Magic Johnson

Data: 2009-05-16 18:25:53
Autor: boukun
Magic Johnson
bouku  Magic http://www.youtube.com/watch?v=CWqd5J5dsEY

I to bez koncentracji. Normalnie wrzucam kiedy chcę. Przed chwilą nagrałem klipa, co będę siedział tylko przed kompem.

boukun

Data: 2009-05-16 18:32:18
Autor: Tzva Adonai
Magic Johnson
I to bez koncentracji. Normalnie wrzucam kiedy chcę. Przed chwilą nagrałem klipa, co będę siedział tylko przed kompem.

Wiesz, że dopiero teraz zauważyłem, że twoja łysina ma kształt jarmułki?...

Data: 2009-05-16 18:37:02
Autor: boukun
Magic Johnson

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:653d.00000c96.4a0eea92newsgate.onet.pl...
I to bez koncentracji. Normalnie wrzucam kiedy chcę. Przed chwilą nagrałem
klipa, co będę siedział tylko przed kompem.

Wiesz, że dopiero teraz zauważyłem, że twoja łysina ma kształt jarmułki?...

Bzdura kompletna, tam gdzie nosi się jarmułkę, akurat mam włosy. Łysinę mam od wysokiego czoła i kółko mi się robi od tzw. gniazda w dół z tyłu głowy.

boukun

Data: 2009-05-16 18:42:26
Autor: Tzva Adonai
Magic Johnson
Bzdura kompletna, tam gdzie nosi się jarmułkę, akurat mam włosy.

Mylisz się, ale to akurat nie ma większego znaczenia... Putin, Kaczyński i Bush
wyglądali w kippach bardzo nienaturalnie, twoja czaszka jest dla niej storzona..
Załóż kiedyś, a sam się przekonasz...

Data: 2009-05-16 18:46:51
Autor: boukun
Magic Johnson

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:653d.00000c9c.4a0eecf2newsgate.onet.pl...
[...]

Tu masz mnie w jarmułce, za chiny do mojej słowiańskiej twarzy nie pasuje, a ci wymienieni przez ciebie, w jarmułkach jakby się urodzili.

boukun

Data: 2009-05-16 19:23:25
Autor: Tzva Adonai
Magic Johnson
Tu masz mnie w jarmułce, za chiny do mojej słowiańskiej twarzy nie pasuje, a ci wymienieni przez ciebie, w jarmułkach jakby się urodzili.

Wybacz, ale będę oponował.. Załóż kiedyś jarmułkę.. Dawidkowi też załóż... To
się czuje, najwyżej je wyrzucisz.. A może coś ci się w duszy odmieni i pogodzisz
się ze światem?...

Data: 2009-05-16 18:43:26
Autor: boukun
Magic Johnson

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gumpii$cld$1atlantis.news.neostrada.pl...
bouku  Magic http://www.youtube.com/watch?v=CWqd5J5dsEY

I to bez koncentracji. Normalnie wrzucam kiedy chcę. Przed chwilą nagrałem klipa, co będę siedział tylko przed kompem.

Co jest, chciałem kliknąć na swojego klipa, a tu mi takie coś wyskoczyło:

500 Internal Server Error
Niestety, wystąpiła jakaś nieprawidłowość.

Do rozwiązania problemu został wysłany zespół świetnie przeszkolonych małp.

Also, please include the following information in your error report:

