Magic Johnson

Data: 2009-05-16 18:32:18
Autor: Tzva Adonai
Magic Johnson
I to bez koncentracji. Normalnie wrzucam kiedy chcę. Przed chwilą nagrałem klipa, co będę siedział tylko przed kompem.

Wiesz, że dopiero teraz zauważyłem, że twoja łysina ma kształt jarmułki?...

Data: 2009-05-16 18:37:02
Autor: boukun
Magic Johnson

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:653d.00000c96.4a0eea92newsgate.onet.pl...
I to bez koncentracji. Normalnie wrzucam kiedy chcę. Przed chwilą nagrałem
klipa, co będę siedział tylko przed kompem.

Wiesz, że dopiero teraz zauważyłem, że twoja łysina ma kształt jarmułki?...

Bzdura kompletna, tam gdzie nosi się jarmułkę, akurat mam włosy. Łysinę mam od wysokiego czoła i kółko mi się robi od tzw. gniazda w dół z tyłu głowy.

boukun

Data: 2009-05-16 18:42:26
Autor: Tzva Adonai
Magic Johnson
Bzdura kompletna, tam gdzie nosi się jarmułkę, akurat mam włosy.

Mylisz się, ale to akurat nie ma większego znaczenia... Putin, Kaczyński i Bush
wyglądali w kippach bardzo nienaturalnie, twoja czaszka jest dla niej storzona..
Załóż kiedyś, a sam się przekonasz...

Data: 2009-05-16 18:46:51
Autor: boukun
Magic Johnson

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:653d.00000c9c.4a0eecf2newsgate.onet.pl...
[...]

Tu masz mnie w jarmułce, za chiny do mojej słowiańskiej twarzy nie pasuje, a ci wymienieni przez ciebie, w jarmułkach jakby się urodzili.

boukun

Data: 2009-05-16 19:23:25
Autor: Tzva Adonai
Magic Johnson
Tu masz mnie w jarmułce, za chiny do mojej słowiańskiej twarzy nie pasuje, a ci wymienieni przez ciebie, w jarmułkach jakby się urodzili.

Wybacz, ale będę oponował.. Załóż kiedyś jarmułkę.. Dawidkowi też załóż... To
się czuje, najwyżej je wyrzucisz.. A może coś ci się w duszy odmieni i pogodzisz
się ze światem?...

--

Magic Johnson