Maggette do Bucks

Data: 2010-06-23 00:22:06
Autor: sooobi
Maggette do Bucks
Podoba mi sie ten ruch ze strony Bucks. Salmons zapewne bedzie szukal
duze i dlugiego kontraktu, Bucks pewnie beda probowali go zatrzymac
ale teraz nie za wszelka cene tylko za rozsadne pieniadze.
Maggette to bardzo utalentowany ofensywnie gracz, w Warriors wiekszosc
akcji wypracowywal sobie ofensywnie, Scott na pewno bedzie umial
wkomponowac go w zespolowy atak. Dobry zespolowy system + ofensywne
mozliwosci Maggettego = najlepsze sezon Corey'a w karierze? why not,
Bucks po tylu latach w koncu zrobili dobry ruch w offseason.

A Warriors przyjeli spadajacy Gadzurica, a Bell solidny zmiennik w
dodatku idealnie pasuje do Warriorsow. Teraz Pf moze nalezec do dwojki
Randolph i Wright chyba ze Nelly wymysli sobie (znowu) granie
Randolphem na C...

Data: 2010-06-23 13:29:14
Autor: wiLQ
Maggette do Bucks
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Podoba mi sie ten ruch ze strony Bucks. Salmons zapewne bedzie szukal
duze i dlugiego kontraktu,

A propos Salmonsa to dopiero fajny numer: Bulls go sprzedali by zwolnic
sobie miejsce pod sc... a ten optuje z kontraktu! ;-) Ergo Bucks pieknie na tym wyszli bo nie dosc, ze dostali pick, ugrali
dzieki niemu cos w tym sezonie to jeszcze wcale nie wisi im w ksiegach.

[...]

Nie przesadzasz, ze po tylu latach? Deadline tak dawno temu nie bylo ;-)

Zreszta mam watpliwosci czy to taki swietny ruch: czy kiedykolwiek to
jest dobry znak gdy druga strona baaaaaardzo chetnie i za paczke czipsow
oddaje gracza tylko po to by pozbyc sie jego kontraktu?
 Niemniej Bucks zrobili sie bardzo aktywni bo jeszcze wmieszali w to
wszystko Douglasa-Robertsa z Nets.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-23 06:52:23
Autor: sooobi
Maggette do Bucks
> [...]
> Bucks po tylu latach w koncu zrobili dobry ruch w offseason.

Nie przesadzasz, ze po tylu latach? Deadline tak dawno temu nie bylo ;-)

Pisalem juz jakis czas temu o ruchach Nets odnosnie Jeffersona.
A teraz zawilquje:) pisalem o offseason nie o deadline:P

Zreszta mam watpliwosci czy to taki swietny ruch: czy kiedykolwiek to
jest dobry znak gdy druga strona baaaaaardzo chetnie i za paczke czipsow
oddaje gracza tylko po to by pozbyc sie jego kontraktu?

Zeby daleko nie szukac:
Zach Randolph:)

Niemniej Bucks zrobili sie bardzo aktywni bo jeszcze wmieszali w to
wszystko Douglasa-Robertsa z Nets.

oo a co to za ruch?

Data: 2010-06-23 07:03:56
Autor: sooobi
Maggette do Bucks
> Niemniej Bucks zrobili sie bardzo aktywni bo jeszcze wmieszali w to
> wszystko Douglasa-Robertsa z Nets.

oo a co to za ruch?

Ej po co Netsi to zrobili?
Naprawde CDR z tak niskim kontraktem byl wart tylko picka w 2 rundzie
draftu:(
ehhh tam liczylem ze Netsi sciagna LeBrona (dobrego coacha juz maja) i
stana sie contenderem na wschodzie. Oddanie CDR-a raczej im w tym nie
pomaga;(

Data: 2010-06-24 14:49:31
Autor: wiLQ
Maggette do Bucks

> oo a co to za ruch?

Ej po co Netsi to zrobili?

