Magdalena Og贸rek spotka si臋 ze 艣widnicki mi 呕ydami

Data: 2015-03-18 11:44:36
Autor: ada
Magdalena Og贸rek spotka si臋 ze 艣widnicki mi 呕ydami
Kandydatka na urz膮d prezydenta RP Magdalena Og贸rek odwiedzi 艢widnic臋 i spotka si臋 z przedsi臋biorcami zrzeszonymi w Stowarzyszeniu Przedsi臋biorc贸w i Kupc贸w 艢widnickich.

W czwartek, 19 marca 2015, w 艢widnicy w ramach kampanii wyborczej przebywa膰 b臋dzie dr Magdalena Og贸rek.

Wizyt臋 rozpocznie od obiadu. O godzinie 17.00 Magdalena Og贸rek spotka si臋 z mieszka艅cami miasta, bowiem wtedy zosta艂 zaplanowany spacer.

Wieczorem Magdalena Og贸rek spotka si臋 z cz艂onkami Stowarzyszenia Przedsi臋biorc贸w i Kupc贸w 艢widnickich oraz Sudeckiej Izby Przemys艂owo-Handlowej.

To pierwsza wizyta kandydata na urz膮d prezydenta RP w mie艣cie. W 艢widnicy najprawdopodobniej pojawi膮 si臋 jeszcze Bronis艂aw Komorowski i Andrzej Duda.

http://swidnica24.pl/magdalena-ogorek-w-swidnicy/

Magdalena Og贸rek spotka si臋 ze 艣widnicki mi 呕ydami