Magdalena OgĂłrek: Polska jest za Kambod ĹĽÄ…

Data: 2015-04-01 16:21:11
Autor: T.
Magdalena OgĂłrek: Polska jest za Kambod ĹĽÄ…
W dniu 2015-04-01 o 14:44, Lord Donald pisze:
Sztab wyborczy Magdaleny Ogórek zebrał ponad 500 tysięcy podpisów. - W
ostatnich tygodniach zaufanie Polaków do mnie wzrosło. Dziękuję za to -
stwierdziła kandydatka na prezydenta. Ogórek zaznaczyła, że Polska jest
w tej chwili za Kambodżą, jeśli chodzi o kwotę wolną od podatku. Sama
zaproponowała, by wynosiła ona 20 tys. zł.

Wspie­ra­na przez SLD kan­dy­dat­ka na pre­zy­den­ta po­chwa­li­ła się
przed zło­że­niem list z pod­pi­sa­mi do Pań­stwo­wej Ko­mi­sji
Wy­bor­czej z efek­tów pracy jej szta­bu. Po­dzię­ko­wa­ła wszyst­kim
za­an­ga­żo­wa­nym w zbie­ra­nie pod­pi­sów i za­pew­ni­ła, że bę­dzie
in­ten­syw­nie pra­co­wać na suk­ce­sem wy­bor­czym.

Nie obyło się bez pytań - szta­bow­cy po­zwo­li­li na kilka. Za­zwy­czaj
dzien­ni­ka­rzom nie udaje się zadać kan­dy­dat­ce żad­ne­go.

Mag­da­le­na Ogó­rek unik­nę­ła jed­nak kon­kret­nej od­po­wie­dzi
mię­dzy in­ny­mi na temat swo­je­go sto­sun­ku do usta­wy
ze­zwa­la­ją­cej na prze­ry­wa­nie ciąży. Za­pew­ni­ła, że jako
pre­zy­dent nie bę­dzie we­to­wać ustaw świa­to­po­glą­do­wych.

Pytana o pomysł SLD, by pomagać ludziom poszkodowanym przez reformy
Leszka Balcerowicza, Ogórek stwierdziła, że lepiej nie dzielić biedy.
Stwierdziła też, że jesli chodzi o kwotę wolną od podatku, to Polska
jest za KambodĹĽÄ….

Czemu walnie przysłużyły się rządy jej promotora i kolesi przez 50 lat.
T.

Data: 2015-04-01 12:28:16
Autor: kogutek444
Magdalena Ogórek: Polska jest za Kambodż±
W dniu ¶roda, 1 kwietnia 2015 16:21:17 UTC+2 użytkownik T. napisał:
> [...]
> Leszka Balcerowicza, Ogórek stwierdziła, że lepiej nie dzielić biedy.
> Stwierdziła też, że jesli chodzi o kwotę woln± od podatku, to Polska

Czemu walnie przysłużyły się rz±dy jej promotora i kolesi przez 50 lat.
T.

Promotor był w jakim¶ programie informacyjnym. Normalnie scyzoryk się w kieszeni otwiera jak słucham takiego kogo¶. Je¶li kto¶ się z kim¶ takim zadaje to nie jest od niego nic lepszy.

Data: 2015-04-02 21:19:50
Autor: ada
W dniu 2015-04-01 o 21:28, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Magdalena Ogórek stanowczo odcięła się od SLD... Z drugiej strony, SLD nie jest w niczym gorsze od POPiS...

Data: 2015-04-02 12:26:48
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 2 kwietnia 2015 21:19:53 UTC+2 użytkownik ada napisał:

> [...]

Magdalena Ogórek stanowczo odcięła się od SLD... Z drugiej strony, SLD nie jest w niczym gorsze od POPiS...

Jak nie ma zaplecza politycznego to po co mam na ni± głosować? Bo w przeciwieństwie do innych kandydatów jest podobna do człowieka? Dla mnie to za mało. Poza tym jest jeszcze jaka¶ niejasna sytuacja z jej mężem.

Data: 2015-04-02 21:42:09
Autor: ada
W dniu 2015-04-02 o 21:26, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

PO to, żeby nie było stempla jak de bul. Odwrotnie, to prezydent często jest zapleczem bandziorów z sejmu... A co ciebie jej m±ż obchodzi? Przecież to ona kandyduje, a nie jej m±ż. Chciałby¶, żeby był Żydem, jak małżonki de bula i Dudy?

Data: 2015-04-02 14:23:05
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 2 kwietnia 2015 21:42:12 UTC+2 użytkownik ada napisał:

> [...]

PO to, żeby nie było stempla jak de bul. Odwrotnie, to prezydent często jest zapleczem bandziorów z sejmu... A co ciebie jej m±ż obchodzi? Przecież to ona kandyduje, a nie jej m±ż. Chciałby¶, żeby był Żydem, jak małżonki de bula i Dudy?

Nie obchodzi mnie bo ona prezydentem nie zostanie. Ale jak by jakim¶ cudem została to przyznasz że głupio by było jak by gdzie¶ z mężem pojechała a tam wszyscy ręce w kieszeniach a zegarki kierowcom na przechowanie. Mogła by t± sprawę wyja¶nić. No chyba że zostanie i w pierwszym podej¶ciu ułaskawi. Ja nie chciałbym tak zaczynaj±cego kadencję prezydenta.

Data: 2015-04-02 21:18:33
Autor: ada
W dniu 2015-04-01 o 16:21, T. pisze:
[...]

Czemu walnie przysłużyła się banda okrągłostołowa, z którą młoda Magdalena Ogórek nie ma nic wspólnego i chce zmiany pokoleniowej...

Magdalena OgĂłrek: Polska jest za Kambod ĹĽÄ…