Magdalena Żuk miała być zabawką dla sz ejków

Data: 2017-05-22 22:33:09
Autor: u2
Magdalena Żuk miała być zabawką dla sz ejków
w tle tego handlu żywym towarem takie sławy jak Robert de N. i Wojtek F. :

http://wolnosc24.pl/2017/05/22/wstrzasajace-zeznania-czy-magdalena-zuk-miala-byc-zabawka-dla-szejkow-ona-przyjechala-tu-na-konkretne-zamowienie/

Sprawą tragicznej śmierci Magdaleny Żuk w Egipcie od początku maja żyje cała Polska. Szczególnie wśród internautów, pojawia się wiele wersji wydarzeń i przyczyn zgonu młodej Polki.

Nowe ustalenia poczynili autorzy programu ,,Interwencja", którzy dotarli do miejsc, w których rozegrał się dramat - szpitala w Port Ghalib oraz hotelu nieopodal Marsa Alam.

Oni twierdzą, że oni nie gwałcą, lubią seks, ale nie gwałcą. Były kiedyś jakieś sytuacje, że do hotelu jakiś sprzątacz wleciał do klientki, np. do łazienki np. Wygłodniali są strasznie, jeżeli o to chodzi - mówi Polak zamieszkały w Egipcie.

Zobacz też: Opętana przez złego ducha. Tak się mówi o Magdzie Żuk w Egipcie

Według jednej z hipotez, która jest brana pod uwagę także przez polską prokuraturę, Magda Żuk mogła paść ofiarą handlu ludźmi. Podobne ustalenia poczynili detektywi ,,Lamparta", według których w śmierć dziewczyny zamieszana jest międzynarodowa organizacja przestępcza.

Dziennikarze ,,Polsatu" dotarli także do kobiety mieszkającej w tej turystycznej okolicy, która ma być pewnym źródłem informacji.

Warto przeczytać: Zakończyła się sekcja zwłok Magdaleny Żuk. Wiemy kiedy odbędzie się jej pogrzeb

Reporter: To była taka sytuacja, że dziewczyna gdzieś znalazła sobie takiego pośrednika?
Sylwia: Sama sobie tego nie załatwiła. Dostała propozycję.

Zdaniem Sylwii sytuacja Magdy nie jest odosobniona, takie samotne dziewczyny nie trafiają do Egiptu przez przypadek.

Ona przyjechała na konkretne zamówienie. Tutaj, po drugiej stronie jest piękny kraj, który sobie zamawia pewne rzeczy, pewne towary. I te towary przyjeżdżają. Nikt niczego nie potwierdzi, dlatego że tu są za duże wpływy i za grube ryby - mówi kobieta.

Czytaj też: Czy to z jego powodu zginęła Magdalena Żuk? Kolejne kobiety składają zeznania obciążające rezydenta Mahmouda. Ostry komentarz Dawida Ozdoby [WIDEO]

Wylatywała z Katowic i to było tak, że z jakąś starszą panią miała kontakt w samolocie, robiła sobie z nią zdjęcia. (...) Jak mieszkała sama, to normalnie się zachowywała, a nagle wyjechała do Egiptu i zachorowała? To jest niemożliwe - opowiada ,,Interwencji" członek rodziny Magdaleny Żuk.

Okazało się, że ona nie wsiadła do tego samolotu, że tam właśnie ten Mahmoud i jego kumple robili sobie z nią zdjęcia. Robili zamęt po prostu, żeby tylko nie wsiadła do tego samolotu. Wiemy to od osób, które tam były, czyli od Polaków. W sobotę z nią rozmawialiśmy, a w niedzielę umarła. Coś tam się wydarzyło, że wypadła z okna, czy ktoś ją wypchnął. Wydaje mi się, że się wystraszyli, że za dużo wiedziała i upozorowali jej samobójstwo - dodaje.

