Magic @ Heat

Data: 2009-11-25 19:50:46
Autor: karol k
Magic @ Heat
No właśnie - jak odczucia po derbach Florydy?

Krótki skrót:
Wade nic nie gra cały mecz, w czwartej kwarcie rzuca 16 punktów (w tym
ważną trójkę);
J-Will z kolei najlepszy mecz od dawna, w Q4 nie trafia dwóch wolnych
na 8.6 sekund przed końcem przy 98-97 dla Magic i Magic przegrywają po
"wepchnięciu" piłki do kosza przez Beasley'a po airball'u Wade'a.

Trochę późno Howard się wziął za zbiórki w ataku. Williamsowi chyba
został jakiś sentyment do Heat.

Data: 2009-11-26 02:10:09
Autor: sooobi
Magic @ Heat
On 26 Lis, 04:50, karol k <karolkowalc...@yahoo.com> wrote:
No właśnie - jak odczucia po derbach Florydy?

Troche dziwna ta paczka Beasleya na koniec...

Data: 2009-11-26 07:40:17
Autor: pawel.ad
Magic @ Heat
On 26 Lis, 11:10, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
On 26 Lis, 04:50, karol k <karolkowalc...@yahoo.com> wrote:

> No właśnie - jak odczucia po derbach Florydy?

Troche dziwna ta paczka Beasleya na koniec...

a ja jestem zły bo zasnąłem na początku 4 kwarty... ;p
rano się budzę i nie mogę sobie przypomnieć kto wygrał; oglądam recap
i myślę - ku***... ;p

Data: 2009-11-26 08:38:43
Autor: s
Magic @ Heat