Magdalena Ogórek jest doskonałą kandydatką na prezydenta

Data: 2015-02-15 22:57:33
Autor: z
Magdalena Ogórek jest doskonałą kandydatką na prezydenta
W dniu 2015-02-15 o 15:49, Lord Donald pisze:
Po ilości hejtów i masie wylewanych pomyj nabieram coraz większego
przekonania,

Ciach

Inteligentni ludzie nie muszą być od razu trolami czy pismakami żeby widzieć na czym polega ten produkt marketingowy.

Nie. Nie głosuję na PO.
Tak. Jestem przewrażliwiony na "gchyty meinowe"
Wk... mnie jak ktoś we mnie widzi potencjalnego idiotę!!!

Magdalena Ogórek jest doskonałą kandydatką na prezydenta