Mafia! Bliski współpracownik Hanny Gronkiewicz-

Data: 2017-09-29 16:36:40
Autor: maniek
Mafia! Bliski współpracownik Hanny Gronkiewicz-
Mafia! Bliski współpracownik Hanny Gronkiewicz-Waltz oddał kamienicę osobie, która gdyby żyła, miałaby 128 lat! W tle podejrzane decyzje sądu

Kolejny wielki przekręt reprywatyzacyjny pod lupą mediów i Komisji Weryfikacyjnej! ,,Dziennik Gazeta Prawna" ujawniła dziś, że Jakub R., niegdyś bliski współpracownik Hanny Gronkiewicz-Waltz i były wicedyrektor Biura Gospodarki Nieruchomościami, w 2011 roku pozwolił na przejęcie kamienicy na warszawskiej Pradze osobie, która od 68 lat nie żyje! Jakub R. przebywa obecnie w areszcie w związku z innym przekrętem reprywatyzacyjnym.

https://wpolityce.pl/polityka/359936-mafia-bliski-wspolpracownik-hanny-gronkiewicz-waltz-oddal-kamienice-osobie-ktora-gdyby-zyla-mialaby-128-lat-w-tle-podejrzane-decyzje-sadu

Data: 2017-09-29 09:53:51
Autor: Zenek Kapelinder
Mafia! Bliski współpracownik Hanny Gronkiewicz-Waltz oddał kamienicę osobie, która gdyby żyła, miałaby 128 lat! W tle podejrzane decyzje sądu
Raczej podejrzane decyzje sedziego(ow). Jak to jest ze nie slyszalem zeby komisja jakiegos sedziego przesluchala. Sedzia co uznal dawno zmarlego za zywego lapie sie do odstrzalu bez prawa do stanu spoczynku.

Data: 2017-10-07 11:30:45
Autor: Budzik
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

Jak sobie odpowiadasz na to pytanie? --
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
siedzieć i przyglądać się jej."   Jerome K. Jerome

Data: 2017-10-07 04:43:29
Autor: Zenek Kapelinder
Mafia! Bliski współpracownik Hanny Gronkiewicz-Waltz oddał kamienicę osobie, która gdyby żyła, miałaby 128 lat! W tle podejrzane decyzje sądu
na jakie pytanie?

Data: 2017-10-07 14:00:38
Autor: Budzik
[...]

ROTFL.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

Data: 2017-09-29 19:10:53
Autor: Lepudruk

Użytkownik "maniek" <maniek@nobody.pl> napisał w wiadomości
Mafia! Bliski współpracownik Hanny Gronkiewicz-Waltz oddał kamienicę
osobie, która gdyby żyła, miałaby 128 lat! W tle podejrzane decyzje sądu

Bzdura. Nie masz pojecia o czym piszesz/co kopiujesz. Poczytaj prawo
spadkowe. Ci ciekawsze, rzecz miała miejsce kiedy prezydentem W-wy był sp. Lech Kaczyński.

--
Lepudruk

Data: 2017-09-29 20:38:37
Autor: A. Filip
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> pisze:
[...]

Rzuć się linkiem będziesz bardziej wiarygodny.

Data: 2017-09-30 06:38:42
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

Podaj mu link! Podaj mu link! Podaj mu link! Bedzie bardziej wiarygodny!
;-)))))

CL

Mafia! Bliski współpracownik Hanny Gronkiewicz-