Magazyn Rowerowy 01/2010

Data: 2010-01-07 05:05:37
Autor: Lukasz Podelko
Magazyn Rowerowy 01/2010
Cześć,
czy mógłby ktoś przesłać zdjęcie/skan artykułu o odchudzaniu roweru
(zależy mi na tych dwóch stronach z tabelkami) z MR 01/2010? I test
Deore 2010 z MR 09/2009 jeśli można:)
Pozdro
Lukasz

Data: 2010-01-07 16:11:10
Autor: KuFeL
Magazyn Rowerowy 01/2010
W dniu 2010-01-07 14:05, Lukasz Podelko pisze:
Cześć,
czy mógłby ktoś przesłać zdjęcie/skan artykułu o odchudzaniu roweru
(zależy mi na tych dwóch stronach z tabelkami) z MR 01/2010? I test
Deore 2010 z MR 09/2009 jeśli można:)

chcesz odchudzac rower decydujac sie na drogie czesci a zal Ci 9 zeta na czasopismo?

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2010-01-07 07:27:33
Autor: Lukasz Podelko
Magazyn Rowerowy 01/2010
On 7 Sty, 16:11, KuFeL <ku...@spam.o2.spam.pl> wrote:
W dniu 2010-01-07 14:05, Lukasz Podelko pisze:

> Cze ,
> czy m g by kto przes a zdj cie/skan artyku u o odchudzaniu roweru
> (zale y mi na tych dw ch stronach z tabelkami) z MR 01/2010? I test
> Deore 2010 z MR 09/2009 je li mo na:)

chcesz odchudzac rower decydujac sie na drogie czesci a zal Ci 9 zeta na
czasopismo?
Jakos trzeba uzbierac na te czesci :) a prenumerate MR biore dopiero w
marcu, bo razem z katalogiem 2010 jest taniej

Data: 2010-01-07 16:53:23
Autor: granat
Magazyn Rowerowy 01/2010
Lukasz Podelko pisze:

Jakos trzeba uzbierac na te czesci :) a prenumerate MR biore dopiero w
marcu, bo razem z katalogiem 2010 jest taniej

zawsze sa jeszcze stoiska z makulatura sprzed miesiaca... w lutym kupisz ten numer za 4,50.

granat

Data: 2010-01-07 19:17:18
Autor: Remiczor
Magazyn Rowerowy 01/2010

zawsze sa jeszcze stoiska z makulatura sprzed miesiaca... w lutym kupisz
ten numer za 4,50.

granat
a to akurat tez jest moralnie niepoprawne. te egzemplarze trafiaja tam ze "zwrotów" bez kontroli wydawcy. r.

Data: 2010-01-08 10:34:54
Autor: granat
Magazyn Rowerowy 01/2010
Remiczor pisze:

a to akurat tez jest moralnie niepoprawne. te egzemplarze trafiaja tam ze "zwrotów" bez kontroli wydawcy. r.

nawet za pol ceny niechce mi sie czytac tych periodykow.

granat

Data: 2010-01-07 19:01:22
Autor: kml
Magazyn Rowerowy 01/2010

Uzytkownik "Lukasz Podelko" <lukaszpodelko@gmail.com> napisal w wiadomosci news:0b7a5877-02b9-4880-b122-e38b766b61dfl30g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

Jakos trzeba uzbierac na te czesci :) a prenumerate MR biore dopiero w
marcu, bo razem z katalogiem 2010 jest taniej

Super, nie ma to jak rzezbic w gównie. Skoro chcesz bazowac na ich pracy to nie okradaj magazynu tylko daj im zarobic.

kml
Last update 6/12/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy i nowy naped.

Data: 2010-01-07 16:26:43
Autor: Max
Magazyn Rowerowy 01/2010
KuFeL pisze:
[...]

Testy w czasopismach są kiepskie ja tam wole grupy dyskusyjne najlepszymi testerami są osoby które mają dany sprzęt i mogą coś powiedzieć na ten temat. ;)

Pozdrawiam

Maks

Magazyn Rowerowy 01/2010