Magdalena Ogórek przerywa milczenie. „Sp ójrzcie, jak nie chcą mnie wpuścić do polit yki”

Data: 2015-02-15 13:39:11
Autor: Lord Donald
Magdalena Ogórek przerywa milczenie. „Sp ójrzcie, jak nie chcą mnie wpuścić do polit yki”
Magdalena Ogórek przerywa milczenie. „Spójrzcie, jak nie chcą mnie wpuścić do polityki”

Magdalena Ogórek, kandydatka na prezydenta RP (fot. PAP/Jacek Turczyk)
– Wypominają mi młody wiek, ale to nie media, a konstytucja stanowi, kto może ubiegać się o mandat prezydenta – mówiła do samorządowców zgromadzonych w Ożarowie Mazowieckim pod Warszawą kandydatka SLD na prezydenta Magdalena Ogórek. – Chce uwolnić energię młodych – dodała. Zadeklarowała też, że „podniosłaby słuchawkę, by zadzwonić do prezydenta Federacji Rosyjskiej”. Ogórek zainaugurowała w ten sposób swoją kampanię wyborczą.

Ogórek o kandydowaniu: nie wycofam się, jestem to winna Józefowi
Magdalena Ogórek weszła na salę przy dźwiękach przeboju zespołu „Queen” „I want it all”. Witali ją skandujący jej imię działacze Sojuszu.

„Zmienimy to”

– Spójrzcie, jak nie chcą mnie wpuścić do polityki. Ale zmienimy to, tylko pójdźcie głosować – apelowała do zgromadzonych kandydatka.

– Warszawskie elity nie chcą, bym była prezydentem, media nie chcą bym była prezydentem. Ale wy chcecie, bym była prezydentem. I tylko to się liczy. Zbudujmy Polskę od nowa! – wykrzyczała Magdalena Ogórek.

„Rozbiję skutą lodem politykę”

– Rozbiję skutą lodem politykę dwóch partii, pokażę, że można zmienić nasz kraj - mówiła. – Dzisiaj demokrację zastępuje socjotechnika. Nie dajcie sobie wmówić, że w tych wyborach startuje tylko jeden kandydat. Chcę innej Polski i wierzę, że wy także jej chcecie. Polski, która nie jest układem zamkniętym – dodała kandydatka SLD.

– Dzisiaj trudno jest znaleźć kogoś, kto jest w stanie określić, jaką ważną debatę zainicjował pan prezydent. Wiemy natomiast, że głowa państwa kosztuje nas więcej niż król Norwegii - mówiła zapowiadając, że jeśli zostanie prezydentem swoje urzędowanie rozpocznie od audytu.
Warszawskie elity nie chcą, bym była prezydentem, media nie chcą bym była prezydentem. Ale wy chcecie!

Ogórek pomysł na Polskę. Obniżyć podatki, utworzyć armię ochotniczą i napisać prawo od nowa
Telefon do Putina

Odniosła się też do kwestii polityki zagranicznej. Stwierdziła m.in., że będzie dążyć do normalizacji stosunków z Rosją. – Nie stać nas na to i nie leży to w interesie bezpieczeństwa żadnego Polaka, by rosyjskie media określały nas jako wroga Rosji numer jeden - dowodziła.

– Zdecydowanie potępiając rosyjską agresję na Ukrainę chcę powiedzieć, że ja nie wahałabym się odpowiedzieć na depeszę Władimira Putina i podniosłabym słuchawkę, by do prezydenta Federacji Rosyjskiej zadzwonić - mówiła.

Ogórek oceniła też, że Trójkąt Weimarski (Polska-Francja-Niemcy) i Grupa Wyszehradzka (Polska-Węgry-Czechy-Słowacja) funkcjonują jedynie formalnie, w rozmowach o Ukrainie nas nie ma.

Kto na sali?

Na inauguracji byli obecni samorządowcy SLD. Rzecznik kampanii Tomasz Kalita nie chciał zdradzać nazwisk, powiedział jedynie, że byli to samorządowcy, którzy uzyskali wysokie stanowiska w samorządzie i „są symbolem zmiany pokoleniowej”. – Chcemy, by pani Magdalena Ogórek powtórzyła ich drogę i dokonała zmiany warty w Pałacu Prezydenckim – mówił wcześniej Kalita.

Hasłem towarzyszącym inauguracji kampanii kandydatki SLD będzie: „Polska od nowa”.

