Mafia po trupach

Data: 2010-09-25 20:44:26
Autor: pluton
Mafia po trupach
MAFIA NIE DPOROWADZIŁABY DO MORDERSTWA PREZYDENTA KACZYŃSKIEGO I TYLU
NIEWINNYCH OSÓB."

Wariat to tylko wariat. To jeszcze nie mafia.

Nullification

Data: 2010-09-25 20:44:59
Autor: u2
Mafia po trupach
W dniu 2010-09-25 20:44, pluton pisze:
Wariat to tylko wariat. To jeszcze nie mafia.

W Rosji rządzi mafia czekistów powiązanych ze zwykłymi gangsterami. Tusk
dąży do tego samego modelu bratając się z Putinem.

Data: 2010-09-25 21:00:34
Autor: pluton
Mafia po trupach
W dniu 2010-09-25 20:44, pluton pisze:
> Wariat to tylko wariat. To jeszcze nie mafia.

W Rosji rządzi mafia czekistów powiązanych ze zwykłymi gangsterami. Tusk
dąży do tego samego modelu bratając się z Putinem.

A do czego dąży wariat bratając się z trupkiem Gierka ?

Nullification

Data: 2010-09-25 21:00:40
Autor: u2
Mafia po trupach
W dniu 2010-09-25 21:00, pluton pisze:
A do czego d¹¿y wariat brataj¹c siê z trupkiem Gierka ?

Ja osobiście cenię Gierka, nienawidzę juntę Jeruzela i nocnej zmiany.
Oni okradają Polskę od lat.

Data: 2010-09-25 22:20:08
Autor: awe
Mafia po trupach

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c9e46d9$0$20996$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-09-25 21:00, pluton pisze:
A do czego d??y wariat brataj?c sie z trupkiem Gierka ?

Ja osobiście cenię Gierka, nienawidzę juntę Jeruzela i nocnej zmiany.
Oni okradają Polskę od lat.
-- -- -- -- -- -- -
porzadny jestes czlowiek u2 i za to Cie szanuje
awe

Data: 2010-09-25 22:26:32
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Mafia po trupach
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7ll91$1kj$1news.onet.pl...

[...]

u2 to debil a ty awe kurwa i debil w jednej osobie
Tfu!

Data: 2010-09-25 23:03:01
Autor: awe
Mafia po trupach

[...]