Magic zmaczowali

Data: 2009-07-14 00:02:39
Autor: sooobi
Magic zmaczowali
Takie plotki sa na hoopshype, oj ciasno bedzie w Orlando ciasno...

Data: 2009-07-14 00:13:33
Autor: Cavek
Magic zmaczowali
sooobi pisze:
Takie plotki sa na hoopshype, oj ciasno bedzie w Orlando ciasno...

To juz pewne. A moze jaki S&T?
Cavek

Data: 2009-07-14 01:40:05
Autor: wiLQ
Magic zmaczowali
Cavek napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Takie plotki sa na hoopshype, oj ciasno bedzie w Orlando ciasno...

To juz pewne. A moze jaki S&T?

Nie moze go byc. Co wiecej, beda w najblizszym sezonie ograniczenia by
go w ogole sprzedac.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-14 09:33:02
Autor: Szczepan Radzki
Magic zmaczowali
wiLQ pisze:
[...]

dlaczego nie może dość do s&t?

Szczepan Radzki

Data: 2009-07-14 00:49:25
Autor: sooobi
Magic zmaczowali
On 14 Lip, 09:33, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
wiLQ pisze:> Cavek napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Nie moze go byc. Co wiecej, beda w najblizszym sezonie ograniczenia by
> go w ogole sprzedac.

dlaczego nie może dość do s&t?

By matching the offer, Magic also can't trade Gortat for the next year
without his approval, and can't trade him to Dallas at all.

Data: 2009-07-14 10:22:13
Autor: Szczepan Radzki
Magic zmaczowali
sooobi pisze:
[...]

denkju

Szczepan Radzki

Data: 2009-07-14 03:04:14
Autor: L'e-szczur
Magic zmaczowali
On 14 Lip, 10:22, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
sooobi pisze:

> By matching the offer, Magic also can't trade Gortat for the next year
> without his approval, and can't trade him to Dallas at all.

denkju

Ale caly czas mozliwy jest s'n't do Rockets.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-14 04:09:39
Autor: sooobi
Magic zmaczowali
On 14 Lip, 12:04, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> denkju

Ale caly czas mozliwy jest s'n't do Rockets.

Ale chyba dopiero pol roku od czasu podpisania? Nie jestem pewny ale
cos takiego chyba jest.

Tak apropo czy do sam Cuban nie pomogl Magikom zatrzymac Gortata
robiac trade z Marionem?

pzdr

Data: 2009-07-14 04:26:56
Autor: L'e-szczur
Magic zmaczowali
On 14 Lip, 13:09, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Ale caly czas mozliwy jest s'n't do Rockets.

Ale chyba dopiero pol roku od czasu podpisania? Nie jestem pewny ale
cos takiego chyba jest.

AFAIK nie. Gortat byl wlasnym FA Magic wiec moga go podpisac i
sprzedac (Mavs nie mogliby go sprzedac przed 15 grudnia). Problemem
jest tylko to, ze Gortat liczy sie w trejdach jako Base Year, wiec
zeby go spuscic do Houston potrzebna bylaby trzecia druzyna, lub
medical exception za Yao.

Tak apropo czy do sam Cuban nie pomogl Magikom zatrzymac Gortata
robiac trade z Marionem?

A Magic napalali sie na Matrixa?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-14 04:57:07
Autor: sooobi
Magic zmaczowali
> Tak apropo czy do sam Cuban nie pomogl Magikom zatrzymac Gortata
> robiac trade z Marionem?

A Magic napalali sie na Matrixa?

chyba nie.

Data: 2009-07-15 23:09:09
Autor: wiLQ
Magic zmaczowali
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Problemem
jest tylko to, ze Gortat liczy sie w trejdach jako Base Year, wiec
zeby go spuscic do Houston potrzebna bylaby trzecia druzyna, lub
medical exception za Yao.

... ktorego chyba juz nie maja bo je wykorzystali na Arize.
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-14 15:15:14
Autor: Szczepan Radzki
Magic zmaczowali

sooobi pisze:
[...]