Magdalena Ogórek to doktor nauk humanistycznych, historyk Kościoła, komentatorka telewizyjna, w przeszłości szefowa gabinetu lidera SLD Grzegorza Napieralskiego. W 2011 r. bez powodzenia startowała w wyborach parlamentarnych z list SLD w Rybniku.
Start kampanii Magdaleny Ogórek
„Ogórek milczy, bo prowadzi niebanalną kampanię wyborczą. Jestem podekscytowany” Jej start w wyborach prezydenckich zapowiedział 9 stycznia Leszek Miller. Zapewniał wtedy, że kandydatka Sojuszu „jest symbolem zmiany, także pokoleniowej, symbolem otwarcia polskiej polityki na młode europejskie pokolenie Polek i Polaków”.

Krzysztof Gawkowski, Magdalena Ogórek i Leszek Miller (fot. PAP/Jacek Turczyk)
Wybory prezydenckie odbędą się 10 maja; jeśli żaden z kandydatów nie zdobędzie ponad połowy ważnie oddanych głosów, 24 maja odbędzie się druga tura wyborów. W wyścigu prezydenckim chcą wystartować m.in. urzędujący prezydent Bronisław Komorowski, Andrzej Duda (PiS), Adam Jarubas (PSL), Magdalena Ogórek (SLD), Janusz Korwin-Mikke (KORWiN), Anna Grodzka (Partia Zielonych i lewica społeczna), Marian Kowalski (Ruch Narodowy), Jacek Wilk (KNP), Waldemar Deska (Partia Libertariańska) oraz muzyk Paweł Kukiz.

http://www.tvp.info/18856052/magdalena-ogorek-przerywa-milczenie-spojrzcie-jak-nie-chca-mnie-wpuscic-do-polityki

Data: 2015-02-15 13:48:08
Autor: paskuda03

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:mbq41f$pnk$1speranza.aioe.org...
[...]

Ile to trzeba "od nowa" startować żeby się czegoś nauczyć?
Bez kozery powiem pięćset.
Oto najlepsza rekomendacja od towarzysza pierwszego sekretarza :
http://9.s.dziennik.pl/pliki/7283000/7283416-polityczne-memy-520-349.jpg
Towarzysze zaręczam że Madzia jest w środku taka sama czerwona jak każdy z nas.
http://2.s.dziennik.pl/pliki/7301000/7301717-900-652.jpg

--
Paskuda03

Data: 2015-02-15 18:24:10
Autor: boukun
Magdalena Ogórek przerywa milczenie. „Spójrzcie, jak nie chcą mnie wpuścić do polityki”
"paskuda03"
[...]

Wpisujesz się akurat w tytuł wątku jak ulał...
Co dziś jest mniej czerowone, a co więcej i które czerowne jest gorsze, brzydsze?

boukun

Data: 2015-02-15 13:59:42
Autor: Budzik
[...]

Czekaj, czekaj - kto jej nie chce wpuscic?
Na razie widze, ze wszyscy chcą z nią rozmawiać, to na kryzuje się i odmawia...

Data: 2015-02-15 18:25:35
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA442927892919budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Reżimowe media, to niech rozmawiają z de bulem... to nie wszyscy... A może Olejnikowa?

boukun

Data: 2015-02-15 18:11:38
Autor: Budzik
Magdalena Ogórek przerywa milczenie. „Spójrzcie, jak nie chcą mnie wpuścić do polityki”
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

[...]

Aha, czyli nie chca jej wpusic, ale niech sobie gadaja z kims innym...
To kto jej nie chce wpuscic?

Data: 2015-02-15 19:42:08
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA442C16CE60E1budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ale jaki ma sens, żeby niezależny kandydat rozmawiał z agenturą reżimową? Przecież to wszystko to kukiełki reżimowe, od Radia Z do Newsweeka...
Kiedyś to się pisało i rozklejało ulotki, nie słuchamy radia nie oglądamy telewizji, nic się w tym względzie nie zmieniło, resortowe dzieci są u władzy...

boukun

Data: 2015-02-15 20:01:14
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA442C9276CBF1budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Śmieją się tylko resortowcy... i to z przymusu...

boukun

Data: 2015-02-15 21:00:22
Autor: andal
Magdalena Ogrek przerywa milczenie. Spjrzcie, jak nie chc mnie wpuci do polityki
On Sun, 15 Feb 2015 19:42:08 +0100, boukun wrote:

[...]

resortowe maja kase oddalbys swa kase za nic ?

Data: 2015-02-15 16:58:03
Autor: MarkWoydak
[...]

Dobrze, że się nie poryczało biedactwo. Patrzcie, jestem taka sliczna, obiecuję wam złote góry a wy jacyś tacy niewdzięczni.

MW

Magdalena Ogórek przerywa milczenie. „Sp ójrzcie, jak nie chcą mnie wpuścić do polit yki”