Czytaj więcej: Celebryta Rutkowski oświadczył się w telewizji. Internauci byli dla niego bezlitośni. ,,Zatańczył Pan na grobie Magdaleny jak najgorsza cmentarna hiena" [VIDEO]

Czy kiedykolwiek poznamy wyjaśnienie tej sprawy? Zdaniem ponad 56 procent czytelników wolnosc24.pl Magdalena Żuk została zamordowana lub zmarła w wyniku powikłań po próbie morderstwa. Tylko 19 procent wskazało jako przyczynę próbę samobójczą i jej konsekwencje. Ponad 24 procent nie wyraża zdania w tej sprawie lub wskazuje na inną przyczynę śmierci dziewczyny.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-22 14:29:29
Autor: V.L. Pinkley
Magdalena Żuk miała być zabawką dla szejków
Zdaniem ponad 56 procent czytelników

Ta, zróbta głosowanie w internetach i ogłośta przyczynę
jako prawdę.

Data: 2017-05-23 00:17:55
Autor: u2
W dniu 22.05.2017 o 23:29, V.L. Pinkley pisze:
Ta, zróbta głosowanie w internetach i ogłośta przyczynę
jako prawdę.

te pinki to zrób, a nie jęcz jak onegdaj obsrywator:)))))

Data: 2017-05-23 07:32:12
Autor: Lepudruk
psychol "V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał w wiadomości
Zdaniem ponad 56 procent czytelników

Ta, zróbta głosowanie w internetach i ogłośta przyczynę
jako prawdę.
http://naszeblogi.pl/65588-kto-pomagal-niemcom-w-ludobojstwie-podczas-ii-ws-suplement

Kto pomagał Niemcom w ludobójstwie podczas II WŚ? Suplement

2017-02-05 15:35
Mój ostatni tekst pt.: "Kto pomagał Niemcom w ludobójstwie podczas II
WŚ? Też Żydów..." [1] wzbudził duży i żywy odzew wśród czytelników, za
co jestem wdzięczny, bo przecież każdy bloger nie pisze dla siebie, ale
dla innych, oczekując zainteresowania i dyskusji. Dziękuję wszystkim
czytelnikom i komentatorom i cieszę się, że większość opinii była
pozytywna wobec całości artykułu.

Temat, który podjąłem jest bardzo trudny i należy w dużej mierze do
pewnego tabu historii II Wojny Światowej i to zarówno w zakresie
współpracy z Niemcami innych krajów i różnych organizacji wojskowych czy
politycznych, jak również udziału Żydów w ludobójstwie własnego narodu.

Ze względu na uwarunkowania blogosfery starałem się napisać jak
najbardziej czytelnie, faktograficznie i "treściwe" oraz - w miarę
możliwości - skrótowo. Ale tekst i tak okazał się być dość długi i na
pewno nie ująłem w nim (lub ująłem tylko powierzchownie) wielu ważnych
faktów dotyczących ogólnie kolaboracji z Niemcami podczas II Wojny
Światowej.

Dyskusje z czytelnikami mojego artykułu pokazały, że wymaga on pewnego
uzupełnienia - suplementu - co niniejszym czynię wiedząc jednak, że i
tak tematu nie wyczerpię, bo żeby tak się stało powinna powstać dość
grupa książka historyczna a ja jak wspomniałem nie jestem historykiem
jeno pasjonatem historii.

Wedle wielu komentatorów pominąłem haniebny udział w Holocauście
własnego narodu żydowskich agentów Niemiec (w szczególności Gestapo),
których historia określa tzw. "łapaczami" (niem.: Greiferin lub ang.:
catcher). Były to pojedyncze osoby lub grupy osób zajmujących się wprost
"wyłapywaniem" ukrywających się Żydów i denuncjowaniem ich władzom
niemieckim. Efektem takich działań była najczęściej śmierć "wyłapanych"
Żydów.  "Łapacze" żydowscy prowadzili podobną działalność jak polscy (i
w innych podbitych przez Niemcy krajach) tzw. szmalcownicy, przy czym
jest jednak pewna różnica między nimi: polscy (i w innych krajach)
szmalcownicy chcieli przede wszystkim tylko zarobić, najczęściej bez
zamiaru wydawania Żydów, natomiast "łapacze żydowscy" bezpośrednio i z
różnych powodów (pieniądze, uratowanie własnego i najbliższych życia,
nienawiść i inne) wydawali swoich rodaków Niemcom skazując ich na pewną
śmierć. To zupełnie inna kategoria barbarzyństwa: chęć zysku kontra
wydawanie swoich rodaków na śmierć.

