Mafia VAT kontratakuje

Data: 2019-11-09 22:28:02
Autor: u2
Mafia VAT kontratakuje
https://wpolityce.pl/polityka/472207-mafia-vat-kontratakuje-kto-probuje-zdyskredytowac-kas

Okres tworzenia nowego rządu niemal zawsze uruchamia procesy, których celem jest zdyskredytowanie osób pełniących istotne funkcje w rządzie lub administracji. Popularne ,,kwity" krążą po dziennikarzach, a głównym celem tych działań - często inspirowanych przez opozycję - jest wywołanie atmosfery chaosu i destabilizowanie sytuacji.
Reklama

Do wielu redakcji w ostatnich dniach trafiła m.in. notatka ,,zatroskanych" urzędników Ministerstwa Finansów sugerująca, że obecne kierownictwo Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) nie wystarczająco przykładało się do ścigania mafii vatowskich. Oczywiście w celu nadania większej dramaturgii połączone są w jednym tekście prawdziwe informacje z prowadzonych przez KAS postępowań z domysłami i bezpodstawnymi zarzutami, które mają zdyskredytować kierownictwo KAS. To samo kierownictwo, które pełni swoje funkcje już od kilku lat i może poszczycić się gigantycznymi sukcesami na polu walki z wyłudzeniami VAT. Cała akcja wymierzona w szefa KAS Piotra Walczaka i jego zastępcę Piotra Dziedzica ma jeden cel - pokazać ich nazwiska i kierowaną przez nich służbę w złym świetle i ,,skleić" ich z osobami, które w wyniku właśnie ich działań i skierowanych przez nich zgłoszeń do prokuratury ostatecznie znalazły się w aresztach.

Sukcesy KAS pod kierownictwem Piotra Walczaka i Piotra Dziedzica, osób z długoletnim stażem w służbach skarbowych, którzy de facto od podstaw budowali Krajową Administrację Skarbową są bezsporne. W ostatnich latach państwo polskie uszczelniło system podatkowy w sposób, który jest wzorem do naśladowania dla innych krajów, również w Unii Europejskiej. Liczby nie kłamią. Sfinansowanie wielu programów społecznych, w tym przede wszystkim sztandarowego programu rządu PiS tj. ,,500 Plus" nie byłoby możliwe gdyby nie stanowcza walka z mafiami VAT i odebranie im pieniędzy, które należały się budżetowi państwa - a w szerszym kontekście - każdemu z nas. To niewygodna prawda dla opozycji. W tym ujęciu nie dziwi fakt, że jednym z autorów specyficznego donosu na kierownictwo KAS jest człowiek w przeszłości blisko współpracujący z Rafałem Trzaskowskim. Pikanterii sprawie dodaje fakt, że z kolei jednym z aresztowanych byłych urzędników Ministerstwa Finansów, o którym rozpisywała się ostatnio prasa jest człowiek, który do 2016 roku był wieloletnim naczelnikiem Wydziału Prawnego i Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, a więc jednego z ,,bastionów" opozycji w Polsce.

Przez 8 lat rządów koalicji PO-PSL luka VAT rosła, uszczuplając spodziewane dochody Państwa z tytułu tego podatku aż o 250 miliardów złotych. Mimo gigantycznej skali tego procederu rząd kierowany przez Donalda Tuska nie kwapił się do podjęcia jakiejkolwiek próby przeciwdziałania wypływowi tych pieniędzy. Rząd PiS bardzo skutecznie, od 2016 roku zmniejsza lukę VAT, a co za tym idzie likwiduje gigantyczne nielegalne interesy przynoszące dotąd miliardowe zyski zaangażowanym w nie osobom. Wygląda na to, że po latach klęsk, podatkowi przestępcy postanowili odgryźć się wykorzystując modus operandi polegający na ,,obrzuceniu błotem" uczciwych śledczych. Można to porównać do sytuacji, w której notującemu świetne efekty w zwalczaniu przestępczości narkotykowej policjantowi zostaje podrzucona do domu paczka narkotyków. Taki śledczy zostaje wyeliminowany z gry, a przestępcy mogą działać dalej. Dlatego warto uczulić dziennikarzy, by nie dawali się nabierać na podobne operacje w przypadku szefów KAS, których dokonanie w walce z mafiami vat są bezsporne.

