Mafia z PO

Data: 2014-05-27 18:51:18
Autor: Mark Woydak
Mafia z PO

Prezes ZUS Zbigniew Derdziuk były minister-członek Rady Ministrów w pierwszym rządzie Donalda Tuska, wyliczył sobie 7400 złotych emerytury

Ludzie, którym wypłaca emerytury, przeważnie dostają głodowe świadczenia. Ale sobie nie pożałuje... Prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Zbigniew Derdziuk będzie miał wyjątkowo pogodną jesień życia. Jak sam wyliczył, jego emerytura wyniesie aż 7400 zł.

Zbigniew Derdziuk na emeryturę przejdzie najwcześniej za 15 lat. Ale już teraz wie, że stać go będzie wtedy na zagraniczne wycieczki. A przede wszystkim nie będzie musiał stawać przed dylematem wielu polskich emerytów: kupić jedzenie czy leki. Tysiące seniorów dostają bowiem tak niskie świadczenia, że nie starcza im na podstawowe potrzeby.

Ale nie prezes ZUS. Jak wynika w jego prognozy emerytury, będzie dostawał świadczenie w wysokości... 7400 zł. - Kwota wynika z tego, ile składek zapłaciłem. Oczywiście, to tylko symulacja, oparta na przewidywaniu, że w przyszłości będę zarabiał tyle, ile teraz - mówi Derdziuk w wywiadzie dla tygodnika "Wprost".

Patrz też: Zbigniew Derdziuk chce ZABRAĆ pieniądze emerytom!

Zapomina najwyraźniej, że składki za niego płacą wszyscy Polacy, ponieważ to oni zrzucają się na jego comiesięczną pensję. I to nie byle jaką. Wynagrodzenie prezesa Zakładu, który odpowiada za nasze emerytury, sięga w tej chwili ok. 20 tys. zł, a do tego dochodzi ok. 10 tys. zł za zasiadanie w radzie nadzorczej PZU.

Emerytura Derdziuka może być jednak... jeszcze wyższa. Gdyby zdecydował się pracować choć trochę dłużej, do 69. roku życia - to wzrosłaby ona aż o 21 proc. Do 9300 zł!
"Sobie bogactwo, a nam ochłapy"

Jadwiga (74 l.) i Romuald (78 l.) Karpowiczowie z podbiałostockiej miejscowości Karakule przeżyli w małżeństwie 51 lat. Mówią, że dopóki oboje żyją i na utrzymanie mają dwie emerytury, jeszcze da się wytrzymać. Ale gdy zabraknie jednego z nich - życie stanie się udręką. Pani Jadwiga pracowała w zakładach odzieżowych jako krawcowa - dziś ma niespełna 1000 zł emerytury na rękę. Jej mąż po 45 latach niebezpiecznej pracy elektryka dostaje 1700 zł świadczenia.

Kiedy dowiedzieli się o wysokości przyszłej emerytury prezesa ZUS, oboje chwycili się za głowy. - Nie znam nikogo, kto miałby choć połowę tej kwoty - z niedowierzaniem kręci głową pan Romuald. - Mnie to już przykro słuchać o takich rzeczach. Politycy i urzędnicy myślą tylko o sobie - złości się pani Jadwiga.

Data: 2014-05-28 02:02:56
Autor: Mark'Woydak
Mafia z PO
Psychopata podszywający się pod mój alias! Kiedyś przygłupie podszywałeś się
pod Grzegorza Z. Masz coś człowieku z łbem! Wydaj ci się że Napoleon
jesteÅ›!? ;-))))

MW

Data: 2014-05-28 01:19:16
Autor: Mark Woydak
Mafia z PO
Użytkownik Mark'Woydak napisał:
Psychopata podszywający się pod mój alias! Kiedyś przygłupie podszywałeś
siÄ™
pod Grzegorza Z. Masz coś człowieku z łbem! Wydaj ci się że Napoleon
jesteÅ›!? ;-))))

MW

W dniu wczorajszym nastąpiło naruszenie ciszy wyborczej przez osobę/osoby podszywającą się pod mój alias ("Mark Woydak").
Oświadczam, że nie jestem autorem tekstów ani nie wysyłałem na
soc.culture,.polish ani na pl.soc.polityka zadnych tekstów o treści
naruszającej ciszę wyborczą. Autorem tych tekstów jest osoba która od
pewnego czasu podszywa się pod mój alias i używa tych samych ustawień
czytnika. Informację o naruszeniu polskiego prawa wyborczego przesłałem
do Państwowej Komisji Wyborczej, prezesa rady ministrów, prezydenta, MO,
CBA, CIA oraz do Unii Europejskiej.

