Magdalena Ogórek w drugiej turze

Data: 2015-03-31 19:46:01
Autor: ada
Magdalena Ogórek w drugiej turze
Magdalena Ogórek: jeśli poprze mnie młodzież i kobiety, wygram wybory

O potrzebie walki z umowami śmieciowymi, obniżeniu podatku CIT, czy podniesieniu kwoty wolnej od podatku mówiła w Opolu kandydatka SLD na prezydenta Magdalena Ogórek. Jej zdaniem, jeśli 10 maja w wyborach poprze ją młodzież i kobiety, to może wygrać. - Będę w drugiej turze - dodała.

Ogórek podkreślała, że wizyta w Opolu to dla niej "podróż sentymentalna", bo - jak mówiła - w mieście tym spędziła dużo czasu studiując. - Także studia doktoranckie kończyłam na Uniwersytecie Opolskim - wspominała tuż po wizycie na uczelni.

Nawiązując do studentów podkreśliła, że kwestia młodych ludzi w jej programie jest jedną z najważniejszych. Zaznaczyła, że wszystkie badania przeprowadzone "na ten moment" wskazują, że połowa ludzi w grupie wiekowej 18-35 lat nadal mieszka z rodzicami.

Jej zdaniem to dlatego, że "państwo w żaden sposób nie wspomaga tych młodych ludzi na rynku kredytowym, mieszkaniowym, a przede wszystkim zatrudnia na umowy śmieciowe". Ogórek podkreśliła, że ona "upomina się o prawa tej młodzieży". Dodała, że liczy, iż właśnie młodzi ludzie oraz kobiety będą jej elektoratem ponieważ ona "chce im bardzo mocno pomóc". Jak zaznaczyła, jeżeli te właśnie grupy wesprą ją w wyborach, to "jest pewna nawet wygranej".

Ogórek przekonywała, że "już dzisiaj rząd korzysta z jej pomysłów". Jako przykład podała projekt ustawy o administracji podatkowej, który we wtorek przyjął rząd. Jak dodała o zmiany prawa w zakresie indywidualnej interpretacji podatkowej walczy od 9 stycznia.

- Z jednej strony oczywiście cieszę się, bo być może wszystkie moje postulaty do 10 maja zostaną zrealizowane, a z drugiej strony ubolewam, że dzieje się to dopiero na potrzeby kampanii wyborczej, że przez minione lata nikt tych kwestii, tak bardzo ważnych dla Polaków, nie zauważył - podkreśliła Ogórek.

Pytana, jak wyobraża sobie walkę z umowami śmieciowymi i na ile jest możliwe ich zniesienie kandydatka SLD tłumaczyła, że byłoby to możliwe gdyby został "obniżony np. podatek CIT" oraz gdy zadbamy o wzrost gospodarczy.

- Przedsiębiorcy, z którymi rozmawiam w każdym miejscu w Polsce deklarują, że jeżeli nie będą traktowani, jako potencjalni przestępcy, tylko jako dobro narodowe, i nie będą przez państwo tak uciskani, będą dużo chętniej zatrudniać na etaty - tłumaczyła Ogórek.

Zaznaczyła jednak, że "między wszystkimi postulatami, które głosi, musi być synergia". - Żeby to wszystko zrealizować musimy zadbać o wiele sektorów. Ta podstawa, ten fundament, to jest zmiana prawa i od prawa podatkowego chcę zacząć - zadeklarowała.

Dziennikarze pytali też Ogórek, na kogo będzie głosować w II turze wyborów prezydenckich i czy poprze w niej kogoś. - Ja będę w drugiej turze i będę walczyła o urząd prezydenta. Nie biorę w ogóle takiego scenariusza (głosowania na kogoś innego) pod uwagę. Tak jak wspomniałam, jeżeli kobiety i młodzież zechcą mnie poprzeć, wygram te wybory - oświadczyła kandydatka SLD.

Dziennikarze pytali ją też, jak chciałaby przekonać sejm do zwiększenia kwoty wolnej od podatku do 20 tys. zł, co jest jednym z jej wyborczych postulatów. - Jeżeli Polacy wybiorą mnie na prezydenta, to myślę że także wybiorą w jesiennych wyborach odpowiedni parlament, żebym te wszystkie kwestie programowe, w których mi zaufają, mogła przeprowadzić. Kwota wolna od podatku jest absolutnym priorytetem - zadeklarowała.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Magdalena-Ogorek-jesli-poprze-mnie-mlodziez-i-kobiety-wygram-wybory,wid,17411625,wiadomosc.html?ticaid=1149b3

Goń Magda de bula i Dudę goń!

  ~xyz 1 godzinÄ™ i 41 minut temu

rozsadna i madra kobieta bede na nia glosowal.

  ~Å‚atka 1 godzinÄ™ i 9 minut temu

Komorowski i Duda - kandydaci nijacy, niczym się nie wyróżniający, nie zasługują na głos Polaków. Polacy mają większe wymagania i pani Ogórek je spełnia!

