypadek konfliktu i dawca żarcia które masowo kradziono.
http://szeremietiew.blox.pl/resource/Image_20120307144528.jpg

Data: 2015-05-05 14:07:05
Autor: Marek
Madzia jest boska
W dniu wtorek, 5 maja 2015 22:32:20 UTC+2 użytkownik szklan...@gmail.com napisał:
użytkownik Joschi napisał:

> [...]

Jako dawca mięsa armatniego na wypadek konfliktu i dawca żarcia które masowo kradziono.

A propos "miesa".
Przed rzeznia miejska we Wroclawiu, staly codziennie dwie ruskie ciezarowki
z rejestracja legnicka.
Ciekawe, jakie mieso one przywozily ?

Data: 2015-05-05 23:38:19
Autor: Ikselka
Madzia jest boska

użytkownik Joschi napisał:

[...]

WY-woziły. I to za darmo. I wiele lat. I nie tylko tam "stały pod rzeźnią":

http://pl.wikipedia.org/wiki/P%C3%B3%C5%82nocna_Grupa_Wojsk
"Północna Grupa Wojsk (spotykane skróty: PGW, PGW AR, PGWAR; ros. ????????
?????? ?????, ???) ? związek operacyjny, skadrowana armia Armii Radzieckiej
stacjonująca na terytorium Polski w latach 1945-1993.(...)Inwentaryzacja
wykazała, że w tym czasie PGW stacjonowała w następujących garnizonach:
Legnica, Miłogostowice, Chojna 2, Bolesławiec, Brochocin, Chocianów,
Chojnów, Duninów, Jawor, Krzywa, Lubin, Raszówka, Strzegom, Trzebień,
Świętoszów, Jankowa Żagańska, Nowa Sól, Przemków, Strachów, Szprotawa,
Żagań, Wrocław, Brzeg, Karczmarka, Lądek Zdrój, Oława, Świdnica, Borne
Sulinowo, Białogard, Czarnowo, Krągi, Sypniewo, Szczecinek, Świnoujście,
Bagicz, poligon Wicko, Rozewie, Szczecin, Chojna 1 lotnisko, Kęszyca
(obecnie Kęszyca Leśna), Kluczewo, Łowicz, Stargard Szczeciński, Toruń,
Zgorzelec, Czaple pow. Żary, Gubin, Słońsk pow. Sulęcin, Chwalęcice Górne
pow. Gorzów, Wieprzyce pow. Gorzów, Skwierzyna, Ścinawa, Zaborowo pow.
Leszno, Namyślin pow. Chojna, Leszno, Czerwonak pow. Poznań, Kostrzyn,
Września, Konin, Chojny pow. Koło, Kutno, Błonie ? Ożarów, Ożarów,
Warszawa, Mińsk Maz., Komorowo k. Ostrowi Maz., Zambrów, Białystok,
Sokółka, Siedlce, Międzyrzec Podlaski, Jarogniewice woj. poznańskie, Pniewy
pow. Szamotuły, Wólka Dobrzyńska pow. Biała Podlaska."
--
XL
Kim jest ten fajny gość?

Data: 2015-05-05 23:45:13
Autor: Joschi
Madzia jest boska
użytkownik Joschi napisał:

> [...]

A propos "miesa".
Przed rzeznia miejska we Wroclawiu, staly codziennie dwie ruskie ciezarowki

Dziwne, że ja tego nie widziałem, chociaż często tam bywałem, a przed jeleniogórską żadne nigdy nie stały...

Data: 2015-05-05 14:49:49
Autor: Marek
Madzia jest boska
W dniu wtorek, 5 maja 2015 23:45:14 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:

> [...]

Dziwne, że ja tego nie widziałem, chociaż często tam bywałem, a przed jeleniogórską żadne nigdy nie stały...

Chyba sie nie rozgladales, bo byles zajety wypatrywaniem strazy przemyslowej, ktora mogla znalezc to, co wynosiles.
Ja to widzialem.

Data: 2015-05-05 22:35:52
Autor: Joschi
Madzia jest boska
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:227a0ca9-892c-491d-a5eb-395d59109566googlegroups.com...
użytkownik Joschi napisał:

[...]

Oglądasz tą mapkę i chuja z tego rozumiesz. Dzisiaj szukasz bratniej pomocy u wroga, który chciał cię wyparować... Co za idioci...
A żarcie kradli ojcowie dzisiejszych resortowych dzieci, niczego się nie nauczycie...

Data: 2015-05-05 23:21:00
Autor: Ikselka
Madzia jest boska

użytkownik Joschi napisał:

[...]

