Mafia III - czyżby nie do końca słuszna ocena graczy?

Data: 2019-05-07 19:53:36
Autor: Filip454
Mafia III - czyżby nie do końca słuszna ocena graczy?
Witajcie

Po wczorajszej grze w Mafię III (3 pierwsze godziny w grze), stwierdzam, że gra chyba została niesłusznie "zbesztana" przez wielu graczy, którzy oczekiwali kolejnej historii o białych mafiozach.

Wydaje mi się, że gra nie jest może wybitna, ale nie jest też tak zła, jak wskazywałaby ogólna ocena graczy. Bawiłem się przez te 3 godziny całkiem nieźle, choć pierwsze pół godziny to trochę nudne cutscenki (mogłyby być nieco krótsze). Historia ogólnie jest raczej ciekawa. Grałem na Xbox One (bez X) i grafika też była niczego sobie. Grę kupiłem nową (wersja pudełkowa) za 25 zł i naprawdę nie żałuję wydanej kwoty.

Mafia II miała fajny klimat, o jedynce nawet nie wspominam, ale moim skromnym zdaniem, Mafia III nie została do końca słusznie oceniona przez ogół. Oczywiście 3 godziny to pewnie za mało, żeby ocenić całokształt, ale mimo wszystko gra nie jest taka zła (nie spotkałem póki co żadnych błędów, oprócz dziwnych ścinek podczas doładowywania poszczególnych porcji mapy (ale to tylko na samym początku, w określonej misji - później wszystko było OK; pobierałem też w tle i może to zamuliło konsolę). Jak myślicie? Nie wiem, może przeważyły mało zapadające w pamięć postacie?

--
Filip454
[filip454.newsgroups@gmail.com]

Mafia III - czyżby nie do końca słuszna ocena graczy?