Magdalena Środa wybrana Polką 2009. Nelly Rokita (PiS) szkodnikiem roku po raz drugi.

Data: 2010-03-07 08:46:01
Autor: Artur Borubar
Magdalena Środa wybrana Polką 2009. Nelly Rokita (PiS) szkodnikiem roku po raz drugi.
Filozof i etyk Magdalena Środa została wybrana przez tygodnik 'Wysokie Obcasy' Polką 2009 roku. Otrzymała najwięcej Waszych głosów, zwyciężając w kategorii polityka i społeczeństwo. Pozostałymi laureatkami plebiscytu zostały: Krystyna Janda, Agata Buzek, prof. Janina Stępińska, Justyna Kowalczyk, Siostra Małgorzata Chmielewska. Szkodnikiem roku została po raz drugi z rzędu posłanka Nelly Rokita.

http://wyborcza.pl/1,81388,7628148,Polka_2009.html?as=1&ias=7&startsz=x

Przemek

Agnieszka o Nelly Rokicie:

"Już sam fakt znalezienia się w polityce tej pani określiłabym mianem skandalu politycznego. Chciałoby się powiedzieć "Jaki pan taki kram". Jeśli pani Rokita była - czy też jest - doradcą prezydenta do spraw kobiet, to jakich rad my, Polacy, a przede wszystkim Polki chcielibyśmy od niej usłyszeć? Ja osobiście żadnych."

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego, jak również blokował ustawę zakazującą pornografii, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kamińskiego chciało wpływac na kształt ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/  Jeszcze 290 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-07 00:48:45
Autor: Antenka
Magdalena Środa wybrana Polką 2009. Nelly Roki ta (PiS) szkodnikiem roku po raz drugi.
On 7 Mar, 08:46, "Artur Borubar" <bro my RP przed pi...@op.pl> wrote:
Filozof i etyk Magdalena roda zosta a wybrana przez tygodnik &apos;Wysokie
Obcasy&apos; Polk 2009 roku. Otrzyma a najwi cej Waszych g os w,
zwyci aj c w kategorii polityka i spo ecze stwo. Pozosta ymi laureatkami
plebiscytu zosta y: Krystyna Janda, Agata Buzek, prof. Janina St pi ska,
Justyna Kowalczyk, Siostra Ma gorzata Chmielewska. Szkodnikiem roku zosta a
po raz drugi z rz du pos anka Nelly Rokita.

http://wyborcza.pl/1,81388,7628148,Polka_2009.html?as=1&ias=7&startsz=x

Przemek

Agnieszka o Nelly Rokicie:

"Ju sam fakt znalezienia si w polityce tej pani okre li abym mianem
skandalu politycznego. Chcia oby si powiedzie "Jaki pan taki kram". Je li
pani Rokita by a - czy te jest - doradc prezydenta do spraw kobiet, to
jakich rad my, Polacy, a przede wszystkim Polki chcieliby my od niej
us ysze ? Ja osobi cie adnych."

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jaros awa Kaczy skiego wykaza o, e w
czasie rz d w PiS liczba automat w o niskich wygranych wzros a o 200 proc..,

http://pepepe.pl/ Jeszcze 290 dni kompromitowania RP!

Jaka GóWniana gazeta, taka laureatka.

Antenka

P.s. Z pewnością Nelli Rokitniańska,  bije ją we wszystkim, oczywiście
in plus :-). A ten plebiscyt daje dużo do myślenia - konkluzja jest
następująca : to jest dowód na to, jakiego strasznego spustoszenia
umysłowego dokonało GóWno w RP na przestrzeniu ostatnich 20 lat. I z
tego nie można już się śmiać - można tylko zapłakać. :-/

Data: 2010-03-07 08:56:12
Autor: .heÂŽsk.
Magdalena ÂŚroda wybrana PolkÂą 2009. Nelly Rokita (PiS) szkodnikiem roku po raz drugi.
On Sun, 7 Mar 2010 08:46:01 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Filozof i etyk Magdalena Środa została wybrana przez tygodnik &apos;Wysokie Obcasy&apos; Polką 2009 roku. [...]

 rzygac sie chce.

