Magazyn rowerowy maj 2009r.

Data: 2009-05-14 17:03:03
Autor: jedroll
Magazyn rowerowy maj 2009r.
Hey witam
mam pytanko nie wiecie czy juz jest w kioskach majowy numer MR?
sorry za glupie pytanie, ale u mnie nigdzie nie ma, na stronie www redakcji ciagle kwiecien, a chcialem poczytac test camelbakow bo jestem na pilnym kupnie.
pozdro

Data: 2009-05-14 17:06:39
Autor: Coaster
Magazyn rowerowy maj 2009r.
jedroll wrote:
Hey witam
mam pytanko nie wiecie czy juz jest w kioskach majowy numer MR?
sorry za glupie pytanie [...]

Notatolki. Nie wiem, ale jest juz nowe wydanie IV Ksiegi przygod TRiA autorstwa niezniszczalnego Papcia Chmiela. ;-)
http://www.tytusromekiatomek.pl/index2.php
Sorry za glupia odpowiedz...
:-)

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-05-14 17:21:16
Autor: jedroll
Magazyn rowerowy maj 2009r.

[...]
haha zapomnialem juz o ich isteniu;)

Data: 2009-05-14 23:21:41
Autor: Coaster
Magazyn rowerowy maj 2009r.
jedroll wrote:
[...]

Wstyd! A oni wciaz bawiac - ucza i uczac - bawia! ;-)

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2009-05-15 08:24:17
Autor: bans
Magazyn rowerowy maj 2009r.
Coaster pisze:

Notatolki. Nie wiem, ale jest juz nowe wydanie IV Ksiegi przygod TRiA autorstwa niezniszczalnego Papcia Chmiela. ;-)

IV księga to ta o wojsku? Ciekawe, co tam ten psychol znów pozmieniał. Chłop ewidentnie ma już demencję starczą i nie dość, że najnowsze księgi są po prostu debilne, to jeszcze ingeruje w treść starych.

--
bans

Data: 2009-05-15 12:18:50
Autor: Titus Atomicus
Magazyn rowerowy maj 2009r.
In article <guj2df$ko6$2@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

Coaster pisze:

> [...]

IV księga to ta o wojsku? Ciekawe, co tam ten psychol znów pozmieniał. Chłop ewidentnie ma już demencję starczą i nie dość, że najnowsze księgi są po prostu debilne, to jeszcze ingeruje w treść starych.

Brutalne slowa
:-(
Ale faktyczne ja jakos poza pierwsza, swietna dziesiatke nie wyszedlem.
:-(
BTW - rowerowa, a w zsadzie rozaliowa byla ksiega II.

TA

Data: 2009-05-15 12:27:45
Autor: Coaster
Magazyn rowerowy maj 2009r.
bans wrote:
Coaster pisze:

Notatolki. Nie wiem, ale jest juz nowe wydanie IV Ksiegi przygod TRiA autorstwa niezniszczalnego Papcia Chmiela. ;-)

IV księga to ta o wojsku?

Tak.

Ciekawe, co tam ten psychol znów pozmieniał.

Nie zrosumiales - nowe wydanie nie nowa wersja. BTW Papcio moze ze swoja tworczoscia robic co mu sie zywnie podoba.

Chłop ewidentnie ma już demencję starczą

Zycze Ci takiej demencji w wieku 86 lat. Dozyjesz to zobaczysz.

i nie dość, że najnowsze księgi są po prostu debilne,

Tez wole stare ksiegi dla mnie zloty okres to I-XII. Ale raczej chodzi mi o strone graficzna ksiazeczek. Natomiast co do 'debilizmu' - spojrz po prostu prawdzie w niestety zestarzales sie za szybko.

to jeszcze ingeruje w treść starych.

Jego swiete prawo. Dla mnie to nie przeszkadza - mam kilka wersji zamiast jednej. Poza tym Papcio robil tak _zawsze_. Historyjka najpierw byla drukowana w Swiecie Mlodych (jeszcze czarnobialym) potem Papcio rysujac ksiazeczke wykorzystywal tylko pomysly z SM czasem robiac z jednych przygod kilka ksiazeczek.

