Magdalenie Ogórek znów ktoś grozi!

Data: 2018-03-26 18:53:00
Autor: boukun
Magdalenie Ogórek znów ktoś grozi!
"Formułowane są groźby wobec mnie i moich bliskich"

Otto von Wächter, bohater nowej publikacji Magdaleny Ogórek, był funkcjonariuszem SS oraz gubernatorem w Generalnej Guberni. Celebrytka w dziele napisała o zbrodniarzu wojennym skazanym przez Norymbergę, syn wspomnianego chce, by był traktowany jako dobry nazista. A przynajmniej tak przedstawia to Ogórek. Ogórek żali się, że dostaje groźby w mediach społecznościowych. Wächter rozważa też pozew sądowy. Magda zapewnia jednak, że nie przestanie walczyć o prawdę historyczną. Na kim chce zrobić wrażenie, na prezesie PiS-u?

https://video.wp.pl/i,magdalenie-ogorek-znow-ktos-grozi,mid,2017193,cid,4052,klip.html

~zaczarowan olowek 1 godzinę i 30 minut temu

hitler z dzidkfem tuska grozi ?

Data: 2018-03-26 20:22:10
Autor: stevep
W dniu 2018-03-26 o 18:53, boukun pisze:
[...]

A co z Kaczyńskim bez dziadka?

--
stevep

Data: 2018-03-27 10:02:09
Autor: Zlepek Komórek - (c) B.Mazurek - rzecznik PiS
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:p9b947$i3i$2gioia.aioe.org...
"Formułowane są groźby wobec mnie i moich bliskich"

No paczpan! Tej komuistycznej katoliczce  (albo katolickiej komunistce) wolno w TVPiS Info obrażąć innych, a już byle uwaga na jej temat to "groźba".

CL

Data: 2018-03-27 10:31:57
Autor: t-1
W dniu 2018-03-27 o 10:02, Zlepek Komórek -  (c)  B.Mazurek - rzecznik PiS pisze:
[...]

Nie odróżniasz obrażania od groźby.
Więc teoretycznie, jak powiem żeś dupek to była by obraza, gdyby nie była prawda a jak, że ci dupę skopię to groźba. Zupełnie inne sprawy.

Data: 2018-03-27 17:44:00
Autor: Osioł Naleśnikowy - (c) P.Jaki - PiS
Użytkownik "t-1" <t-1@todlaspamu.pl> napisał w wiadomości news:p9cvh6$g0v$1pippin.nask.net.pl...
[...]

Przeczytaj całe zdanie i wtedy kombinuj.

Więc teoretycznie, jak powiem żeś dupek to była by obraza, gdyby nie była prawda a jak, że ci dupę skopię to groźba. Zupełnie inne sprawy.

Pocałuj mnie w dupę! Traktuj to jako propozycję.

CL

Data: 2018-03-27 18:34:33
Autor: t-1
W dniu 2018-03-27 o 17:44, Osioł Naleśnikowy -  (c)  P.Jaki - PiS pisze:

[...]

I znów mylisz tym razem całusa z kopem.

Magdalenie Ogórek znów ktoś grozi!