Magda Olewnik

Data: 2012-02-02 23:50:26
Autor: Grzegorz Z.
Magda Olewnik
Jadry¶, Kaczysta i kto tam jeszcze mnie obrażał?

Przepraszać! Bo "zjadacze macy" mieli jednak rację!

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,11081302,Poszukiwana_Magda_nie_zyje__Matka__To_byl_wypadek.html

--
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-03 00:52:27
Autor: Grzegorz Z.
Magda Olewnik
Grzegorz Z. napisał:

Jadry¶, Kaczysta i kto tam jeszcze mnie obrażał?

Przepraszać! Bo "zjadacze macy" mieli jednak rację!

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,11081302,Poszukiwana_Magda_nie_zyje__Matka__To_byl_wypadek.html

Tatu¶ Magdy miał hobby - był "rekonstruktorem historycznym"

Ciekawe po której stronie "rekonstruował" 11.11 w Warszawie? ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=ty5ZISX0UNY

--
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-03 14:02:22
Autor: jadrys
Magda Olewnik
W dniu 2012-02-02 23:50, Grzegorz Z. pisze:
Jadryś, Kaczysta i kto tam jeszcze mnie obrażał?

Przepraszać! Bo "zjadacze macy" mieli jednak rację!

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,11081302,Poszukiwana_Magda_nie_zyje__Matka__To_byl_wypadek.html

Ani myślę przepraszać do chwili zakończenia sprawy.

Data: 2012-02-03 15:33:25
Autor: kaczysta
Magda Olewnik
użytkownik "Grzegorz Z.":
Jadry¶, Kaczysta i kto tam jeszcze mnie obrażał?
Przepraszać! Bo "zjadacze macy" mieli jednak rację!

ty ukryty zjadaczu macy, zostałe¶ zdemaskowany, za co kto¶ ma ciebie przepraszać?
to ty przepro¶ te wszystkie matki porwanych dzieci!!!

jak ostatnio się wypowiadałem przewidziałem nagonkę medialn±, zastanawiałem się tylko co wymy¶l± jak ludzie tego nie łykn±, no i mamy ów "plan C"
te obecne rewelacje s± tak grubymi nićmi szyte jak rzekome samo powieszenie Leppera i samo porwanie Olewnika!!!

niech kto¶ trochę pomy¶li, czy matka której dziecko wypadło z r±k w szoku wywozi je gdzie¶ do lasu?
niby sk±d taka matka miała by wiedzieć czy dziecko żyje? pierwsz± reakcj± było by wezwanie na pomoc rodziny czy pogotowia!!!
je¶li matka faktycznie zabiła by celowo własne dziecko to nie robiła by takiego szumu medialnego bo niby po co, na pewno by też nie wymiękła tak łatwo,

zajęcie sie spraw± UBeka, byłego milicjanta rutkoskiego, oraz siakiego¶ jasnowidza co to widzi i nie widzi już daje wiele do my¶lenia, już podobno znaleĽli ciało ale go nie znaleĽli, absurd!!!

ciekawe co teraz wymy¶l± handlarze czosnkiem i cebul± razem ze swoj± band± piesków?

Data: 2012-02-03 15:36:07
Autor: Grzegorz Z.
Magda Olewnik
kaczysta napisał:

niech kto¶ trochę pomy¶li, czy matka której dziecko wypadło z r±k w szoku wywozi je gdzie¶ do lasu?

Jak powie że dziecię jej wypadło z r±k bo wystraszyła się ¶wiatło¶ci
ukazuj±cej się wła¶nie nad zlewozmywakiem Maryi to też będziesz w
tłumaczenia tej bladzi wierzył?

--
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-03 15:44:47
Autor: u2
Magda Olewnik
W dniu 2012-02-03 15:33, kaczysta pisze:
zajęcie sie spraw± UBeka, byłego milicjanta rutkoskiego, oraz siakiego¶
jasnowidza co to widzi i nie widzi już daje wiele do my¶lenia, już
podobno znaleĽli ciało ale go nie znaleĽli, absurd!!!