Bo uznali, ze jego role w druzynie przejal/przejmie Terrence Williams?

Naprawde CDR z tak niskim kontraktem byl wart tylko picka w 2 rundzie
draftu:(

Ot zmaterializowany drugorundowy pick za przyszly drugorundowy pick.

ehhh tam liczylem ze Netsi sciagna LeBrona (dobrego coacha juz maja) i
stana sie contenderem na wschodzie. Oddanie CDR-a raczej im w tym nie
pomaga;(

Starterem i tak by nie byl, wiec co za roznica ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-24 06:11:12
Autor: sooobi
Maggette do Bucks
On 24 Cze, 14:49, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Ej po co Netsi to zrobili?

Bo uznali, ze jego role w druzynie przejal/przejmie Terrence Williams?

To akurat slusznie, Williams bedzie gral w pierwszej piatce. Ale CDR
jako zmiennik za tak smieszna pensje to skarb. Wiem ze wlodarze Nets
na niego narzekali, ale uwazam ze mogli za niego dostac cos lepszego.

Data: 2010-06-24 14:54:45
Autor: wiLQ
Maggette do Bucks

> Nie przesadzasz, ze po tylu latach? Deadline tak dawno temu nie bylo ;-)

Pisalem juz jakis czas temu o ruchach Nets odnosnie Jeffersona.
A teraz zawilquje:) pisalem o offseason nie o deadline:P

No i? Tamto zdanie wciaz pozostaje bzdura skoro ostatni dobry ruch w
offseason mieli mniej niz rok temu.

> [...]
> jest dobry znak gdy druga strona baaaaaardzo chetnie i za paczke czipsow
> oddaje gracza tylko po to by pozbyc sie jego kontraktu?

Na pierwszy sezon byl dobry, ale to jeszcze nie koniec tego rozdzialu.
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-23 20:18:31
Autor: sooobi
Maggette do Bucks
wiLQ pisze:
[...]

Salmons moze zrobil sobie przyslowiowego Sprewella. Podobno Bucks oferowali mu 27/3 i je odrzucil, oczekiwal 50/5. To Bucks sciagneli sobie Maggete i CDR za grosze i tym samym podziekowali Salmonsowi. Teraz niech sie szuka jelenia...nie zdziwie sie jak soczyste 50/5 zaoferuje mi Kahn:)

Data: 2010-06-23 11:59:40
Autor: Leszczur
Maggette do Bucks
On 23 Cze, 20:18, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> [...]

sobie Maggete i CDR za grosze i tym samym podziekowali Salmonsowi. Teraz
niech sie szuka jelenia...nie zdziwie sie jak soczyste 50/5 zaoferuje mi

Salmons IMO dobrze zrobił. 50/5 pewnie nie dostanie od nikogo, ale nie
dziwię się, że ostatni kontrakt chciał mieć wyższy niż 27M$. I też mam
przeczucie, że ktoś się znajdzie. Powiedzmy 43/5 nie wydaje mi się nie
do osiągnięcia.
Swoją drogą Maggette z pensją 10M$/y  przez kolejne 3 sezony mnie po
prostu przeraża. A najbardziej w tym - zwłaszcza w obliczu 18M$ dla
Redda

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-26 20:09:05
Autor: wiLQ
Maggette do Bucks
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Podoba mi sie ten ruch ze strony Bucks.

http://www.basketballprospectus.com/article.php?articleid=1166

Jedno jest pewne: Bucks nie przeprowadzili podobnej analizy... a jest
ona przerazajaca zwazywszy na kontrakt Coreya.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-28 01:15:23
Autor: sooobi
Maggette do Bucks
On 26 Cze, 20:09, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Jedno jest pewne: Bucks nie przeprowadzili podobnej analizy... a jest
ona przerazajaca zwazywszy na kontrakt Coreya.

Dzieki za ta analize, moglbym wylozyc na keeperku na niego pare
grosza:)

Maggette do Bucks