Madzia: niewiarygodny psycholog i lekarz - Cenzura Gazeta.pl

Data: 2012-02-04 02:59:56
Autor: E. Sikorski
Madzia: niewiarygodny psycholog i lekarz - Cenzura Gazeta.pl
Próba dyskusji na temat zaginięcia Madzi skończyła się na forum Gazeta.pl
usunięciem wszystkich dyskusji. Dziwna praca najpierw psychologa policyjnego,
który uznał matkę Madzi Katarzynę W. jako wiarygodn±, a wcze¶niej lekarza
pogotowia, który przeprowadzał obdukcję wydaje się być jakim¶ niewiarygodnym
zbiegiem okoliczno¶ci. Gdyż byli ¶wiadkowie, którzy twierdzili, że Katarzyna
W. nie miała żadnych obrażeń. A co nakręciło medialnie sprawę. W celu jedynym.
Jakim? Odwrócenia uwagi skandalu ACTA.

W momencie napisania komentarza na Gazeta.pl, naci¶nięcia przycisku 'Wy¶lij'
nagle zniknęły wszystkie wypowiedzi, było ich 12, plus zniknęła moja
wypowiedĽ. Tak wygl±dała strona wyci±gnięta z cache przegl±darki: (Proszę
zwrócić uwagę na istniej±cych 12 komentarzy).

http://www.image-share.com/ijpg-1264-38.html

A tak wygl±da strona z wyczyszonymi przez Gazeta.pl wszystkimi komentarzami:
Cenzorstwo wróciło. Sprawa jest poważna.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,11087624,Znaleziono_zwloki_polrocznej_dziewczynki__najpewniej.html

Czy chodzi tu o dziwn± pracę policji (psychologa) i lekarza pogotowia?

Data: 2012-02-04 04:17:02
Autor: Grzegorz Z.
Madzia: niewiarygodny psycholog i lekarz - Cenzura Gazeta.pl
Czy chodzi tu o dziwn± pracę policji (psychologa) i lekarza pogotowia?

Przecież na koniec i tak okaże się że wszystkiemu winni byli Żydzi.

--
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-04 22:43:34
Autor: E. Sikorski
Madzia: niewiarygodny psycholog i lekarz - Cenzura Gazeta.pl

Przecież na koniec i tak okaże się że wszystkiemu winni byli Żydzi.

Z dotychczasowych spektakli medialnych w tej sprawie wynika to jasno, że
informacja będzie stopniowo ujawniana po minimalnej wrzutce medialnej. Co
zapewni trwanie porwania, którego nie było, na afiszu przez kolejne na¶cie dni.

Data: 2012-02-04 07:24:08
Autor: Leprechaun
Madzia: niewiarygodny psycholog i lekarz - Cenzura Gazeta.pl

Użytkownik "E. Sikorski" <eugeniuszsikorski@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jgi6vb$j8e$1inews.gazeta.pl...
[...]

Może jeszcze od nowych faktów w sprawie katastrofy smoleńskiej? ;)

BomBel

Data: 2012-02-04 12:28:38
Autor: pluton
Madzia: niewiarygodny psycholog i lekarz - Cenzura Gazeta.pl

Może jeszcze od nowych faktów w sprawie katastrofy smoleńskiej? ;)

Wiadomosc z ostatniej chwili: Lech K. nadal nie zyje.

Nullification

Data: 2012-02-04 04:10:17
Autor: brat_olin
"pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

Wiadomosc z ostatniej chwili: Lech K. nadal nie zyje.

Boleslaw pozdrawia z Miami:
http://lechwalesa.blip.pl/archive/1/2012

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-02-04 12:32:12
Autor: rAzor
Madzia: niewiarygodny psycholog i lekarz - Cenzura Gazeta.pl
Rynce opadli! Patrzcie co - pluton napisaĹ‚ :-)  :

Może jeszcze od nowych faktów w sprawie katastrofy smoleńskiej? ;)

Wiadomosc z ostatniej chwili: Lech K. nadal nie zyje.

Twój psychiatra ci o tym powiedział, czy ty jemu?
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup" !delete from "Grzeniu Z."

Data: 2012-02-04 12:47:52
Autor: pluton
Madzia: niewiarygodny psycholog i lekarz - Cenzura Gazeta.pl

> Wiadomosc z ostatniej chwili: Lech K. nadal nie zyje.

Twój psychiatra ci o tym powiedział, czy ty jemu?

Jaki tam z Macierewicza psychiatra. On jest psychiczny, a nie psychatra,

Nullification

Data: 2012-02-04 12:57:12
Autor: rAzor
[...]