  ~o 1 godzinÄ™ i 5 minut temu

Madzia jesteś mądra i piękna chcę żebyś nas reprezentowała .

Data: 2015-03-31 19:55:14
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "ada" <ada@gmail.com> napisał w wiadomości news:mfenrt$510$2mx1.internetia.pl...
Magdalena Ogórek: jeśli poprze mnie młodzież i kobiety, wygram wybory

I CO DALEJ? ;-)))

MW

Data: 2015-03-31 20:07:45
Autor: ada
W dniu 2015-03-31 o 19:55, MarkWoydak pisze:
Użytkownik "ada" <ada@gmail.com> napisał w wiadomości
Magdalena Ogórek: jeśli poprze mnie młodzież i kobiety, wygram wybory

I CO DALEJ? ;-)))

MW

Polska uwolni się od bandy okrągłostołowych oprawców i ciemiężycieli narodu polskiego...

Data: 2015-03-31 20:34:14
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "ada" <ada@gmail.com> napisał w wiadomości news:mfep4l$510$7mx1.internetia.pl...
[...]

A tak konkretnie to od kogo i w jaki sposób?

MW

Data: 2015-03-31 11:57:14
Autor: szklanynocnik
Magdalena Ogórek w drugiej turze
u¿ytkownik MarkWoydak napisa³:

A tak konkretnie to od kogo i w jaki sposób?

MW

Po pierwsze nie ma takich mo¿liwo¶ci, ale je¶li ju¿ to
od wyk³adowców na uczelniach, sêdziów i pos³ów którzy  brylowali na salonach przed rokiem 89:)

Od tych ludzi o których mówi ten pan:
https://www.youtube.com/results?q=leszek+%C5%BCebrowski

I ten pan:
https://www.youtube.com/results?search_query=grzegorz+braun

Data: 2015-03-31 22:43:32
Autor: ada
W dniu 2015-03-31 o 20:57, szklanynocnik@gmail.com pisze:
[...]

Chyba od roku 1989...

Data: 2015-03-31 12:00:51
Autor: szklanynocnik
Magdalena Ogórek w drugiej turze
u¿ytkownik MarkWoydak napisa³:

A tak konkretnie to od kogo i w jaki sposób?

MW

A w jaki sposób, a np. w szwecji dzieci wspó³pracowników z czeciom rzeszom mieli zakaz studiowania, no ale tam jest król
a w gojcowie przyjezdny:)

Znaczy siem, normalnie, wyjebaæ z urzêdu i daæ minimaln± emeryturê,
oczywi¶cie nie da siê, ale mo¿e kiedy¶...

Data: 2015-03-31 22:42:10
Autor: ada
W dniu 2015-03-31 o 20:34, MarkWoydak pisze:

[...]

Od złodzieja de bula i sitwy...

Data: 2015-03-31 19:57:34
Autor: Marek Czaplicki
Magdalena Ogórek w drugiej turze
ada pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 31 marca 2015 19:46:

Magdalena Ogórek: je¶li poprze mnie m³odzie¿ i kobiety, wygram wybory

No w³a¶nie utrafi³a w koñcu w sedno. Je¶li...Je¶li...Je¶li. :-)

Data: 2015-03-31 21:23:18
Autor: Budzik
Magdalena Ogórek w drugiej turze
U¿ytkownik ada ada@gmail.com ...

Magdalena Ogórek: je¶li poprze mnie m³odzie¿ i kobiety, wygram wybory

O potrzebie walki z umowami ¶mieciowymi, obni¿eniu podatku CIT, czy podniesieniu kwoty wolnej od podatku mówi³a w Opolu kandydatka SLD na prezydenta Magdalena Ogórek. Jej zdaniem, je¶li 10 maja w wyborach poprze j± m³odzie¿ i kobiety, to mo¿e wygraæ. - Bêdê w drugiej turze - doda³a.

Szkoda, zastanawia³em sie czy na ni± g³osowaæ a tu dupa - nie chce mojego g³osu...

Data: 2015-04-01 00:10:05
Autor: ada
W dniu 2015-03-31 o 23:23, Budzik pisze:
U¿ytkownik ada ada@gmail.com ...

[...]

G³osuj Budzik, g³osuj na ni±, ka¿dy g³os na wagê z³ota...

Data: 2015-04-01 06:00:49
Autor: Budzik
Magdalena Ogórek w drugiej turze
U¿ytkownik ada ada@gmail.com ...

Magdalena Ogórek: je¶li poprze mnie m³odzie¿ i kobiety, wygram
wybory O potrzebie walki z umowami ¶mieciowymi, obni¿eniu podatku CIT, czy
[...]

Niestety, ani kobiet± ani m³odzie¿a nie jestem... ;-P

Magdalena Ogórek w drugiej turze