Dopadnę cie łajdaku. Nie daruję ci tego podszywania się pod mój alias.
To już wszystko Lepedruk wiesz, a teraz spierdalaj szczeniaku do piaskownicy.

Data: 2014-05-28 18:38:40
Autor: Mark'Woydak
Mafia z PO
Ta Å‚ajza "Mark Woydak" to podszywacz.

MW

Data: 2014-05-29 02:50:35
Autor: stevep
Mafia z PO
W dniu .05.2014 o 01:51 Mark Woydak <markwoydak@outlook.com> pisze:

Prezes ZUS Zbigniew Derdziuk by³y minister-cz³onek Rady Ministrów w  pierwszym rz±dzie Donalda Tuska, wyliczy³ sobie 7400 z³otych emerytury

Ludzie, którym wyp³aca emerytury, przewa¿nie dostaj± g³odowe  ¶wiadczenia. Ale sobie nie po¿a³uje... Prezes Zak³adu Ubezpieczeñ  Spo³ecznych Zbigniew Derdziuk bêdzie mia³ wyj±tkowo pogodn± jesieñ  ¿ycia. Jak sam wyliczy³, jego emerytura wyniesie a¿ 7400 z³.

Zbigniew Derdziuk na emeryturê przejdzie najwcze¶niej za 15 lat. Ale ju¿  teraz wie, ¿e staæ go bêdzie wtedy na zagraniczne wycieczki. A przede  wszystkim nie bêdzie musia³ stawaæ przed dylematem wielu polskich  emerytów: kupiæ jedzenie czy leki. Tysi±ce seniorów dostaj± bowiem tak  niskie ¶wiadczenia, ¿e nie starcza im na podstawowe potrzeby.

Ale nie prezes ZUS. Jak wynika w jego prognozy emerytury, bêdzie  dostawa³ ¶wiadczenie w wysoko¶ci... 7400 z³. - Kwota wynika z tego, ile  sk³adek zap³aci³em. Oczywi¶cie, to tylko symulacja, oparta na  przewidywaniu, ¿e w przysz³o¶ci bêdê zarabia³ tyle, ile teraz - mówi  Derdziuk w wywiadzie dla tygodnika "Wprost".

Patrz te¿: Zbigniew Derdziuk chce ZABRAÆ pieni±dze emerytom!

Zapomina najwyra¼niej, ¿e sk³adki za niego p³ac± wszyscy Polacy,  poniewa¿ to oni zrzucaj± siê na jego comiesiêczn± pensjê. I to nie byle  jak±. Wynagrodzenie prezesa Zak³adu, który odpowiada za nasze emerytury,  siêga w tej chwili ok. 20 tys. z³, a do tego dochodzi ok. 10 tys. z³ za  zasiadanie w radzie nadzorczej PZU.

Emerytura Derdziuka mo¿e byæ jednak... jeszcze wy¿sza. Gdyby zdecydowa³  siê pracowaæ choæ trochê d³u¿ej, do 69. roku ¿ycia - to wzros³aby ona a¿  o 21 proc. Do 9300 z³!
"Sobie bogactwo, a nam och³apy"

Jadwiga (74 l.) i Romuald (78 l.) Karpowiczowie z podbia³ostockiej  miejscowo¶ci Karakule prze¿yli w ma³¿eñstwie 51 lat. Mówi±, ¿e dopóki  oboje ¿yj± i na utrzymanie maj± dwie emerytury, jeszcze da siê  wytrzymaæ. Ale gdy zabraknie jednego z nich - ¿ycie stanie siê udrêk±.  Pani Jadwiga pracowa³a w zak³adach odzie¿owych jako krawcowa - dzi¶ ma  niespe³na 1000 z³ emerytury na rêkê. Jej m±¿ po 45 latach niebezpiecznej  pracy elektryka dostaje 1700 z³ ¶wiadczenia.

Kiedy dowiedzieli siê o wysoko¶ci przysz³ej emerytury prezesa ZUS, oboje  chwycili siê za g³owy. - Nie znam nikogo, kto mia³by choæ po³owê tej  kwoty - z niedowierzaniem krêci g³ow± pan Romuald. - Mnie to ju¿ przykro  s³uchaæ o takich rzeczach. Politycy i urzêdnicy my¶l± tylko o sobie -  z³o¶ci siê pani Jadwiga.

Do budy podszywaj±cy siê kundlu.

--
stevep
-- -- -