A twoi pielęgniarze jak się nazywają?..

Data: 2012-02-04 13:00:27
Autor: u2
W dniu 2012-02-04 12:57, rAzor pisze:

A twoi pielęgniarze jak się nazywaj±?..

Pietruszka, Piotrowski, Pękala i Chmielewski. Weseli sanitariusze :)

Data: 2012-02-04 14:12:19
Autor: pluton
Madzia: niewiarygodny psycholog i lekarz - Cenzura Gazeta.pl

> Jaki tam z Macierewicza psychiatra. On jest psychiczny, a nie psychatra,

A twoi pielęgniarze jak się nazywaj±?..

A co, ostrozny sie zrobil i nie otwiera obcym ? Chce ich najpierw sprawdzic
?
A to paranoik jeden. Ale nie wysylalem mu zadnych pielegniarzy.

Nullification

Data: 2012-02-04 14:21:40
Autor: rAzor
[...]

Pasuje ci posada ordynatora oddziału? Nie za nisko? Nie stać cię na Napoleona?

Data: 2012-02-04 14:44:29
Autor: u2
Madzia: niewiarygodny psycholog i lekarz - Cenzura Gazeta.pl
W dniu 2012-02-04 14:36, Roman pisze:
Mogę cię przyj±ć na pracownika fizycznego. Robota akurat odpowiednia dla
takiego genetycznego przygłupa jak ty. Bedziesz opróżniał baseniki i
kaczki. Wynagrodzenie zachecaj±ce!

Te komuszy pomiocie cweliku, znowu ujadasz :)

Data: 2012-02-04 14:21:05
Autor: u2
Madzia: niewiarygodny psycholog i lekarz - Cenzura Gazeta.pl
W dniu 2012-02-04 14:09, Roman pisze:
A jak twoi genetyczny idioto?

Twoi kundelku nazywaj± się : Pietruszka, Piotrowski, Pękala i Chmielewski.

Data: 2012-02-04 14:44:17
Autor: u2
Madzia: niewiarygodny psycholog i lekarz - Cenzura Gazeta.pl
W dniu 2012-02-04 14:35, Roman pisze:
Genetyczny kundlu, to raczej twoi jako komucha idole.

Te komuszy pomiocie cweliku, znowu ujadasz :)

Data: 2012-02-04 14:21:45
Autor: u2
Madzia: niewiarygodny psycholog i lekarz - Cenzura Gazeta.pl
W dniu 2012-02-04 14:10, Roman pisze:
Antoni cierpi na manię prze¶ladowcz±> Uwierzył,że jest 007 i cały ¶wiat
czyha na jego cnotę.

Te kundelek Tuska dales glos, a teraz powiedz cus po ludzku.

Data: 2012-02-04 14:44:38
Autor: u2
Madzia: niewiarygodny psycholog i lekarz - Cenzura Gazeta.pl
W dniu 2012-02-04 14:37, Roman pisze:
Wynika z tego, że ty jeste¶ kundlem Antosia albo Rydzyka. Ujadasz na psp
jakby¶ chciał zarobić na michę żarcia.

Te komuszy pomiocie cweliku, znowu ujadasz :)

Data: 2012-02-04 23:41:06
Autor: E. Sikorski
Madzia: niewiarygodny psycholog i lekarz - Cenzura Gazeta.pl

> Twój psychiatra ci o tym powiedział, czy ty jemu?

Jaki tam z Macierewicza psychiatra. On jest psychiczny, a nie psychatra,

Ja my¶lę, że psycholog o nieznanym jeszcze imieniu i nazwisku, który orzekł,
że 5 letnia Sara ze ¦rody ¦l±skiej była molestowana przez dziadka i odebrał
rodzicom prawo do opieki umieszczaj±c na trzy tygodnie Sarę w domu dziecka
orzekłby, że Adam Hoffman i wszyscy politycy PiS musz± mieć odebrane prawo do
robienia zakupów w Biedronce. I ten psycholog chętnie zatrudniony byłby przez
PO, pisałby im ciekawe orzeczenia. Ale czy społeczeństwo by te ekspertyzy
przyjmowało ?

Gazeta Wrocławska: "¦roda ¦l±ska: 5-letnia Sara wróciła do najbliższych"
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/476500,sroda-slaska-5-letnia-sara-wrocila-do-najblizszych,id,t.html

Mamy erę do tej pory nie znan± w Polsce ustawiania i tworzenia spraw sumptem
wszechwładzy tak zwanych ekspertów s±dowych, na których s± ustawiane sprawy.
Pisał o tym grudniowy "Magazyn ¦ledczy".

