Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet [?]

Data: 2010-12-11 19:06:36
Autor: medea
Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet [?]
Widzieliście szwedzką ekranizację? Mnie się podobała. Wydaje mi się, że taka sensacja w wykonaniu Szwedów to dobra odmiana od hollywoodzkich produkcji, w których występują same pięknisie damskie i męskie. Tutaj natomiast ma się wrażenie, że to prawdziwe życie, gęby zwyczajne, klimaty chłodne. Spotkałam jednak także totalną krytykę tego filmu. A jaka jest Wasza opinia?

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2010-12-11 19:10:09
Autor: Arek
W dniu 2010-12-11 19:06, medea pisze:
Widzieliście szwedzką ekranizację? Mnie się podobała. Wydaje mi się, że
taka sensacja w wykonaniu SzwedĂłw to dobra odmiana od hollywoodzkich
[...]

Jeśli nie ma pięknych kobiet to do bani.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-12-11 19:23:34
Autor: grzessiek
Mężczyźni, którzy nienawidzą kobi et [?]
W dniu 11.12.2010 19:06, medea pisze:
jaka jest Wasza opinia?

wg mnie film slaby - dziwny, nudny a przy tym w jakiś taki chory sposob
brutalny. hakerka tez nie jest fajna, w odpychajacym stylu emo/lesbo

niemniej jednak moja lepsza polowa uwaza, tak ksiazke jak i film, za
bardzo dobry - moze to takie nowe, kobiece kino

pozdrawiam, grzessiek

Data: 2010-12-11 19:49:58
Autor: medea
W dniu 2010-12-11 19:23, grzessiek pisze:
W dniu 11.12.2010 19:06, medea pisze:
jaka jest Wasza opinia?

wg mnie film slaby - dziwny, nudny a przy tym w jakiś taki chory sposob
brutalny.

To prawda, są tam prawie na początku dwie przesadnie brutalne sceny, przy których miałam zamiar przerwać oglądanie, ale jakoś przetrwałam (dzięki z kolei mojej "gorszej połowie" ;) ) i ostatecznie film uważam za dobry. W każdym razie interesujący i inny od tego, co zwykło się teraz oglądać w kinie.

Ewa

Data: 2010-12-11 21:10:45
Autor: grzessiek
W dniu 11.12.2010 19:49, medea pisze:
W każdym razie interesujący i inny od tego, co zwykło się
teraz oglądać w kinie.

kino skandynawskie zawsze bylo ciekawe - poszukaj na grupie a znajdziesz
duzo niezlych tytulow.
jezeli spodobaly ci sie takie klimaty to poszukaj ekranizacji innych
czesci prozy larssona i serialu o walanderze.

g.

Data: 2010-12-11 22:35:57
Autor: medea
W dniu 2010-12-11 21:10, grzessiek pisze:
[...]

No właśnie jakoś nie ma w wypożyczalniach dalszych części. Być może _jeszcze_ nie ma.

i serialu o walanderze.

Oczywiście znam i oglądam, czytałam nawet jedną książkę Mankella, choć generalnie za kryminałami nie przepadam. ;) "Wallander" też mi się podoba, ale uważam, że przy ekranizacji Millenium znacznie słabiej wypada.

Ewa

Data: 2010-12-11 22:02:45
Autor: PB
On 11 Gru, 22:35, medea <x...@poczta.fm> wrote:

> [...]
> czesci prozy larssona

No właśnie jakoś nie ma w wypożyczalniach dalszych części. Być może

są w VOD w kablówce UPC. Tylko jakoś tak dziwnie podzielone, to
znaczy...no, dziwnie jak dziwnie :) - chozi o to, żeby więcej kasy
ściągnąć. :)

Data: 2010-12-11 22:40:08
Autor: Jo'Asia
Mężczyźni, którzy nienawidzą kobi et [?]
medea wystukała:

Oczywiście znam i oglądam, czytałam nawet jedną książkę Mankella, choć generalnie za kryminałami nie przepadam. ;) "Wallander" też mi się podoba, ale uważam, że przy ekranizacji Millenium znacznie słabiej wypada.

A wersję BBC widziałaś?