--

 HeSk

Data: 2010-03-07 08:57:33
Autor: Grzegorz Z.

pisem@op.pl> wrote:

Filozof i etyk Magdalena Środa została wybrana przez tygodnik &apos;Wysokie Obcasy&apos; Polką 2009 roku. [...]

 rzygac sie chce.

To nie czytaj. Zmusza cię ktoś do czytania?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-07 09:06:07
Autor: .heÂŽsk.
Magdalena ÂŚroda wybrana PolkÂą 2009. Nelly Rokita (PiS) szkodnikiem roku po raz drugi.
On Sun, 7 Mar 2010 08:57:33 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

To nie czytaj. Zmusza cię ktoś do czytania?

 rzygac sie chce ze taka oszolomke wybrano "kobieta roku".

--

 HeSk

Data: 2010-03-07 09:22:36
Autor: awe
Magdalena |roda wybrana Polk? 2009. Nelly Rokita (PiS) szkodnikiem roku po raz drugi.

wrote:

>  rzygac sie chce.

To nie czytaj. Zmusza cię ktoś do czytania?

 rzygac sie chce ze taka oszolomke wybrano "kobieta roku".

--

 HeSk

-- -- -- -- -- -- -- -- -
masz hesk racje, a poniewaz to kobieta to bede dla niej bardziej wyrozumialy. dzis bedzie w TVN24 w programie Miecugowa. Cale to zamieszanie to efekt takiego wzajemnego popierania sie i budowania althourytetow. Prymitywne babsko od kosy. Daleko na takich filozofach nie zajedziemy
awe

Data: 2010-03-07 09:11:39
Autor: Artur Borubar

pisem@op.pl> wrote:

Filozof i etyk Magdalena Środa została wybrana przez tygodnik &apos;Wysokie
Obcasy&apos; Polką 2009 roku. [...]

 rzygac sie chce.

To nie czytaj. Zmusza cię ktoś do czytania?

Sresk wolałby Sobecką.

Przemek

Data: 2010-03-07 09:24:40
Autor: .heÂŽsk.
Magdalena |roda wybrana Polk? 2009. Nelly Rokita (PiS) szkodnikiem roku po raz drugi.
On Sun, 7 Mar 2010 09:11:39 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

[...]

Sresk wolałby Sobecką.

 brak ci argumentow śmieciu ?

--

 HeSk

Data: 2010-03-07 09:26:46
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 07 Mar 2010 09:24:40 +0100, .he®sk. napisał(a):

On Sun, 7 Mar 2010 09:11:39 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

[...]

Sresk wolałby Sobecką.

 brak ci argumentow śmieciu ?

To może Klempę? --
szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-07 11:18:42
Autor: .heÂŽsk.
Magdalena |roda wybrana Polk? 2009. Nelly Rokita (PiS) szkodnikiem roku po raz drugi.
On Sun, 7 Mar 2010 09:26:46 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

To może Klempę?

 litosci... ;o)
 na pewno tez nie julie ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-03-07 15:44:07
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 07 Mar 2010 11:18:42 +0100, .he®sk. napisał(a):

On Sun, 7 Mar 2010 09:26:46 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

Sresk wolałby Sobecką.

 brak ci argumentow śmieciu ?

To może Klempę?

 litosci... ;o)
 na pewno tez nie julie ;o)))

No to juĹź na pewno Pani Senyszyn!

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-07 16:04:14
Autor: .heÂŽsk.
Magdalena |roda wybrana Polk? 2009. Nelly Rokita (PiS) szkodnikiem roku po raz drugi.
On Sun, 7 Mar 2010 15:44:07 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

 [...]

No to już na pewno Pani Senyszyn!

 nie zartuj. na pewno wybor Srody to zenada.

--

 HeSk

Data: 2010-03-07 09:30:17
Autor: Artur Borubar
Magdalena |roda wybrana Polk? 2009. Nelly Rokita (PiS) szkodnikiem roku po raz drugi.

Użytkownik ".heRsk." <?bigbrednie@interia.pl> napisał w

 brak ci argumentow śmieciu ?

Do zindoktrynowanych gnojów takich jak ty Sresk, argumenty nie przemawiają.