Data: 2012-02-04 14:22:17
Autor: u2
Madzia: niewiarygodny psycholog i lekarz - Cenzura Gazeta.pl
W dniu 2012-02-04 14:11, Roman pisze:
Te, genetyczny idioto! Sk±d takie cymbały jak ty się bior±?

Te kundelek co tak ujadasz ? :)

Data: 2012-02-04 14:44:46
Autor: u2
Madzia: niewiarygodny psycholog i lekarz - Cenzura Gazeta.pl
W dniu 2012-02-04 14:37, Roman pisze:
Te genetyczny półgłówku, co tak chrapliwie ujadasz?

Te komuszy pomiocie cweliku, znowu ujadasz :)

Data: 2012-02-05 06:46:45
Autor: stevep
Dnia 04-02-2012 o 12:32:12  napisał(a):

Rynce opadli! Patrzcie co - pluton napisał :-)  :

Może jeszcze od nowych faktów w sprawie katastrofy smoleńskiej? ;)

Wiadomosc z ostatniej chwili: Lech K. nadal nie zyje.

Twój psychiatra ci o tym powiedział, czy ty jemu?
To nie dostałe¶ od niego esemesa na Walentynki Dupikowski?

--
stevep

Data: 2012-02-04 22:57:39
Autor: E. Sikorski
Madzia: niewiarygodny psycholog i lekarz - Cenzura Gazeta.pl

Może jeszcze od nowych faktów w sprawie katastrofy smoleńskiej? ;)

Tajne procedowanie PO w sprawie ACTA wywołał protesty i oburzenie wyborców PO.
Tylko i wył±cznie. S± ku temu przesłanki, że sprawa była kierowana na ¶lepe
zupełnie absurdalne tory na potrzeby mediów. Dzi¶ detektyw Krzysztof Rutkowski
powiedział w Poranku TVP Info, rozmowę prowadzili Diana Rudnik i Adrian
Klarenbach, że wykonał telefon już w poniedziałek do Komendy Wojewódzkiej
Policji o takim rozwoju sprawy, jednak nie nast±piła ze strony Policji żadna
reakcja, nic. I o czym to ¶wiadczy?

Data: 2012-02-05 10:00:37
Autor: Leprechaun
Madzia: niewiarygodny psycholog i lekarz - Cenzura Gazeta.pl

Użytkownik "E. Sikorski" <eugeniuszsikorski@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jgkd53$ljn$1inews.gazeta.pl...

[...]

Że za porwaniem/zabójstwem/wypadkiem stoi PO, a być może sam Tusk! ;)

BomBel

Data: 2012-02-06 23:09:55
Autor: E. Sikorski
Madzia: niewiarygodny psycholog i lekarz - Cenzura Gazeta.pl

Że za porwaniem/zabójstwem/wypadkiem stoi PO, a być może sam Tusk! ;)

"Wykonawcy" jacy¶ istniej±, aktorka Cugier-Kotka została pobita za udział w
reklamie z pust± lodówk±. A Paweł Miter, który e-mail Komorowskiego zatrudnił
w TVP został też pobity, wybito mu z±b i zagrożono żeby nie kontaktował się z
pras±. Pisze o tym "Rzeczpospolita". To s± fakty na temat brutalno¶ci.
¦ledztwo na pocz±tku rzekomego porwania "dziwnie" się wykoleiło.

Bohater tekstu &#8222;Rz" pobity przez nieznanych sprawców
http://www.rp.pl/artykul/69745,632824.html

Data: 2012-02-05 01:41:16
Autor: kefirh
W dniu 2012-02-04 03:59, E. Sikorski pisze:
Próba dyskusji na temat zaginięcia Madzi skończyła się na forum Gazeta.pl
usunięciem wszystkich dyskusji. Dziwna praca najpierw psychologa policyjnego,
[...]

Chcesz Pan powiedzieć, że "Gazeta Wyborcza" powstała zgodnie z uzgodnieniami Okrągłego Stołu, jako dziennik mający reprezentować solidarnościową opozycję" (wiki).

Dzięki Madzi dochodzisz do tego wniosku?

Potrzebna Ci kolejna ofiara?

kefirh

--
„Jak długo jeszcze policja będzie tolerowała dom schadzek przy ulicy Widok 10 mieszkanie 12, III piętro dzwonić trzy razy?”

Madzia: niewiarygodny psycholog i lekarz - Cenzura Gazeta.pl