Tak, i te całą dobę jadące na wschód pociągi pełne węgla i drewna też oni
kradli :->

Data: 2015-05-05 23:43:51
Autor: Joschi
Madzia jest boska

użytkownik Joschi napisał:

[...]

Sami se brali, tak? Kurwa banda okrągłostołowa od Kiszczaka z POPiS nas zawsze sprzedawali...

Data: 2015-05-05 23:19:53
Autor: Ikselka
Madzia jest boska
Dnia Tue, 5 May 2015 13:32:20 -0700 (PDT), szklanynocnik@gmail.com
napisał(a):

użytkownik Joschi napisał:

[...]

Nie ma komu tłumaczyć - facet żył z tego systemu...

Data: 2015-05-05 23:46:19
Autor: Joschi
Madzia jest boska
napisał(a):

użytkownik Joschi napisał:

[...]

Ty kurwa żyjesz z tego systemu postżydokomuny...

Data: 2015-05-05 23:54:12
Autor: Ikselka
Madzia jest boska

napisał(a):

użytkownik Joschi napisał:

[...]

Tak, co wypracuję, to mam - minus bandycki podatek oraz VAT, który muszę
płacić, czy zarobię, czy nie :->

Data: 2015-05-06 15:51:18
Autor: Marek Czaplicki
Madzia jest boska
Joschi pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 5 maja 2015 22:10:

[...]

Dzięki Rosji? Bezpieczni? To dlaczego jak tylko przestaliśmy chcieć być bezpieczni dzięki nim, to zaraz skierowali na nas swe atomówki. Sprawdzony partner, czy molestator polityczny?

Data: 2015-05-06 17:12:25
Autor: Joschi
Madzia jest boska
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mid68m$deg$1news.icm.edu.pl...
[...]

Kto my przestaliśmy chcieć być bezpieczni? Polacy nie mieli nic do powiedzenia, zbrodniarz Jaruzelski sprzedał nas syjono-amerykanom, a teraz ich pieski u naszych sterów szczekają na Rosję i chcą włazić tym syjono-amerykanom w dupę bez wazeliny i u nas instalować tarczę dla USA przeciwko Rosji... Póki co, jescze Rosjanie w nas nie wycelowali żadnych atomówek, ale prosicie się o to bezlitośnie...

Data: 2015-05-06 18:21:20
Autor: Marek Czaplicki
Madzia jest boska
Joschi pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 6 maja 2015 17:12:

[...]

Jak nie mieliśmy nic do powiedzenia to Rosjanie mogli nas od tego Jaruzela wyzwolić. Przecież wolnośc mają na gębach nie od dzisiaj. A tu? Marionetka Rosjan sprzedała Polskę i oni nic do gadania nie mieli? To co to za bezpieczeństwo oferowali?

Data: 2015-05-07 10:30:34
Autor: Patriota
Madzia jest boska
W dniu 2015-05-06 o 17:12, Joschi pisze:

[...]

Co za deb, i czego szczekasz solidarny pachołku sprzedający Polskę na porządnych ludzi?

Data: 2015-05-07 11:37:24
Autor: Joschi
Madzia jest boska
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mif7r8$ovj$2speranza.aioe.org...
[...]

Widać, żeś z nomenklatury zbrodniarza i sprzedawczyka Jaruzela, prymitywny talmudysto...

Data: 2015-05-07 17:54:09
Autor: Mark Woydak
Madzia jest boska

Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości
[...]

Prosze, prosze. Komuszy wypierdek się ujawnił. Pewnie za komuny nosiłes
mundur i afiszowałeś się swoją legitymacją PZPR. Niestety koniku boży twój
czas sie skończył razem ze śp. Wojciechem. Tego "bolszego komuniste" klecha
walnął łopatą po dupie. Ot i skończył komunista!

MW

Data: 2015-05-07 13:18:08
Autor: Joschi
Madzia jest boska
"Mark Woydak" <Mark.Woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mifgkq$lep$6news.albasani.net...

[...]

A to nie de bul, chował z zaszczytami swojego ojca chrzestnego?

Data: 2015-05-07 18:11:34
Autor: Mark Woydak
Madzia jest boska

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Te, boukun. Już nie chwalisz Putina i Rosji? Przestali płacić?

MW

Data: 2015-05-07 18:44:03
Autor: Joschi
Madzia jest boska
"Mark Woydak" <Mark.Woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mig340$o0c$5news.albasani.net...

[...]

 ~Polak 57 minut temuBronek wy...rdalaj!!!