Od 15 grudnia można chyba. Dziwnie, sprzeczne informacje są, bo na hoopshype piszą tak jak wkleileś, że nie można przez rok.

Tak apropo czy do sam Cuban nie pomogl Magikom zatrzymac Gortata
robiac trade z Marionem?

Nie widzę związku...

Szczepan Radzki

Data: 2009-07-14 07:46:04
Autor: L'e-szczur
Magic zmaczowali
On 14 Lip, 15:15, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
sooobi pisze:

> [...]

Od 15 grudnia można chyba. Dziwnie, sprzeczne informacje są, bo na
hoopshype piszą tak jak wkleileś, że nie można przez rok.

To wyglada dokladnie tak:
"Player cannot be traded for one year after exercising the right of
first refusal to keep a restricted free agent (however, the player can
consent to a trade to any team except the team that tried to sign
him)."
Tak wiec przeza rok nie stanie sie nic bez zgody Gortata, ale na pewno
nie kupią go Mavs.
Kwestią otwartą pozostaje sprawa s'n't i tego jakiego exception Magic
uzyli zeby go zatrzymac.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-14 16:45:39
Autor: Tomasz Radko
Magic zmaczowali
L'e-szczur pisze:

Kwestią otwartą pozostaje sprawa s'n't i tego jakiego exception Magic
uzyli zeby go zatrzymac.

S'n't _nie_ pozostaje sprawą otwartą. W momencie, w którym Gortat podpisał się pod ofertą Dallas s'n't przestało być możliwe. Wyjątek: do tygodnia od momentu zmatchowania oferty może ona zostać anulowana za zgoda wszystkich trzech stron. Wtedy i tylko wtedy być może mogłoby dojść do s'n't.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-14 13:42:21
Autor: Tomasz Radko
Magic zmaczowali
sooobi pisze:

[...]

Nieprawda. RTFM.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-14 04:58:44
Autor: L'e-szczur
Magic zmaczowali
On 14 Lip, 13:42, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> Ale caly czas mozliwy jest s'n't do Rockets.

Nieprawda. RTFM.

A Magic wykorzystali MLE (bo w tym wypadku s'n't nie bylby mozliwy) do
podpisania Gortata czy Early Bird Exception?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-14 05:03:43
Autor: sooobi
Magic zmaczowali
On 14 Lip, 13:58, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Nieprawda. RTFM.

A Magic wykorzystali MLE (bo w tym wypadku s'n't nie bylby mozliwy) do
podpisania Gortata czy Early Bird Exception?

Ja nie wiem, mysle wlasnie czy nie wykorzystali tego co dostali na
trejdzie Mariona?

Data: 2009-07-14 05:16:21
Autor: L'e-szczur
Magic zmaczowali
On 14 Lip, 14:03, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> A Magic wykorzystali MLE (bo w tym wypadku s'n't nie bylby mozliwy) do
> podpisania Gortata czy Early Bird Exception?

Ja nie wiem, mysle wlasnie czy nie wykorzystali tego co dostali na
trejdzie Mariona?

Jezeli Magic dostali w wymianie z Marionem i Hedo tzw "Traded player
exception" to nie moga go uzyc do podpisania zawodnika, a jedynie
puscic w wymianie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-14 14:05:05
Autor: Tomasz Radko
Magic zmaczowali
L'e-szczur pisze:

Ale caly czas mozliwy jest s'n't do Rockets.
Nieprawda. RTFM.

A Magic wykorzystali MLE (bo w tym wypadku s'n't nie bylby mozliwy) do
podpisania Gortata czy Early Bird Exception?

Podpowiem - nie ma to znaczenia. RTFM.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-14 05:22:08
Autor: L'e-szczur
Magic zmaczowali
On 14 Lip, 14:05, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> A Magic wykorzystali MLE (bo w tym wypadku s'n't nie bylby mozliwy) do
> podpisania Gortata czy Early Bird Exception?

Podpowiem - nie ma to znaczenia. RTFM.

Alez czytalem i mimo wszystko sa pewne niescislosci...

36. [...] If the team matches an offer sheet, they cannot trade the
player in a sign-and-trade arrangement (see question number 76).