Przemek

Data: 2010-03-07 11:18:42
Autor: .heÂŽsk.
Magdalena |roda wybrana Polk? 2009. Nelly Rokita (PiS) szkodnikiem roku po raz drugi.
On Sun, 7 Mar 2010 09:30:17 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

 brak ci argumentow śmieciu ?
Do zindoktrynowanych

 nie uzywaj okreslen ktorych znaczenia nie rozumiesz...

gnojów

 zaczales 1-wszy wiec nastaw 2-gi policzek "GNOJU" !

takich jak ty Sresk,

 czy to nie na ciebie mowia na psp "KAŁECKI" ? ;o)))

argumenty nie przemawiają.

 jakie argumenty gamoniu? wyrazilem swoja opinie na temat wyboru
 srody na dame roku. uwazam, ze jest to zenada. ty natomiast  zaczynasz z nieznanego powodu atak ad personam. sroda to twoja
 partnerka zyciowa ? by bylo ciekawiej za podobna kategorie  oszolomek uwazam szczuke, jaruge-nowacka i senyszyn. --

 HeSk

Data: 2010-03-07 09:31:38
Autor: cytryna
Magdalena Środa wybrana Polką 2009. Nelly Rokita (PiS) szkodnikiem roku po raz drugi.
Filozof i etyk Magdalena Środa została wybrana przez tygodnik &apos;Wysokie Obcasy&apos; Polką 2009 roku. Otrzymała najwięcej Waszych głosów, zwyciężając w kategorii polityka i społeczeństwo. Pozostałymi laureatkami plebiscytu zostały: Krystyna Janda, Agata Buzek, prof. Janina Stępińska, Justyna Kowalczyk, Siostra Małgorzata Chmielewska. Szkodnikiem roku została po raz drugi z rzędu posłanka Nelly Rokita.

http://wyborcza.pl/1,81388,7628148,Polka_2009.html?as=1&ias=7&startsz=x

Przemek

Horpyna Środa to obraza umysłu ludzkiego - wysokie obcasy niskie czółko, kiepski rozumek ale za to usługowy dla tępych lewaków z PO.

Data: 2010-03-07 09:47:23
Autor: Artur Borubar
Magdalena Środa wybrana Polką 2009. Nelly Rokita (PiS) szkodnikiem roku po raz drugi.

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

Horpyna Środa to obraza umysłu ludzkiego - wysokie obcasy niskie czółko,
kiepski rozumek ale za to usługowy dla tępych lewaków z PO.

Dla was katobolszewickich koalicjantów sld, wzorem jest  wysokie czółko i ogromny rozum tej "inteligentki":

 http://www.pitbul.pl/parcie-na-szklo/uwaga-sobecka-spiewa-na-czesc-rydzyka-audioPrzemek-- Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że wczasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc.,wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego, jak równieżblokował ustawę zakazującą pornografii, a CBA pod kierownictwem MariuszaKamińskiego chciało wpływac na kształt ustawy hazardowej.http://pepepe.pl/  Jeszcze 290 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-07 13:07:20
Autor: Mariusz Merta
fakty są nietrwałe :-))))
tak środa m. powiedziała...
pewnie nawet w to wierzy...
no cóż, każdemu jest dane to w co wierzy...
Mariusz Merta

P.S.
kiedyś hitler a. był człowiekiem roku...
mme

Data: 2010-03-07 14:44:33
Autor: Hans Kloss
fakty są nietrwałe :-))))
On 7 Mar, 22:07, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
tak środa m. powiedziała...
pewnie nawet w to wierzy...

Bo te męskie szowinistyczne świnie się zmówiły żeby skompromitować
pomysł tzw "parytetów" i raz na zawsze zniechęcić kobiety do pilityki.
Lsd wystawia w tym celu na widok publiczny senyszyna, peło piterę, PiS
rokicinę a szechterowe lewactwo od  pederastów.pl  ową środzinę
właśnie. To celowa dywersja i wyszydzanie kobiet, innej możliwości po
prostu nie ma.
kiedyś hitler a. był człowiekiem roku...
On wtedy w 1938 roku na ów tytuł naprawdę sobie zasłużył, podobnie jak
rok później Soso Dżugaszwili. A ta środa to ewidentnie na pośmiewisko
i dla jaj, inaczej być nie może.
J-23

Magdalena Środa wybrana Polką 2009. Nelly Rokita (PiS) szkodnikiem roku po raz drugi.