Magdalena Ogórek

Data: 2015-01-18 11:50:59
Autor: husar
Magdalena Ogórek

"El Comandante" <el_comandante@gmail.com> wrote in message news:m9gmfp$gtt$1speranza.aioe.org...
Podoba mi się, bo nie zmieniła nazwiska, jak wyszła za mąż. Widać już od młodości wiedziała, że będzie kimś...

http://get.wp.tv/?f=2892604.1421594786769.h.webm&rnd=0

I dobrze gada o bandziorach rządzących...

Kazdy dobrze gada na poczatku. To pewnie kolejne resortowe dziecko
walczace o dziedzictwo po lewackich rodzicach.

Data: 2015-01-18 18:00:37
Autor: El Comandante
Magdalena Ogórek
"husar" <hhh@polo.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m9go8i$lfp$1speranza.aioe.org...

[...]

Nie jest resortowym dzieckiem, nie należy do bandy okrągłego stołu...

~szagi 1 godzinę i 24 minuty temu

Prezydent jest w tym kraju ma nic nie robić tylko się ładnie prezentować tak twierdzi Gajowy to ja wole już piękną Ogórkową.

Magdalena Ogórek