 ~Red 1 godzinę i 4 minuty temuS...dalaj na drzewo Komor, jak mam iść taką drogą jaką nam zafundowaliście przez ostatnie 25 lat to ja wolę poleżeć. O jakiej wolności głąbie bredzisz, o tym, że stoję w kolejce do lekarza, nie jestem pewien jutrzejszego dnia bo szef zamknie firme? Kabotynie i frajerze, mogłeś tak nas mamić 25 lat temu, twój czas jak całej tej mafi Magdalenkowej dobiega końca Czekaj teraz na proces i wyrok.

 ~marko 54 minut temuKomorowski niech opowiada swoje brednie ja go odsunę od władzy 10.05

Data: 2015-05-07 18:48:02
Autor: Mark Woydak
Madzia jest boska

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:mig4oh$393$1speranza.aioe.org...
"Mark Woydak" <Mark.Woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mig340$o0c$5news.albasani.net...
Te, boukun. Już nie chwalisz Putina i Rosji? Przestali płacić?

MW

Też ci płacą?

MW

Data: 2015-05-07 19:26:38
Autor: Joschi
Madzia jest boska
"Mark Woydak" <Mark.Woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mig55o$ri6$6news.albasani.net...

[...]

Nie, tylko tobie płacą...

Data: 2015-05-07 10:30:14
Autor: Patriota
Madzia jest boska
W dniu 2015-05-06 o 15:51, Marek Czaplicki pisze:

Dzięki Rosji? Bezpieczni? To dlaczego jak tylko przestaliśmy chcieć być
bezpieczni dzięki nim, to zaraz skierowali na nas swe atomówki. Sprawdzony
partner, czy molestator polityczny?

Bo do swojego kraju wpuściłeś bandytów którzy knują przeciw Rosji. Rosja nie ma żadnego powodu i w ogóle ochoty kierować swoich atomówek na taki kraj jak Polska, ale pod warunkiem że nie będzie tu obcych, zagrażających im wojsk.
Jak najbardziej partner, na tyle wiarygodny że Polska pod jego kuratelą mogła powiedzieć światowemu terroryście, wal się, tak jak mówi im dzisiaj Białoruś czy Kirgistan.

Data: 2015-05-07 17:54:15
Autor: Mark Woydak
Madzia jest boska

[...]

Co ty jeszcze robisz w PL? Wal chłopino na Kreml. Tam cię ozłocą za
sprzyjanie Putinowi. Jako 1-wszy zostaniesz wysłany na front do Donbasu.

MW

Data: 2015-05-06 09:10:23
Autor: Patriota
Madzia jest boska
W dniu 2015-05-05 o 20:56, Joschi pisze:
Dała de bulowi popalić, pojechał do banderowców, a oni przy nim uchwalili ustawę czczącą UPA...

Brawo, tylko sojusz z Rosją zapewni nam bezpieczeństwo!

A co ta twoja Madzia ma wspólnego tym "bulem" czy postanowieniami parlamentu Ukrainy?

To drugie to oczywistość, tylko Rosja może nas obronić przed terrorystycznymi bandytami.

Data: 2015-05-06 09:18:34
Autor: Joschi
Madzia jest boska
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:miceod$6p9$1speranza.aioe.org...
[...]

????????????????
Pojechała po de bulu PO całości i to pierwszorzędnie. Burak ośmiesza nas stale na arenie międzynarodowej. Jeździ do banderowców, a oni mu za plecami hołubią UPA!

To drugie to oczywistość, tylko Rosja może nas obronić przed terrorystycznymi bandytami.

Data: 2015-05-07 10:31:08
Autor: Patriota
Madzia jest boska
W dniu 2015-05-06 o 09:18, Joschi pisze:

[...]

To znaczy że co zrobiła, leżała w proteście plackiem na głównym skrzyżowaniu Warszawy przez dobę? Czemu w solidarni jesteście aż takimi durniami, destruktor Wałęsa słownie wam obiecywał złote góry to wy zaraz do noszenia go na rękach, Ogórek aby się przypodobać powiedziała 2-3 populistyczne zdania i zaraz słuchać twój pisk, jakbyś orgazm przeżywał. Człowieku, dorośnij wreszcie.

Data: 2015-05-07 11:39:28
Autor: Joschi
Madzia jest boska
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mif7s9$ovj$3speranza.aioe.org...
[...]

Bolek to był podstawiony człowiek zbrodniarza Jaruzela.
Ogórek jedyny niezależny i reprezentujący się przyzwoicie kandydat...

Madzia jest boska