Magdalena Ogórek: Bronisław Komorowski skompromitował nas za granicą

Data: 2015-04-28 23:16:28
Autor: Joschi
Magdalena Ogórek: Bronisław Komorowski skompromitował nas za granicą
Proszę nie wmawiać Polakom, że jest jeden kandydat w tych wyborach, bo to jest nieprawda - powiedziała w TVN24 w programie "Fakty po Faktach" Magdalena Ogórek.

- Trudno mi sobie wyobrazić, że osoba, pan Bronisław, który nas skompromitował za granicą, który obywatelki Danii nazwał kaszalotami, moja wyobraźnia nie ogarnia tego skakania po krzesłach w Japonii i rozłożenia na łopatki stosunków z Federacją Rosyjską, nie wyobrażam sobie, jak pan Bronisław mógłby nas tak godnie reprezentować w ten sposób za granicą - stwierdziła kandydatka na prezydenta.

Ogórek podkreśliła, że jest bardzo zadowolona ze swojej kampanii. - Jest to bezcenne doświadczenie. Spotykanie się z wyborcami i prawda o Polsce - powiedziała i dodała, że mogła tylko pomarzyć o takich środkach na kampanię, jakie miał Grzegorz Napieralski. - Wtedy mogłabym dotrzeć do większej ilości Polaków ze swoim programem. Mamy ogromnie małe środki i musimy sobie jakoś radzić - dodała.

Stwierdziła także, że z Rosją należy prowadzić dialog, a "jak Putin zaprosi, to pojechać" i rozmawiać, zaczynając od najprostszych spraw: kultury czy sportu.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Magdalena-Ogorek-Bronislaw-Komorowski-skompromitowal-nas-za-granica,wid,17494202,wiadomosc.html

 ~edekzfabryki kredek 1 godzinę i 37 minut temuDosyc kOMORY.Popieram Pania Ogórek

 ~ali 1 godzinę i 40 minut temuŁadna mądra kobieta i powiedziała prawdę. Dotrze to do Ciebie narodzie prawda o miernocie.

 ~babol 1 godzinę i 39 minut temuBrawo Pani Ogórek.Gdybym dysponował kasą postawiłbym na Panią.Jest Pani w tym towarzystwie(kandydatów), jedyną trzeżwo myślącą osobą. GRATULACJE!

Data: 2015-04-28 14:52:44
Autor: kogutek444
W dniu wtorek, 28 kwietnia 2015 23:16:29 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
[...]

Jesteś frajer do nieskończenie wielkiej potęgi. Komuna zgodnie z okrągłostołowymi ustaleniami swoją dolę z Polski wzięła i teraz zwija po angielsku interes. Oni mają przegrać i przegrają. Wybory do sejmu tez przegrają, jak by były dzisiaj to nie wchodzą. Osłodzą sobie porażkę posiadłościami na jakiś Seszelach albo innym Jersey.. Za 5 lat platforma zacznie się wycofywać. Gdyby modlitwa mogla coś zdziałać to jako ateista pomodlił bym się w kościele o to żeby każdy kto ukradł lub skorzystał na majątku made in PRL długo chorował na raka trzustki.

Data: 2015-04-29 00:04:55
Autor: Joschi
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

[...]

Ale do czego ty teraz pijesz? Co ma do tego Magdalena Ogórek?

Data: 2015-04-28 15:16:14
Autor: kogutek444
W dniu środa, 29 kwietnia 2015 00:04:58 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:

> [...]
> majątku made in PRL długo chorował na raka trzustki.

Ale do czego ty teraz pijesz? Co ma do tego Magdalena Ogórek?

Jak sam nie możesz ogarnąć do czego im ta kandydatka pokazująca się z Milerem to moje pisanie nic nie da.

Data: 2015-04-29 00:22:54
Autor: Joschi
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:84b99f9c-a0ff-477e-9530-cd003e83be2dgooglegroups.com...

> [...]

Jak sam nie możesz ogarnąć do czego im ta kandydatka pokazująca się z Milerem to moje pisanie nic nie da.

Nie jest ważne, do czego ona była im potrzebna. Jako prezydent mogłaby być dla nas potrzebna a ich miałaby w dupie...

Data: 2015-04-28 16:10:07
Autor: kogutek444
W dniu środa, 29 kwietnia 2015 00:22:56 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
> [...]

Nie jest ważne, do czego ona była im potrzebna. Jako prezydent mogłaby być dla nas potrzebna a ich miałaby w dupie...

Głupiś. Wygrać ma ten co ma wygrać bo gwarantuje układowi możliwość bezproblemowego zniknięcia. Wiesz co zrobili Niemcy jak odkryli w ZSRR groby zamordowanych przez Rosjan Polaków? Powołali specjalną jednostkę której celem było niszczenie wszystkich śladów ludobójstwa jakiego dopuścili się w ZSRR. Więźniowie rozkopywali wszystkie zbiorowe groby. Wydobywali to co zostało z ludzi a następnie wszystko palili, rozdrabniali i rozsypywali gdzieś indziej. Oczywiście więźniowie którzy to robili tez byli zabijani. Kilku udało się przeżyć stąd o tych zdarzeniach wiadomo. W Polsce po okresie rabunku majątku narodowego nastal czas zacierania śladów. Z oczywistych względów bardzo wysokich stanowisk nie mogą w takiej sytuacji zajmować przypadkowe osoby.

Data: 2015-04-29 01:31:09
Autor: Joschi
> [...]

Polsce po okresie rabunku majątku narodowego nastal czas zacierania
śladów. Z oczywistych względów bardzo wysokich stanowisk nie mogą w takiej

Nadal nie wiem, do czego się teraz odnosisz? Przecież ja nie twierdzę, że
Magdalena Ogórek wygra wybory..., ale od Polaków zależy, czy ona ma wygrać i
nas uwolnić od bandy okrągłostołowej...

Data: 2015-04-29 00:21:32
Autor: Mark`Woydak
Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości
Proszę nie wmawiać Polakom, że jest jeden kandydat w tych wyborach, bo to
jest nieprawda - powiedziała w TVN24 w programie "Fakty po Faktach"
Magdalena Ogórek.

Litości Lady Cucumber, czas zwijać żagle. Jesteś zarówno sliczna jak i sorry nieco głupia. Typowa lalka wypchnieta na scenę przez komuchów.

MW

Data: 2015-04-30 08:23:59
Autor: Patriota
W dniu 2015-04-28 o 23:16, Joschi pisze:
Proszę nie wmawiać Polakom, że jest jeden kandydat w tych wyborach, bo to jest nieprawda - powiedziała w TVN24 w programie "Fakty po Faktach" Magdalena Ogórek.

To poza czy autentyczna debilka?

Magdalena Ogórek: Bronisław Komorowski skompromitował nas za granicą