76. [...]A sign-and-trade deal can be made even with players who have
been renounced, but cannot be made when the player is signed using the
Mid-Level, Bi-Annual or Disabled Player exceptions.

....albowiem nie ma slowa o Early Bird Exception pod ktore Gortat
podpada. Paniał?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-14 07:51:27
Autor: L'e-szczur
Magic zmaczowali
On 14 Lip, 14:27, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> [...]

> been renounced, but cannot be made when the player is signed using the
> Mid-Level, Bi-Annual or Disabled Player exceptions.
Magic nigdy czegoś takiego z Gortatem nie zrobili?

Chlopie a wiesz co to znaczy "even"? To znaczy, ze mozna s'n't zrobic
NAWET z zawodnikiem ze zrzeczonymi prawami, co nie wyklucza innych
scenariuszy (na przyklad takiego gdy nie doszlo do zrzeczenia praw -
jak w przypadku Gortata). Przeczytaj cokolwiek o kwantyfikatorach, a
jak to za trudne to rzuc okiem co to sa zbiory, czesci wspolne etc.
Moze to cos ci rozjasni w tym zakurzonym łbie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-14 17:08:10
Autor: Tomasz Radko
Magic zmaczowali
L'e-szczur pisze:

Moze to cos ci rozjasni w tym zakurzonym łbie.

Lepszy zakurzony, niż leszczurowate bezmóżdże. Wiesz co, powinieneś ograniczyć okres, w którym się wypowiadasz publicznie do zimy, bo tylko wtedy Twoje IQ jest wyższe od temperatury otoczenia.

Data: 2009-07-14 09:22:01
Autor: L'e-szczur
Magic zmaczowali
On 14 Lip, 17:08, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> [...]

ograniczyć okres, w którym się wypowiadasz publicznie do zimy, bo tylko
wtedy Twoje IQ jest wyższe od temperatury otoczenia.

I mowi to czlowiek regularnie uciekający do hibernatora. Przynajmniej
wiemy juz po co.

Data: 2009-07-14 11:27:39
Autor: e-lama
Magic zmaczowali
On 14 Lip, 18:22, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]
> wtedy Twoje IQ jest wyższe od temperatury otoczenia.

I mowi to czlowiek regularnie uciekający do hibernatora. Przynajmniej

Dobry, emocjonujący wątek w sezonie ogórkowym zawsze w cenie ,więc
gratuluję. Nie wiem czy to prowokacja, czy prawdziwy forumowy flame z
rzucaniem w siebie  błotem - tak czy siak czyta się wyśmienicie.

Data: 2009-07-14 11:44:22
Autor: L'e-szczur
Magic zmaczowali
On 14 Lip, 20:27, e-lama <Piotr.Hrebien...@gmail.com> wrote:

> [...]

gratuluję. Nie wiem czy to prowokacja, czy prawdziwy forumowy flame z
rzucaniem w siebie  błotem - tak czy siak czyta się wyśmienicie.

Oooo - witamy Piotra z powrotem na prsk. Widze ze flejmy przyciągają
Cię niczym.... (tu szukam jakiegos odpowiedniego porownania, ale
wierze, ze kazdy czytelnik jest w stanie wlasnorecznie wypracowac cos
adekwatnego) :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-14 12:00:35
Autor: Piotr Hrebieniuk
Magic zmaczowali
On 14 Lip, 20:44, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

Cię niczym.... (tu szukam jakiegos odpowiedniego porownania, ale
wierze, ze kazdy czytelnik jest w stanie wlasnorecznie wypracowac cos

Głupio wyszło, że kleję posta tylko przy flejmie, to racja. Aczkolwiek
jeśli chodzi o czytanie, to od jakiegoś już czasu grzecznie codziennie
zaglądam.
Dzięki za - przyznaję nieoczekiwane - przywitanie. (ja wypracowałem
tylko "(...) niczym koń owies", ale coś czuję, że nie koniecznie o to
chodziło).

Data: 2009-07-15 23:09:24
Autor: wiLQ
Magic zmaczowali

> [...]