Jo'Asia

--
 __.-=-.  -< Joanna Słupek >-- -- -- -- -- < http://goodreads.com/spriggana >-
  -- <()>  -< http://esensja.pl/ >-- -- -- -- -- -- -< http://bujold.sf-f.pl/ >-

Data: 2010-12-11 22:47:47
Autor: medea
Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet [?]
W dniu 2010-12-11 22:40, Jo'Asia pisze:
medea wystukała:

[...]

Widziałam i - szczerze mówiąc - ta wypada IMO jeszcze gorzej, pomimo Kennetha Branagha.

Ewa

Data: 2010-12-13 02:30:32
Autor: Jarosław Rafa
medea pisze:
jezeli spodobaly ci sie takie klimaty to poszukaj ekranizacji innych
czesci prozy larssona

No właśnie jakoś nie ma w wypożyczalniach dalszych części. Być może _jeszcze_ nie ma.

Z dziwnego powodu w Polsce wciąż nie ukazała sie ekranizacja drugiej częsci "Millenium" (w Szwecji jest już chyba od półtora roku). Oczywiście jest bez problemu do znalezienia w sieci, a w sytuacji gdy dystrybutor nam filmu skąpi, ściągania z sieci nie uważam za nic nagannego :) Trzeciej częsci natomiast *chyba* jeszcze nie zrealizowano.
--
Pozdrowienia,
    Jaroslaw Rafa

Data: 2010-12-15 01:58:59
Autor: empe

Użytkownik "Jarosław Rafa" <raj@ap.krakow.pl> napisał w wiadomości news:ie3s11$tl9$2srv.cyf-kr.edu.pl...
medea pisze:
[...]

Jeżeli 3-cia częśc ma tytuł "Zamek Z Piasku Który Runął", to jest jak najbardziej zrealizowana ;))

--
empe

Data: 2010-12-15 21:26:07
Autor: Jester
On 10-12-15 01:58, empe wrote:

Jeżeli 3-cia częśc ma tytuł "Zamek Z Piasku Który Runął", to jest jak
najbardziej zrealizowana ;))

I najsłabsza. Ale trzeci tom książki też jest najsłabszy, więc jest sprawiedliwie.

Data: 2010-12-20 08:40:38
Autor: medea
W dniu 2010-12-13 02:30, Jarosław Rafa pisze:
medea pisze:
[...]

OK, ale ściągnąć się nie udaje za bardzo. Przynajmniej mnie się nie udaje, a próbuję od kilku dni.

Ewa

Data: 2010-12-20 10:00:58
Autor: Michał Gancarski

http://www.amazon.co.uk/Girl-Dragon-Tattoo-DVD/dp/B00361GC7A/ref=sr_1_1?s=dvd&ie=UTF8&qid=1292835634&sr=1-1

--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2010-12-11 22:01:32
Autor: PB
On 11 Gru, 19:23, grzessiek <grzessss...@poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 11.12.2010 19:06, medea pisze:

> jaka jest Wasza opinia?

wg mnie film slaby - dziwny, nudny a przy tym w jakiś taki chory sposob
brutalny. hakerka tez nie jest fajna, w odpychajacym stylu emo/lesbo

bo taka była w książce.

Data: 2010-12-18 19:08:48
Autor: Michał Gancarski
On Sat, 11 Dec 2010 19:06:36 +0100, medea wrote:

[...]

Dobry. Bardzo dobry.

--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2010-12-20 08:39:37
Autor: medea
W dniu 2010-12-18 19:08, Michał Gancarski pisze:
[...]

A coś więcej? Widziałeś wszystkie części?

Ewa

Data: 2010-12-20 09:59:54
Autor: Michał Gancarski
On Mon, 20 Dec 2010 08:39:37 +0100, medea wrote:

[...]

Nie no, pytanie było chyba tylko o pierwszą? Widziałem pod innym niż polski
tytułem - "Dziewczyna z tatuażem smoka". Co mogę powiedzieć - dość
drastyczny i trzymający w napięciu thriller z rodzinną tajemnicą w tle.
Aktorstwo było OK, akcja, pomimo długości, w żadnym miejscu mnie nie
znudziła. Po prostu bardzo dobry.

--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2011-02-12 20:15:25
Autor: medea
[...]

Hm, dodam jeszcze, że niedawno obejrzałam dwie kolejne części i już nie jestem taka zachwycona. Nudne, momentami nawet groteskowe.

Ewa

Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet [?]