Magdalenka, Okr?g?y Stó?, kolaboracja

Data: 2014-02-07 06:41:56
Autor: Grzegorz Niedźwiecki
Magdalenka, Okr?g?y Stó?, kolaboracja
Data: 2014-02-07 16:18:45
Autor: boukun
Magdalenka, Okragly Stól, kolaboracja
Uzytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <lew1@poczta.fm> napisal w wiadomosci news:a8ef1fd6-9dff-4599-aef6-fdcfa2d56d2dgooglegroups.com...

http://030267.salon24.pl/566235,magdalenka-okragly-stol-kolaboracja

W czasie II Wojny Swiatowej glowy golono do skóry prostytutkom, które puszczaly
sie z okupantem.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A szczególnie kapusiom, donosicielom...

boukun

Data: 2014-02-07 17:41:33
Autor: Aleksander
Magdalenka, Okragly Stól, kolaboracja
A ja mysle, ze okragly stól, to dobry  dla Polski moment. Przynajmniej bylo bezkrwawo.  To, ze pózniej nie szlo  w interesie Polski, to wina nie tych co oddawali wladze, tylko tych co przejmowali ja, ze nie potrafili dopilnowac, odpowiednio reagowac,  tez patrzyli tylko na swoja prywate, dorywali sie do wladzzy, nie reprezentujac soba zbyt wiele, bez planu, planu dla Polski, byle tylko obalis stary system a nic nie pobudowac. Ogólne myslenie , ze wszystko samo sie zrobi, wyreguluje i bedzie dobrze , trzeba tylko wszystko zgruzowac, bylo bardzo bledne, a wina obarczam dopychajacych sie do wladzy.
        Tak wiec solidarnosc byla dobra, ale tylko w obaleniu wladzzy, a nie reprezentowala soba nic przyszlosciowego i to jest teraz tragedia panstwa polskiego. Zachlysneli sie nienawiscia do bylego systemu, to im wystarczylo. Zbudowac czy rozbudowac dotychczasowy stan gospodarki juz nie potrafili.
dzis nie ma przemyslu, nie ma Ursusa i stoczni wiec nikt nie strajkuje przeciw Solidarnosci.

Alx

Data: 2014-02-07 18:54:08
Autor: boukun
Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomości news:52f50cbf$0$2154$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Było krwawo..., już 13 grudnia 1981 roku, żeby właśnie mogli SBecy i ich agentura przejąć potem Polskę bezkrwawo na własność (słynne dziękowanie Kwaśniewskiego, za tę ich "bezkrwawą" rewolucję syjonistów).  Nikt nie oddawał władzy i nikt nie przejmował. Układanka kiszczakowska i jego agentury miała ręce i nogi jeszcze zawarte w planie Geremka z 1981 roku...

Żadna Solidarność nie obaliła żadnej władzy, bo Solidarność narodu polskiego została spacyfikowana i zdelegalizowana pamiętnego 13 grudnia 1981 roku, żeby właśnie potem agentura kiszczakowska w Solidarności mogła wraz z liberałami w PZPR przejąć Polskę na własność i zniewolić totalnie naród polski. Wszystko poszło zgodnie z planem...

Ci dopychający się do władzy to ciągle ci sami potomkowie UBeków i ich dzisiejsze resortowe dzieci... Oni nie nienawidzą jakiegoś byłego systemu, bo ten cały czas istnieje, ma ciągłość, tylko Ursus i całą Polskę rozkradli i przejęli na własność. Sami siebie nie będą rozliczać... Bez krwawej rewolucji tego nie rozgryziesz...

boukun

Magdalenka, Okr?g?y Stó?, kolaboracja