Fakt, za duze naglosnienie merdialne nie sluzy wyjasnieniu sprawy. Takie
naglosnienie sluzy tylko i wylacznie sciemie.

Data: 2012-02-03 18:18:52
Autor: kaczysta
Magda Olewnik
użytkownik "u2"
Fakt, za duze naglosnienie merdialne nie sluzy wyjasnieniu sprawy.
Takie naglosnienie sluzy tylko i wylacznie sciemie.

nagło¶nienie utrudnia zamieenie sprawy pod dywan (jak to zwykle się robi), więc spraw± )też jak zwykle) zajęła się UBecja!
czy to nie żart żeby detektyw szukał haków na własn± klientkę?
PO to tam wła¶nie wysłali tego UBeckiego milicjanta, może co¶ zmanipulowano, może wymuszono przyznanie się do winy, a wiadomo że UBecka milicja ma na to sposoby, dobrze wiemy jakie!
w mediach coraz więcej absurdów propagandy się pojawia, podobnie jak w sprawie smoleńskiej, najpierw ojcem miał być jaki¶ ksi±dz i podobne brednie jasnowidza, od pocz±tku było widać jak± ¶cieżkę obrały UBeckie media, ostatnio przeczytałem że Madzię lis zjadł i dlatego nie odnaleziono ciała, czy chc± nam wcisn±ć now± bajkę o czerwonym kapturku?!?

Data: 2012-02-03 19:50:18
Autor: u2
Magda Olewnik
W dniu 2012-02-03 18:18, kaczysta pisze:
[...]

Pan R. to zaden fachowiec, oglasza wyrok bez dowodow. U janeksow jak nie
ma zwlok to nie ma zbrodni. No chyba, ze sa n.p. swiadkowie zbrodni.

Data: 2012-02-03 22:43:23
Autor: pluton
Magda Olewnik
U janeksow jak nie
ma zwlok to nie ma zbrodni.

Ale sobie ałtoryteta znalazles. Lec bambrumbrakowi zrobic banana.

Nullification

Data: 2012-02-04 09:53:22
Autor: jadrys
Magda Olewnik
W dniu 2012-02-03 22:43, pluton pisze:
U janeksow jak nie
ma zwlok to nie ma zbrodni.
Ale sobie ałtoryteta znalazles. Lec bambrumbrakowi zrobic banana.

Co byś nie napisał, to daleko naszemu systemowi prawnemu do tego jankeskiego.. U nich jednak zdaje się być w prawie namiastka sprawiedliwości.

Data: 2012-02-04 09:55:43
Autor: A. Filip
Magda Olewnik
jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

Z czyjego punktu widzenia/siedzenia?

Data: 2012-02-09 21:49:13
Autor: jadryĹ›
Magda Olewnik
W dniu 2012-02-04 09:55, A. Filip pisze:

Co byś nie napisał, to daleko naszemu systemowi prawnemu do tego
jankeskiego.. U nich jednak zdaje się być w prawie namiastka
sprawiedliwości.
Z czyjego punktu widzenia/siedzenia?

Oczywiście naszego, i tych którzy w prawie chcieliby widzieć choć krztę sprawiedliwości.

Data: 2012-02-03 19:18:42
Autor: Albert
Magda Olewnik
Dnia Fri, 03 Feb 2012 15:44:47 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Co ty nie powiesz? Masz już gotow± teorię na ten temat? Cement czy wapno?
;)

Data: 2012-02-03 19:51:14
Autor: u2
Magda Olewnik
W dniu 2012-02-03 19:18, Albert pisze:
Co ty nie powiesz? Masz już gotow± teorię na ten temat? Cement czy wapno?

Te cwelik, sledztwem niech zajma sie fachowcy a nie merdialni
sciemniacze tacy jak ty czy pan R. :)

Magda Olewnik