Magdalena Ogórek jest du¿ym zagro¿eniem dla Bronis³awa Komorowskiego

Data: 2015-01-20 10:41:38
Autor: El Comandante
Magdalena Ogórek jest du¿ym zagro¿eniem dla Bronis³awa Komorowskiego
- Magdalena Ogórek jest du¿ym zagro¿eniem przede wszystkim dla Bronis³awa
Komorowskiego. Prezentuje pogl±dy, które nazwa³bym "lewicowo-liberalnymi".
Takie pogl±dy mog± trafiæ do tych, którzy g³osowali i chcieliby g³osowaæ na
Bronis³awa Komorowskiego - mówi³ Jacek Sasin w Radiu Zet.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Jacek-Sasin-Magdalena-Ogorek-jest-duzym-zagrozeniem-
dla-Bronislawa-Komorowskiego,wid,17191404,wiadomosc.html?ticaid=11431b

~TW Bolek 16 minut temu

Brawo Magda. Mamy ju¿ do bólu tego od ,, bulu,,.

~Obama 18 minut temu

Wolê Ogóra od ,, BULA''.

Data: 2015-01-20 03:09:58
Autor: leming.show
Magdalena Ogórek jest du¿ym zagro¿eniem dla Bronis³awa Komorowskiego
u¿ytkownik El Comandante napisa³:
- Magdalena Ogórek

Powinna byc przeswietlona do trzeciego pokolenia wstecz.

Data: 2015-01-20 12:31:56
Autor: El Comandante
<leming.show@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:a1ff6902-0baa-4536-a4b6-988568cfc74fgooglegroups.com...
u¿ytkownik El Comandante napisa³:
- Magdalena Ogórek

Powinna byc przeswietlona do trzeciego pokolenia wstecz.

Gdyby choæ ta reszta chcia³a siê prze¶wietliæ...

Data: 2015-01-20 11:36:23
Autor: Lord Donald
Magdalena Ogórek jest dużym zagrożeni em dla Bronisława Komorowskiego
Dla Dudy jest także zagrożeniem, na Dudę poszli by głosować ludzie tylko dlatego że mają dosyć tego żenującego układu POsrańców i ich posłusznego stempla. W tym przypadku Madzia nie jest tylko miłą i trafną alternatywą ale także i nadzieją na lepsze jutro. Po za tym po wygranej pisuarów w wyborach na jesieni powstał by nowy układ Duda jako stempel tych drugich, a tak jest dobry układ dla Polaków pozbyć się znienawidzonego De-Bula i mieć prezydenta niezależnego od tej wyborczej karuzeli, który będzie patrzył na ręce jednym i drugim, bez znaczenia kto będzie tworzył rząd na jesieni.

Data: 2015-01-20 11:38:11
Autor: El Comandante
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m9lb36$ld0$1speranza.aioe.org...
[...]

Według p. Leszka Bubla, ten Duda to resortowe dziecko i ma kolidacje z Żydami...
PiS też tylko takich wystawiał....

Data: 2015-01-20 11:51:54
Autor: Lord Donald
Magdalena Ogórek jest dużym zagrożeni em dla Bronisława Komorowskiego
Na razie jaki kol wiek sondaż opiera się na ocenie szans a nie społecznym zaufaniu, muszę przyznać sam mam wątpliwości czy uda jej się przebić przez ten reżimowy aparat wyborczy, mam nadzieje że jej się uda, nie wierze w te wybory ale zrobię wyjątek i pójdę zagłosować, podejrzewam że ruszy ona to wielu Polaków, którzy na wybory z wiadomych przyczyn nie chodzili, nie wiem czy oświeci ona zatwardziałych moherów, czy zaślepieni nie dostrzegą w niej przyszłości i na chwilę wyłączą RM i zrobią coś dla kraju, czy zdebilowaciałych frajerów wyznawców POsranych PSLduchów, na chwilę zmądrzeją i zrobią coś dla siebie i swojego kraju i przestaną się dawać rypać w d... POsrańcom, ale pewne jest że ma głosy tych którzy nie chodzą od dawna na wybory i tych którzy głosowali zawsze przeciw jakiegoś wiecznie pchającego się do koryta zakapiora.

Data: 2015-01-20 11:56:17
Autor: El Comandante
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m9lc09$no6$1speranza.aioe.org...
[...]

Mi siÄ™ wydaje, że mÅ‚odzież bÄ™dzie za niÄ…, moja córka ma 19 lat i z pewnoÅ›ciÄ… pójdzie na niÄ… zagÅ‚osować, tak jak i miliony nowych studentów  z jej rocznika. Ja też zrobiÄ™ wyjÄ…tek i oddam na niÄ… swój gÅ‚os, żeby tylko po drodze nic siÄ™ nie staÅ‚o...

Data: 2015-01-20 03:13:13
Autor: leming.show
Magdalena Ogórek jest du¿ym zagro¿eniem dla Bronis³awa Komorowskiego
u¿ytkownik El Comandante napisa³:

Mi siê wydaje, ¿e m³odzie¿ bêdzie za ni±, moja córka ma 19 lat i z pewno¶ci± pójdzie na ni± zag³osowaæ, tak jak i miliony nowych studentów  z jej rocznika. Ja te¿ zrobiê wyj±tek i oddam na ni± swój g³os, ¿eby tylko po drodze nic siê nie sta³o...