Wspolczujemy Ci obaj z Papciem zgorzknienia - jestes jak Tytus z VI ksiegi kiedy po przebiciu podlogi w trakcie cwiczen do olimpiady wpada do beczki z miodem a potem niestety pszczoly wysysja z niego cala radosc ;-P

Jakbys czytal dwa tomy wspomnien HJCH - "Urodzilem sie na Barbakanie" i "Tytus zlustrowany" wydanych w ostatnich latach zrozumialbys, ze nigdy nie bedziesz mial tak fenomenalnej pamieci i umyslu jak Henryk Jerzy Chmielewski.

Data: 2009-05-15 13:05:12
Autor: bans
Magazyn rowerowy maj 2009r.
Coaster pisze:

Nie zrosumiales - nowe wydanie nie nowa wersja. BTW Papcio moze ze swoja tworczoscia robic co mu sie zywnie podoba.

Zgadza się. A ja mogę krytykować, ne'st ce pas?

mi o strone graficzna ksiazeczek. Natomiast co do 'debilizmu' - spojrz po prostu prawdzie w niestety zestarzales sie za szybko.

Raczej nie o to chodzi - stare części ciągle mnie bawią i ciągle do nich wracam.

A nowe? Tak jak z Thorgalem - wchodzę do Empiku, czytam całość w kilkanaście minut i odkładam na półkę.

Jakbys czytal dwa tomy wspomnien HJCH - "Urodzilem sie na Barbakanie"

Czytałem.

"Tytus zlustrowany"

A tego nie.

nie bedziesz mial tak fenomenalnej pamieci i umyslu jak Henryk Jerzy Chmielewski.

Ożenienia Tytusa mu nigdy nie wybaczę! ;)

A żeby nie było NTG to przypomniała mi się historyjka, w której T, R i A założyli Welodrom i uczyli ludzi jeździć na rowerach. Ech, ten spasiony drechowaty Duduś, który aż wyrywał się do szosówki, a moherowa babcia kazała mu jeździć na damce ;)

--
bans

Data: 2009-05-15 13:12:52
Autor: bans
Magazyn rowerowy maj 2009r.
Coaster pisze:

Zycze Ci takiej demencji w wieku 86 lat. Dozyjesz to zobaczysz.

Aha, zapomniałem - masz rację, słowa "demencja" i "psychol" były zdecydowanie za ostre, wynikły z rozgoryczenia.

--
bans

Data: 2009-05-15 12:42:48
Autor: Alfer_z_pracy
Magazyn rowerowy maj 2009r.
bans napisał:
Notatolki. Nie wiem, ale jest juz nowe wydanie IV Ksiegi przygod TRiA autorstwa niezniszczalnego Papcia Chmiela. ;-)

IV księga to ta o wojsku? Ciekawe, co tam ten psychol znów pozmieniał.

Nie nie, obecne nowe wydania są przedrukiem wydań oryginalnych. Co więcej, nie wszyscy to wiedzą, "najpierwsze" księgi były wpierw wydawane jako częściowo czarnobiałe, a co drugie więcej, w kolejnych wydaniach były całkiem od nowa przerysowane (nie mówię o zmianach detali jak inny napis na szyldzie w obrazku). Nawet zmieniał się układ z poziomego do pionowego.

Co nie zmienia postaci rzeczy że ostatnie księgi są w porównaniu z klasyką z czasów komunistycznych fatalne. I to nie tylko merytorycznie, ale nawet pod względem wydawniczym. Ja nie jestem ich w stanie przeczytać od deski do deski. U mnie szafce leżą prawie wszystkie wydania :) więc mam porównanie jak na dłoni. Ale to już kompletny OT :)

Pzdr
A.

Data: 2009-05-15 13:45:09
Autor: Coaster
[OT] Re: Magazyn rowerowy maj 2009r.
Alfer_z_pracy wrote:
[....]

[...]

Poziomy jest najlepsiejszy!

