Magdalena Żuk miała być zabawką dla szejków

Data: 2017-05-23 09:18:04
Autor: prezydent San Escobar
Magdalena Żuk miała być zabawką dla szejków
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

Domorosły internetowy detektyw u2.
Przecież wszyscy wiedzą, że to wina PO i Tuska, a ty coś tam bredzisz.
Nie czytałeś Gazety Polskiej?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-23 10:26:27
Autor: u2
W dniu 23.05.2017 o 09:18, prezydent San Escobar pisze:
Domorosły internetowy detektyw u2.
Przecież wszyscy wiedzą, że to wina PO i Tuska, a ty coś tam bredzisz.
Nie czytałeś Gazety Polskiej?

te piździak wiadomo, że robisz w niemieckim burdeliku i handlujesz żywym towarem.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-23 11:21:54
Autor: prezydent San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]
> Nie czytałeś Gazety Polskiej?

te piździak wiadomo, że robisz w niemieckim burdeliku i handlujesz żywym towarem.

Nie robię u ciebie na chacie :DDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-23 11:34:51
Autor: Lord Donald
W dniu 23.05.2017 o 10:26, u2 pisze:
[...]

500+ mu nie pomaga, brak frajerek, dlatego ujada ze wścieklizną na PiSiorów. Bieda w kraju jaką zapewniali mu POsrańcy napędzała mu biznes. Jak na razie sprzedał matkę, siostrę, zonę i córkę. Ale ile można wydusić ze starej matki i wyeksploatowanej wątpliwej jakości żony i córki, siostry która kradnie zyski. Potrzebuje świeżego towaru, a PiSiory zgnoili mu rynek likwidując tanią siłę roboczą z Polski. Przez to sam daje dupy za kilka centów, bo ile można wydusić z rozjechanego odbytu.

Data: 2017-05-23 13:58:30
Autor: Lepudruk
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
[...]

Oj dziadek, dziadek. Ty wciąz ten sam tekst wybluzgujesz ze swojej łysej
główki. Masz jakąś obsesję czy to ostatnie stadium paranoi? Wszyscy są wg
ciebie w niemieckim burdelu! Sprzedałeś do niego głupią żonę, brzydkie
córki, stuknięte siostry i matke struszkę z alzhaimem więc wiesz najlepiej
jak tam jest!!  A to wszystko wina PO i Tuska! ;-))))

--
Lepudruk

Data: 2017-05-23 16:39:16
Autor: k0pe
Juz Mieszko I sprzedawał słowiańskie niewiasty Arabom. Jak widać mamy
doświadczenie w tym biznesie...

u2 on 23.05.2017 15:26 wrote