Magdalena Ogórek: Polska jest za Kambodżą

Data: 2015-04-01 13:10:16
Autor: szklanynocnik
Magdalena Ogórek: Polska jest za Kambodżą
 użytkownik Lord Donald napisał:
Sztab wyborczy Magdaleny Ogórek zebrał ponad 500 tysięcy podpisów.. - W ostatnich tygodniach zaufanie Polaków do mnie wzrosło. Dziękuję za to - stwierdziła kandydatka na prezydenta. Ogórek zaznaczyła, że Polska jest w tej chwili za Kambodżą, jeśli chodzi o kwotę wolną od podatku.. Sama zaproponowała, by wynosiła ona 20 tys. zł.

W dupe niech se wsadzi te 20kPLN. W donkowym pierdolniku
potrzebny jest remont generalny a nie nowa tapeta.

Data: 2015-04-01 13:26:59
Autor: kogutek444
W dniu środa, 1 kwietnia 2015 22:10:17 UTC+2 użytkownik szklan...@gmail..com napisał:
> [...]

W dupe niech se wsadzi te 20kPLN. W donkowym pierdolniku
potrzebny jest remont generalny a nie nowa tapeta.

Tylko drobny szczegół. Tutaj remontu nie będzie. Była szansa na remont. W 1990 roku to było. Bardzo nikła to była szansa bo jebani komuniści razem ze swoją dobrze opłacaną opozycją demokratyczną perfekcyjnie wszystko zaplanowali.

Data: 2015-04-01 14:37:29
Autor: leming.show
użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

[...]

A skoro nie można ich pokonać, trza się przyłączyć.

Znaczy siem asymilacja. Bierz ile wlezie.

Data: 2015-04-01 14:49:03
Autor: kogutek444
W dniu środa, 1 kwietnia 2015 23:37:30 UTC+2 użytkownik lemin...@gmail.com napisał:
> [...]

A skoro nie można ich pokonać, trza się przyłączyć.

Znaczy siem asymilacja. Bierz ile wlezie.

Masz rację że nie można ich pokonać.

Data: 2015-04-02 21:35:59
Autor: ada
W dniu 2015-04-01 o 22:10, szklanynocnik@gmail.com pisze:
[...]

.... i przy Magdalenie Ogórek byłby remont kapitalny...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Magdalena-Ogorek-chce-napisac-prawo-od-nowa-Prof-Platek-to-zamach-stanu,wid,17416913,wiadomosc.html?ticaid=1149e5&_ticrsn=3

Magdalena Ogórek: Polska jest za Kambodżą