Co nie zmienia postaci rzeczy że ostatnie księgi są w porównaniu z klasyką z czasów komunistycznych fatalne. I to nie tylko merytorycznie, ale nawet pod względem wydawniczym.

Wiesz, dawne ksiazeczki drukowali przedwojenni drukarze.
Wtedy bylo inaczej - nie wystarczylo 'kupic' sowtware i zostac 'specjalista' jak czesto obecnie. ;-)

Ja nie jestem ich w stanie przeczytać od deski do deski. U mnie szafce leżą prawie wszystkie wydania :) więc mam porównanie jak na dłoni. Ale to już kompletny OT :)

Ja czytalem gdzies tak do XVI Ksiegi w taki sposob: jak zdobywalem kolejna - czytalem wszystkie poprzednie od poczatku. W ten sposob pierwsza czytalem ze 20 razy ;-)
A masz ksiege 0?

Data: 2009-05-15 14:40:13
Autor: Alfer_z_pracy
Coaster napisał:
Wiesz, dawne ksiazeczki drukowali przedwojenni drukarze.
Wtedy bylo inaczej - nie wystarczylo 'kupic' sowtware i zostac 'specjalista' jak czesto obecnie. ;-)

Co ciekawe, obecnie mimo lepszej technologii pewne elementy wychodzą gorzej, słabiej. Po części niestety z niechlujstwa osoby przygotowującej materiał do druku.

A masz ksiege 0?

"0" to już dla koneserów :) Można się zdziwić, jak kiedyś wyglądał T :)

Pzdr
A.

Data: 2009-05-14 17:58:00
Autor: Dominik Mirowski
Magazyn rowerowy maj 2009r.
Użytkownik "jedroll" napisał w wiadomości

[...]

Liczą sie tylko 2 Camelback i Deuter / Source - na całą resztę szkoda pieniędzy.

Małe : Deuter Hydro 3
Średnie : Deuter Hydroekspert 8
Spore : Deutrer Cross Air + camel 2 litry.
--
Dominik

Data: 2009-05-15 13:59:54
Autor: Kapsel
Magazyn rowerowy maj 2009r.
Thu, 14 May 2009 17:58:00 +0200, Dominik Mirowski napisał(a):

[...]

True, true...

Po zimie zapomniałem wylać sok malinowy z source'a i coś tam się wylęgło,
ale to genialne zamykanie pozwoliło mi wsadzić całą łapkę i wszystko
wyskrobać :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-05-15 14:14:22
Autor: Wojtek Paszkowski
Magazyn rowerowy maj 2009r.

"Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> wrote in message news:guhf48$sd8$1atlantis.news.neostrada.pl...

Liczą sie tylko 2 Camelback i Deuter / Source - na całą resztę szkoda

przy czym ustniki Deuter/Source niestety sa dosc nietrwale - wierzchnia gumka  ulega szybkiemu przegryzieniu i cieknie (a nie ma nic gorszego niz cieknacy ustnik). Gdyby ta pierdulowata gumka byla do kupienia, do tego za jakies uczciwe pieniadze (czyli nie kilkadziesiat zl), to rzeczywiscie buklaki bylyby ok.

pozdr

Data: 2009-05-15 14:55:22
Autor: Artur M. Piwko
Magazyn rowerowy maj 2009r.
In the darkest hour on Thu, 14 May 2009 17:58:00 +0200,
Dominik Mirowski <spam.trap@ipv4.pl> screamed:
[...]

Licz¹ sie tylko 2 Camelback i Deuter / Source - na ca³¹ resztê szkoda pieniêdzy.

MaÂłe : Deuter Hydro 3
ÂŚrednie : Deuter Hydroekspert 8
Spore : Deutrer Cross Air + camel 2 litry.

A bukłaki jakie proponujesz?

Artur

ps. http://www.grush.one.pl/mime

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
[ 14:54:17 user up 12073 days,  2:49,  1 user, load average: 0.24, 0.95, 0.09 ]

                     I'm not myself today.  Maybe I'm you.

Magazyn rowerowy maj 2009r.