"Łapacze żydowscy", działający najczęściej jako agenci Gestapo lub SD,
byli postrachem Żydów ukrywających się przed Niemcami podczas II Wojny
Światowej. Z reguły były to zorganizowane grupy -  siatki agentów. Do
najbardziej znanych należy m.in berlińska grupa dowodzona przez
"łapaczkę - Żydówkę" Stellę Kübler-Isaacksohn z domu Goldschlag. Wedle
różnych szacunków zadenuncjowała od 600 do 3000 swoich rodaków. Po
wojnie i odsiedzeniu 10 lat w sowieckim obozie zamieszkała w Berlinie
Zachodnim, gdzie w 1994 roku popełniła samobójstwo... przynajmniej taka
jest oficjalna wersja jej śmierci.

Poza Niemcami najwięcej "łapaczy" było w Polsce, przy czym - inaczej niż
w Niemczech - zajmowali się oni - oprócz Żydów - wyłapywaniem Polaków z
Polskiego Państwa Podziemnego. Szacuje się, że w Warszawie ich siatka
agentów liczyła około 200 osób, które działały najczęściej na stronie
"aryjskiej", czyli  poza gettem. Dowodzili nią m.in.:  Leon (Lejb)
Skosowski ps. "Lonek", Abraham Gancwajch (o którym szerzej pisałem we
"właściwym" tekście), Dawid Sternfeld, Kenigl i ,,kapitan" Lontski. W
Krakowie około 30-osobowym zespołem żydowskich agentów kierowali Maurycy
Diamant i Julian Appel. Osobna, sześcioosobowa komórka była dowodzona
przez Aleksandra Förstera. Podobnym zespołem w białostockim getcie
kierował Grysza Zełkowicz, a w lubelskim Szamaj Grajer. Nie jest znana
dokładnie ogólna liczba "łapaczy" w czasie II WŚ, ale warto też wskazać
(co również jest tematem tabu), że ich część po wojnie została agentami
sowieckimi zwalczającymi m.in. polskich Żołnierzy Wyklętych [o
"łapaczach" można przeczytać m.in. w 2].

Innym faktem, na który czytelnicy zwrócili mi uwagę było - ich zdaniem -
zbyt powierzchowne omówienie 150-160 tysięcznej grupy Żydów
(całkowitych, pół i ćwierć Żydów- wedle terminologii niemieckiej)
służącej w armii niemieckiej, najczęściej w Wermachcie, ale też w
gestapo.  Uważam jednak, że ten temat nie wymaga większej analizy a
można o nim przeczytać więcej, m.in. w: 3.

Ogólnie zaś polecam też artykuły pod adresami:
http://wolna-polska.pl/reka-w-reke-z-hitlerem,
https://www.google.pl/amp/s/ussus.wordpress.com/2012/02/12/syjonizm-i-ii...,
http://wolna-polska.pl/wiadomosci/udzial-zydow-w-nazistowskim-aparacie-t...

Kolejnym obszarem, który został zauważony przez komentatorów, to
używanie przeze mnie nieraz zwrotu "naziści" bez określenia, że dotyczy
to Niemców. Rozumiem ten zarzut, zważywszy na prowadzoną przez Niemcy
politykę historyczną mającą na celu zdjęcie odium odpowiedzialności
niemieckiej za II WŚ zrzucając ją na jakichś "nazistów" a później
"nazistów - Polaków". Pragnę jednak zwrócić uwagę, że "nazizm" jest
tożsamy z III Rzeszą i tożsamy z Niemcami. Nazizm bowiem dotyczy tylko
narodu niemieckiego i Niemiec oraz jest zupełnie czym innym niż faszyzm
(np. włoski) czy nacjonalizm. To wytwór niemiecki i musimy sobie zdawać
z tego sprawę i walczyć o przywrócenie pierwotnego znaczenia tych określeń.

W komentarzach spotkałem się też z pewną nawet pretensją, że do tematu
podszedłem po "łacińsku" i bez uwzględnienia sposobu myślenia i
zachowania Żydów wynikających z ich Talmudu. Jest w tym coś z prawdy.
Faktycznie trudno zrozumieć postępowanie i rozumienie świata przez Żydów
bez znajomości ich kodeksu myślenia i postępowania zawartego w
Talmudzie. Zresztą ja wielokrotnie mówiłem że jestem antysyjonistą w
rozumieniu rabiniczno-talmudycznego pojmowania świata, który daleko
odbiega nawet od litery Tory (Pięcioksięgu Starego Testamentu).