Kajetan Kutnowski
Zdjęcie Zespół wPolityce.pl
autor: Zespół wPolityce.pl

Data: 2019-11-09 22:58:03
Autor: Pisiorowy Escobar
Mafia VAT kontratakuje
nie mów, banaś zakładaja kolejną spółkę ?
no bo kto mu zabroni :DDDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-11-10 01:55:26
Autor: Bruno Brunowski
Mafia VAT kontratakuje
W dniu sobota, 9 listopada 2019 22:28:03 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
https://wpolityce.pl/polityka/472207-mafia-vat-kontratakuje-kto-probuje-zdyskredytowac-kas

Banaś!!! Banaś!!! Niech żyje, żyje nam!!! Banaś!!! Banaś!!! Wszyscy murem za Banasiem!!!

"Informacja o wynikach kontroli prawidłowości działań Służby Celnej
i Ministra Finansów w zakresie wprowadzania na polski obszar celny,
przez kolejowe przejście graniczne w Przemyślu, towarów zawierających
alkohol etylowy, w latach 2003-2007" "We wskazanym okresie nie naliczano i nie pobierano podatku akcyzowego i innych należności od importowanego alkoholu etylowego zawartego w wyrobach akcyzowych, potocznie nazywanych przez przedsiębiorców koncentratami płynów do spryskiwaczy szyb samochodowych lub płynami przeciwoblodzeniowymi, co było działaniem nielegalnym i bezpośrednio wpływało negatywnie na realizację budżetu państwa, w zakresie ustalonym dla organów celnych.
Wartość niepobranego podatku akcyzowego i innych należności w związku z importem wskazanych wyżej towarów w latach 2004-2007 oszacowana została na kwotę ok. 2.785.148.680 zł. Kwota ta, w ocenie Najwyższej Izby Kontroli, stanowi zaniżenie dochodów Skarbu Państwa, w wielkich rozmiarach.
W ocenie Najwyższej Izby Kontroli kontrolowana działalność organów Służby Celnej wszystkich szczebli stwarzała możliwość wystąpienia zjawisk korupcyjnych na wielką skalę. "
https://www.nik.gov.pl/plik/id,2809,vp,3548.pdf A to tylko jedno Izba Celna. Czytajcie póki ze strony NIK nie zniknęło ze strony NIK.

A teraz w MF działała u jego boku nie niepokojona przez nikogo mafia VAT. Zastanawiające, nieprawdaż?

--
Bruno

Data: 2019-11-10 11:23:07
Autor: u2
Mafia VAT kontratakuje
A to tylko jedno Izba Celna. Czytajcie póki ze strony NIK nie zniknęło ze strony NIK.

A teraz w MF działała u jego boku nie niepokojona przez nikogo mafia VAT.

Zastanawiające, nieprawdaż?

jak działa nadal mafia to chyba wiesz co rozbić ? inaczej jesteś mało przekonywujący, można wręcz napisać że znowu bijesz pianę brutuś na na niezwykle mało popularnym usenecie:))))))))))))

Data: 2019-11-10 02:38:57
Autor: Bruno Brunowski
Mafia VAT kontratakuje
W dniu niedziela, 10 listopada 2019 11:23:09 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

Banaś!!! Banaś!!! Niech żyje, żyje nam!!!
Banaś!!! Banaś!!! Wszyscy murem za Banasiem!!!

A "Paolo" z "Simonem" na wiceprezesów NIK!

--
Bruno

Data: 2019-11-10 12:17:59
Autor: u2
Mafia VAT kontratakuje
[...]

masz coś przeciwko prezesowi NIK oprócz wrzasków ? jak nie, to uprawiasz tylko słabiutką propaganduchę brutuś, na niezwykle mało popularnym usenecie:))))))))))))

Data: 2019-11-10 11:40:05
Autor: Runt
Mafia VAT kontratakuje
W dniu 2019-11-10 o 10:55, Bruno Brunowski pisze:

A teraz w MF działała u jego boku nie niepokojona przez nikogo mafia VAT.

To V kolumna PO, KO, UE i Tuska! Siedzą w MF jak krety i ryją pod POdwalinami naszego państwa!!!! Mafii VAT mówimy zdecydowane: NIET!

--
Runt

Data: 2019-11-10 12:19:03
Autor: u2
Mafia VAT kontratakuje
W dniu 10.11.2019 o 11:40, ubecki dureń Runt pisze:
[...]

nie ściemniaj ubecki durniu ty od lat nie mieszkasz w Bolanda, twój kraj to Niemcy:))))))))))))))

Data: 2019-11-10 12:27:41
Autor: Runt
Mafia VAT kontratakuje
W dniu 2019-11-10 o 12:19, ubecki dureń pijaczyna i ćpun kupa u2 pisze:
W dniu 10.11.2019 o 11:40, Runt pisze:
[...]

W O N !

--
Runt