Magazyn rowerowy maj 2009r.

Data: 2009-05-14 17:58:00
Autor: Dominik Mirowski
Magazyn rowerowy maj 2009r.
Użytkownik "jedroll" napisał w wiadomości

mam pytanko nie wiecie czy juz jest w kioskach majowy numer MR?
sorry za glupie pytanie, ale u mnie nigdzie nie ma, na stronie www redakcji ciagle kwiecien, a chcialem poczytac test camelbakow bo jestem na pilnym kupnie.

Liczą sie tylko 2 Camelback i Deuter / Source - na całą resztę szkoda pieniędzy.

Małe : Deuter Hydro 3
Średnie : Deuter Hydroekspert 8
Spore : Deutrer Cross Air + camel 2 litry.
--
Dominik

Data: 2009-05-15 13:59:54
Autor: Kapsel
Magazyn rowerowy maj 2009r.
Thu, 14 May 2009 17:58:00 +0200, Dominik Mirowski napisał(a):

[...]

True, true...

Po zimie zapomniałem wylać sok malinowy z source'a i coś tam się wylęgło,
ale to genialne zamykanie pozwoliło mi wsadzić całą łapkę i wszystko
wyskrobać :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-05-15 14:14:22
Autor: Wojtek Paszkowski
Magazyn rowerowy maj 2009r.

"Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> wrote in message news:guhf48$sd8$1atlantis.news.neostrada.pl...

Liczą sie tylko 2 Camelback i Deuter / Source - na całą resztę szkoda

przy czym ustniki Deuter/Source niestety sa dosc nietrwale - wierzchnia gumka  ulega szybkiemu przegryzieniu i cieknie (a nie ma nic gorszego niz cieknacy ustnik). Gdyby ta pierdulowata gumka byla do kupienia, do tego za jakies uczciwe pieniadze (czyli nie kilkadziesiat zl), to rzeczywiscie buklaki bylyby ok.

pozdr

Data: 2009-05-15 14:55:22
Autor: Artur M. Piwko
Magazyn rowerowy maj 2009r.
In the darkest hour on Thu, 14 May 2009 17:58:00 +0200,
Dominik Mirowski <spam.trap@ipv4.pl> screamed:
[...]

Licz¹ sie tylko 2 Camelback i Deuter / Source - na ca³¹ resztê szkoda pieniêdzy.

MaÂłe : Deuter Hydro 3
ÂŚrednie : Deuter Hydroekspert 8
Spore : Deutrer Cross Air + camel 2 litry.

A bukłaki jakie proponujesz?

Artur

ps. http://www.grush.one.pl/mime

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
[ 14:54:17 user up 12073 days,  2:49,  1 user, load average: 0.24, 0.95, 0.09 ]

                     I'm not myself today.  Maybe I'm you.

Magazyn rowerowy maj 2009r.