Jest mało wiarygodnych tłumaczeń Talmudu. Wielu przedwojennych księży
katolickich znających język hebrajski i jidisz dokonywało częściowych
tłumaczeń i wiele takich tekstów czytałem. Mówiąc szczerze byłem
porażony tą lekturą, ale ona uzmysłowiła mi dlaczego część Żydów jest
taka jaka jest i dlaczego tak a nie inaczej myśli i postępuje. Ogólny
mój wniosek jest taki, iż Talmud jest kodeksem postępowania, wedle
którego wszystko jest dopuszczalne, wszystko jest dobre, wtedy, gdy jest
dobre dla Żyda i Żyd jest ponad wszystko, ponad wszystkich nie-Żydów,
czyli gojów [polecam m.in. 4 i życzę ciekawej i szokującej lektury].

Do głębszego zrozumienia tej materii może przyczynić się na pewno
lektura książek i wysłuchanie wykładów (są na YouTube) ks. prof.
Waldemara Chrostowskiego, który stosunki
judaistyczno-talmudyczno-chrześcijańskie zna chyba jak nikt inny dzisiaj
w Polsce.

W korespondencji prywatnej zostałem też zapytany o to, co znaczy
używanie przeze mnie określenia "Chazarowie" w odniesieniu do części
Żydów, w tym najbardziej aszkenazyjskich. Swego czasu na swoim blogu
przytoczyłem ciekawy artykuł Pana Zbyszka Koreywo na temat Chazarii i
Chazarów [polecam: 5]. Ogólnie zaś tzw. Żydzi chazarscy są podobno
potomkami Chazarów zamieszkujących w państwie pomiędzy Morzem Czarnym i
Kaspijskim, które było około roku 1000 n.e. największym oraz
najbogatszym a jednocześnie barbarzyńskim państwem we wschodniej
Europie. Ich wpływy sięgały daleko wzdłuż rzek Wołgi oraz Donu, innymi
słowy, ściągali haracz nawet od tak daleko położonych ludów. Około zaś
730 roku n.e. chan Bulan zdecydował się na przyjęcie judaizmu jako
religii państwowej i uznał Chazarów za tzw. 13 zaginione plemię
hebrajskie i od tego czasu powinni za takowe uchodzić. Według historyków
zajmujących się tym tematem (znów tematem tabu) większość tzw. Żydów
aszkenazyjskich (dziś zdecydowanie przeważających w ogólnej liczbie
ludzi uważanych za Żydów) to właśnie potomkowie Chazarów i nie mają nic
wspólnego z narodem semickim jakimi są Żydzi sefardyjscy, potomkowie
Judejczyków.

Wiele zainteresowania wzbudziła też wzmianka, że A. Hitler mógł być
Żydem lub też pół-Żydem. Wielu historyków zajmowało się genealogią
rodzinną A. Hitlera. Część nadal jest przekonana, że przywódca III
Rzeszy mógł mieć przodków żydowskich, natomiast większość odrzuca tę
hipotezę wskazując jednak, że A. Hitler to tak naprawdę Alois
Schicklgruber [zobacz więcej: 6].

I to chyba byłoby wszystko jako suplement do omawianego mojego tekstu
[1]. Pojawił się w dyskusji ponadto wątek NWO, masonów, iluminatów jako
obszarów/organizacji mogących być inspiratorami II WŚ. Jest to jednak
temat na odrębny tekst, choć ja osobiście uważam, że nie jest to żadna
teoria spiskowa a z dużą dozą prawdopodobieństwa być może realny fakt,
jako jedna z przyczyn tragedii XX wieku.

Na koniec też - w odniesieniu do polskich strat wojennych i ewentualnych
odszkodować - ponownie odsyłam do tekstu pt.: "Żądajmy reparacji
wojennych oraz milionów za zniesławianie Polski i Polaków".

