Magdalena Og贸rek

Data: 2015-01-29 12:54:05
Autor: Lord Donald
Magdalena Og贸rek
Nawet tam j膮 doceniaj膮, i wy艣miewaj膮 tych okr膮g艂osto艂owych oszo艂om贸w, twierdz膮 偶e w ko艅cu kto艣 znalaz艂 si臋 u nas w kraju kto jest symbolem zgody narodowej.

Data: 2015-01-29 17:16:06
Autor: MarkWoydak
Magdalena Og贸rek

U偶ytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:mad70r$apl$4speranza.aioe.org...
Nawet tam j膮 doceniaj膮, i wy艣miewaj膮 tych okr膮g艂osto艂owych oszo艂om贸w, twierdz膮 偶e w ko艅cu kto艣 znalaz艂 si臋 u nas w kraju kto jest symbolem zgody narodowej.

Jeste艣 naiwny. Amerykanie patrz膮 na kandydatk臋/kandydata pod k膮tem przysz艂ego ni膮/nim sterowania. Niestety Madzia jest zar贸wno 艂adniutka i jak g艂upiutka. To Amerykanom si臋 podoba.

MW

Data: 2015-01-29 17:27:58
Autor: Lord Donald
Magdalena Og贸rek
Chyba chodzi艂o ci o De-Bula, dlatego POsra艅cy go wsadzili na prezydenta, bo jest g艂upi i robi co mu karz膮.

Data: 2015-01-30 05:30:55
Autor: MarkWoydak
Magdalena Og贸rek
Chyba chodzi艂o ci o De-Bula, dlatego POsra艅cy go wsadzili na prezydenta,
bo jest g艂upi i robi co mu karz膮.

Popracuj nad ortografi膮! Zacznij od prostych s艂贸wek np. kaza膰, kara膰. 膯wicz do b贸lu! ;-))

MW

Data: 2015-01-30 11:51:32
Autor: Lord Donald
Magdalena Og贸rek
Pomyli艂e艣 fora POsrany POfrajerze.

Data: 2015-01-30 11:56:26
Autor: Lord Donald
Magdalena Og贸rek
Popracuj nad my艣leniem, to mo偶e nie b臋dziesz tylko t臋pym frajerskim elektoratem POsra艅c贸w i co艣 m膮drego napiszesz baz znaczenia na poprawno艣膰. Mi nie p艂ac膮 za posty jak tobie POsra艅cy a wi臋c nie mam czasu ich pisa膰 i analizowa膰 czy napisa艂em super poprawnie, dawa膰 do zatwierdzenia i sprawdzenia swojemu wodzowi, i mam gdzie艣 stylistyk臋 i ortografi臋.

Data: 2015-01-29 17:53:02
Autor: boukun
Magdalena Og贸rek
"MarkWoydak" <woydak.mark@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:madmu3$qkg$3news.albasani.net...

[...]

S膮dzisz, 偶e b臋d膮 ni膮 sterowa膰 jak de bulem?

boukun

Magdalena Og贸rek