Porzuciles Bubla? Kwiczales na Stolcmana, kwiczales na skok SLD
na lasy, na tefauen, na Kulczyka... a teraz lecisz uklad przyklepac.

Data: 2015-01-20 12:30:38
Autor: El Comandante
<leming.show@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:44a39da1-8d6a-47bc-84bf-c9c75a5cd7f6googlegroups.com...
[...]

A sk±d ci siê to bierze, ¿e piêkna Magdalena to uk±d? To tak, jakbym ja te¿ by³ uk³ad?
Akurat p. Magda jest jedyn± spoza uk³adu okr±g³ego sto³u..., niezale¿na, bezpartyjna, inteligentna i wykszta³cona... Idzie nowe...

Data: 2015-01-20 12:03:05
Autor: Lord Donald
Magdalena Ogórek jest dużym zagrożeni em dla Bronisława Komorowskiego
Możliwe, że POsrańcy będą się bali jej zrobić krzywdę, zrobili by z niej męczennika, a wtedy naród by im nie darował. Ale będą ją próbowali zniszczyć inaczej, na pewno zacznie się kampania oszczerstw, możliwe że ludzie nie dadzą się już nabrać reżimowym mediom, ale pójdzie także machina prześladowań ekonomicznych, itp..., zapewne jak przetrwa do wyborów udowodni że ma nie tylko wielki umysł w pięknym opakowaniu ale także ma tak zwane jaja i może być naszym prezydentem.

Data: 2015-01-20 12:28:12
Autor: El Comandante
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m9lcl8$php$1speranza.aioe.org...
[...]

Dokładnie, żeby tylko przetrwała do wyborów..., ale Millerowi też nie ufam jak psu, więc jak dostanie wytyczne z góry synaj, to kto wie?

Data: 2015-01-20 16:18:10
Autor: Alex
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m9lb36$ld0$1@speranza.aioe.org...
Dla Dudy jest także zagrożeniem, na Dudę poszli by głosować ludzie tylko dlatego że mają dosyć tego żenującego układu POsrańców i ich posłusznego stempla.

I tu się mylisz, Duda prezentuje sobą coś, a ta laska nic oprócz usmiechu. Zresztą co to za komuch skoro w każdą niedzielę klęczy na sumie i na tacę nie skąpi?

Alex

Data: 2015-01-20 16:48:04
Autor: El Comandante
"Alex" <alex.ander@underground.org> schrieb im Newsbeitrag news:m9lrkb$ehf$1news.albasani.net...
[...]

Buuaahhaahhhaaaa, teraz nawet POsrańcy będą się solidaryzować z PiSiorami, ot i cały POPiS w okrasie wychodzi. Dobrze było dla bandy okrągłostołowej, dopóki był POPiS, a u nagle, gdzie dwóch się bije...
Ile ulic POsrańcy i pomników już POświęcili?

Data: 2015-01-22 01:43:11
Autor: Lord Donald
Magdalena Ogórek jest dużym zagrożeni em dla Bronisława Komorowskiego
Nie tylko uśmiech, po za tym jest to ktoś nowy, nikt z tego POPISdu który 25 lat rujnuje kraj, nawet uśmiech to bardzo wiele, bo od tych zakapiorów od POsrańców lub PISdzielców to nawet żulek z bod budki z piwem byłby dla naszego kraju lepszym wyborem. Podejrzewam że SLDuchy rezygnując z i tak przegranej sprawy nie próbując pokazywać swoje gęby zadali ostry cios POPISdzielcom, bo Madzia po części mocherek, prawicowiec i socjalista, nie wyróżnia żadnej grupy, raczej łączy jak dzieli, reprezentuje wszystkich Polaków, do tego inteligentna i reprezentatywna, zapewne jest to osoba która ma szanse rozmawiać z Obamą lub Putinem, nie będzie kojarzyć Polaka jako zaborczego Rusofoba ksenofoba ale partnera do rozmów o gospodarce.

Data: 2015-01-20 17:23:21
Autor: Marek Woydak
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:m9lb36$ld0$1speranza.aioe.org...
Dla Dudy jest także zagrożeniem, na Dudę poszli by głosować ludzie tylko dlatego że mają dosyć tego żenującego układu POsrańców i ich posłusznego stempla.

O czym ty chłopie? Duda jest z PiS. ;-))

MW

Data: 2015-01-21 12:22:07
Autor: Lord Donald
Magdalena Ogórek jest dużym zagrożeni em dla Bronisława Komorowskiego
Oj będzie, tak jak w piosence "Zajebał Bronek złoty....", Bronkowi po prostu popuściły zwieracze, a myślał że wygraną ma w ręku, a tu przestanie go chronić immunitet.

Magdalena Ogórek jest du¿ym zagro¿eniem dla Bronis³awa Komorowskiego