[1]
http://krzysztofjaw.blogspot.com/2017/02/kto-pomaga-niemcom-w-ludobojstw...
[2]
https://ptto.wordpress.com/2013/06/21/zydzi-na-uslugach-hitlera-zydowscy...
[3]
http://historia.wp.pl/title,Zydowscy-zolnierze-Hitlera,wid,16615636,wiad...
[4]
http://wolna-polska.pl/wp-content/uploads/2014/02/Talmud-zdemaskowany.pdf
[5]
http://krzysztofjaw.blogspot.com/2013/06/chazarowie-historyczni-przodkow...
[6]
http://krzysztofjaw.blogspot.com/2014/01/adolf-hitler-czy-adolf-schicklg...
[7]
http://krzysztofjaw.blogspot.com/2017/01/zadajmy-reparacji-wojennych-ora...

Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad...
http://krzysztofjaw.blogspot.com/
kjahog@gmail.com

Data: 2017-05-23 08:19:53
Autor: TadeuszL
Magdalena . Partia Watykańska .
Użytkownik "Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> napisał w wiadomości news:og0hht$sl9$5gioia.aioe.org...

wszystko jest dopuszczalne, wszystko jest dobre, wtedy, gdy jest
dobre dla Żyda i Żyd jest ponad wszystko, ponad wszystkich nie-Żydów,

prof. PAN  o katolikach :

"Katolikow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
takze doktryny żydowskiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Katolikami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antykatolik',
'antykatolicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
tworza mowe nienawisci".

Twój tekst idealnie pasuje do watykańskich właścicieli Boga :
cytuję :
" wszystko jest dopuszczalne, wszystko jest dobre, wtedy, gdy jest
 dobre dla Partii Watykańskiej i Partia Watykańska jest ponad wszystko,
ponad wszystkich niepartyjnych,

Data: 2017-05-22 23:20:04
Autor: boukun
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
w tle tego handlu żywym towarem takie sławy jak Robert de N. i Wojtek F. :

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Smoleńskie teorie spiskowe się przejadły przygłupie?

boukun

Data: 2017-05-23 09:18:04
Autor: prezydent San Escobar
Magdalena Żuk miała być zabawką dla szejków
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

Domorosły internetowy detektyw u2.
Przecież wszyscy wiedzą, że to wina PO i Tuska, a ty coś tam bredzisz.
Nie czytałeś Gazety Polskiej?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-23 10:26:27
Autor: u2
W dniu 23.05.2017 o 09:18, prezydent San Escobar pisze:
Domorosły internetowy detektyw u2.
Przecież wszyscy wiedzą, że to wina PO i Tuska, a ty coś tam bredzisz.
Nie czytałeś Gazety Polskiej?

te piździak wiadomo, że robisz w niemieckim burdeliku i handlujesz żywym towarem.

Data: 2017-05-23 11:21:54
Autor: prezydent San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]
> Nie czytałeś Gazety Polskiej?

te piździak wiadomo, że robisz w niemieckim burdeliku i handlujesz żywym towarem.

Nie robię u ciebie na chacie :DDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-23 11:34:51
Autor: Lord Donald
W dniu 23.05.2017 o 10:26, u2 pisze:
[...]

500+ mu nie pomaga, brak frajerek, dlatego ujada ze wścieklizną na PiSiorów. Bieda w kraju jaką zapewniali mu POsrańcy napędzała mu biznes. Jak na razie sprzedał matkę, siostrę, zonę i córkę. Ale ile można wydusić ze starej matki i wyeksploatowanej wątpliwej jakości żony i córki, siostry która kradnie zyski. Potrzebuje świeżego towaru, a PiSiory zgnoili mu rynek likwidując tanią siłę roboczą z Polski. Przez to sam daje dupy za kilka centów, bo ile można wydusić z rozjechanego odbytu.

Data: 2017-05-23 13:58:30
Autor: Lepudruk
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
[...]

Oj dziadek, dziadek. Ty wciąz ten sam tekst wybluzgujesz ze swojej łysej
główki. Masz jakąś obsesję czy to ostatnie stadium paranoi? Wszyscy są wg
ciebie w niemieckim burdelu! Sprzedałeś do niego głupią żonę, brzydkie
córki, stuknięte siostry i matke struszkę z alzhaimem więc wiesz najlepiej
jak tam jest!!  A to wszystko wina PO i Tuska! ;-))))

--
Lepudruk

Data: 2017-05-23 16:39:16
Autor: k0pe
Juz Mieszko I sprzedawał słowiańskie niewiasty Arabom. Jak widać mamy
doświadczenie w tym biznesie...

u2 on 23.05.2017 15:26 wrote