OBTk_QArpDciQI4vGZWz4YcW9CLV4At5W2-oDFXvScylTHBpZvnI8D8ncaS9
QwzpPMUjAP-TVo_eWS66ikgWFs2DQTkQEju449QKKtngaiEB8pKInyYLQx2g
QC-45oImW00XUZlYvYZShaLN1BfRkdYmwwuwakq4pCkO4VnDMerL3jvm82KI
DEyEtyenOoprET0DVYFsLeY_OpbyRP5-w3ehXRWJrWYNLo_gnbd6ujeAdpa2
cv5UeLk7cWBMZjAbH9cjsGu8WEt3Etf7x_MZe3hPCTeGNnukhiEhCj0dcpbm
ExzmJOUtyNfqDExBptpOCpPBjt6wGSUYZnOLbVjgGVg649rkH596ZiR6-n5d
GH9rKrY0P1elOxvW7M0fGuS58RER99EqUREYgiWeoOvLvOeiT__E8MOX2qJj
ALp43SCLfg1D7Oa_j3v_Ygi0XuPyR8Wk3gE4oFa80yyp-N6KqdsN-29oIs9t
XfuoIdo2NwoSN9S-CaOSFrSw7mxkcw7Pv5uGMP_YxPc2nYWHKmt8Q3I6xXE8
gxCQCsHWJGtYL5V527xzMXTDRoZu62KvEnhyIcVhtO_5Po-tsz9pBRJt0R0W
DVkzyWBMUZqfOVqc2Ik7jPJaOomwsUjJxbXp2uLUYAfNKcl-Wt3FEAcs1Q1Q
KmcN250VK8OazMSy3u5hbrZzIhauBSIigQN1Qh3-cYPwLQLHz8gwLJZgyKVf
e4ZBAuvFbUDm82PCVVCPweAf6Kchw42qdS30vY6hAPex6cTw-umUxlRza8ln
xROFgbWnJnJckPPzvXaJi87G0di3V5R23t3IiUTBHGKeffggSZ1KwA4QwehG
D5cHrnW6T7to0Wf6wrWp38ZTLxCFVIctbC_FvMg0O69rJZK_6poQlHp7rgiD
Wl-DLNcX0ljwvU63hGJpx19n7aWW_Ltw9IcChoUlSLX6lE9jqVIWI4yRoVYt
Fh7C2q8sJGMoK1mVha3atIJ1hT-b7uK5g9YCa8BOzgPFDls1ukXDHUPu1DnP
xdp74b6ci5BlF-22scJ7Zd5FXrhwW-N0LGCgJf3MF8v7Er4maOSRYQ7f-qUx
odvdnY28Vcoonom5IVjD14RZftSD3Ro86-z1-5rV-yA15Z6y2s9CUz-SGDOo
XMjwOw8wuXeGxjw2YsSwn8s0hCwn4_d6FyHC-gH5rlPA08-XZJJf8W20rvj-
iUf5KPPOiItEinKHAtm72yL0X1mijBF0giO_rDDlBaOrz_ixPD8pjLdE5mWO
VuCBo3gpfl81EGHiM5Pb_a3kLwaRIlqRjGwwpxHybwDN_aizdL5mMleBbTR7
XRP7ubL1vaeGlluVGE52q0wNj2ieGg0Y5VRRuzntEANsOhqvsGYcFcLRAqxh
s8t9xCXcebBszMNtgptUfm2nRQVg1i7nlN_sHIezleLZAAbsti9dSA_RqM7_
hrJS3VqmFaAZYWBusfCrtTLe11tAHYZs1cp29jaey0enXF0noGzEtlpKjt8l
hUwomqI5T9BWo8MyerI8flJe8mOtbzvduRA6WcRFA3VjXvH5RV4ZMep31prG
_XJ9CfeFJGN4KM9LOuXEFq0X_b6SC540x5tQAi1hCPngJVzJNZ_f0fITIK_I
Ohj0VWT1gi2elHwsF3ClcjfdXwnyy8GI8T0j6MBY1Ttmdglb1Vh1tJgk_urJ
uUpEbWVrUSklW7rSpTf5UV2DMr_vj0RUrALQ6iN9g09tcaLaLod9fqb-xLCV
ktVfFnLOj2aYK6_9XWycnas7a9xDkSy5XAV9SE3p8mucJPoKV1Be-A7bBFeW
-cHDnfkStqsATTtciG-cH7r3Z8irn0AjRErE2Tc5mObPa_wuJ3v_QHo0b9Gz
iUmFLchpnhuoo7rcHih-KA3v0QfN-zULuC_zKZ62RJSB-OoDYm-Dc_mVxzYz
Och2cRfJr6Y-LbWO8Aw7T-U0P2m-aJ385q2UJZzc4bHT3-_ODUycngd7Y0CA
SGEiyR5EjNOmDUo=

Data: 2009-05-16 19:26:02
Autor: Tzva Adonai
Magic Johnson
500 Internal Server Error

Przemycasz w swoich filmach przekaz podprogowy?...

--

Magic Johnson