NAWET z zawodnikiem ze zrzeczonymi prawami, co nie wyklucza innych
scenariuszy (na przyklad takiego gdy nie doszlo do zrzeczenia praw -

Watek sie skonczyl na wymianie ciosow, ale temat chyba nie zostal
zamkniety, wiec zapytam: #36 nie jest wystarczajaco klarownie i
jednoznacznie napisane, ze probujesz analizowac jakies dalsze zapiski?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-15 23:51:26
Autor: L'e-szczur
Magic zmaczowali

#36 odsyla po szczegoly do innego punktu i to tamte szczegoly sa nie
dosc klarowne.
Gdyby bylo napisane w #36 - nie wolno i kropka, to w ogole nie byloby
problemu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-20 16:41:29
Autor: wiLQ
Magic zmaczowali

#36 odsyla po szczegoly do innego punktu i to tamte szczegoly sa nie
dosc klarowne.

Hmmm, ale chyba odsyla na zasadzie "tam znajdziecie wyjasnienie co to
takiego sign-and-trade". Tak przynajmniej to zrozumialem.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-20 10:06:52
Autor: L'e-szczur
Magic zmaczowali
On 20 Lip, 16:41, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Hmmm, ale chyba odsyla na zasadzie "tam znajdziecie wyjasnienie co to
takiego sign-and-trade". Tak przynajmniej to zrozumialem.

I tez tak myslalem do czasu az zobaczylem ze niektore warunki s'n't
zostaly pominiete pominiete. Nie wiem czy przez pomylke, czy celowo.
Ma ktos telefon do Coona? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-15 23:05:46
Autor: wiLQ
Magic zmaczowali

> Nieprawda. RTFM.

A Magic wykorzystali MLE (bo w tym wypadku s'n't nie bylby mozliwy) do
podpisania Gortata czy Early Bird Exception?

Raczej to drugie.
"If the player is a restricted free agent with two years of service and
receives an offer sheet from a new team, the player's prior team may use
the Early Bird exception to match the offer sheet"

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-15 23:52:22
Autor: L'e-szczur
Magic zmaczowali
On 15 Lip, 23:05, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

receives an offer sheet from a new team, the player's prior team may use
the Early Bird exception to match the offer sheet"

Ano wlasnie. A Early Bird nie jest wymienione na liscie exceptions
ktore wykluczaja s'n't.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-14 01:33:44
Autor: wiLQ
Magic zmaczowali
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Takie plotki sa na hoopshype, oj ciasno bedzie w Orlando ciasno...

Niekoniecznie musi byc ciasno. Gdy juz opadlo moje zaskoczenie i sie nad tym zastanowilem to wg mnie
oznacza, ze Lewis wraca na swoja tradycyjna pozycje, a Gortata czeka
rozmowa "panie Marcinie, w offseason prosze sie nauczyc jumperka z
poldystansu bo bedzie pan gral na PFie...". Nie wierze, ze ot tak beda
placic 10+M$ (wlacznie z podatkiem) za 12min/mecz i nie sprobuja przez
kwarte pograc na dwie wieze. Ergo ostatecznie beda mieli [z minutami]:

C Dwight [36] / Gortat [12]
PF Bass [28*] / Gortat [14*] / Anderson [6]
SF Lewis [36] / Pietrus [12]
SG Carter [30] / Pietrus [12] / Reddick [6]  PG Nelson [36] / Carter [6] / Johnson [6]

* - plynna proporcja, ktora zostanie ustalona w zaleznosci od tego jak
bedzie sobie radzil Marcin z nowa pozycja. Oczywiscie, istnieje
mozliwosc, ze Gortat na PFie nie wypali... to wtedy go po prostu
sprzedadza dostajac cos sensownego w zamian i pewnie o to w tym
matchowaniu chodzilo. Potencjalne win-win... ot kosztujace ~10M$.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-14 00:24:28
Autor: sooobi
Magic zmaczowali
C Dwight [36] / Gortat [12]
PF Bass [28*] / Gortat [14*] / Anderson [6]

Myslisz ze Anderson dostanie tylko 6minut?

Data: 2009-07-14 17:51:55
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Magic zmaczowali
Dnia 14-07-2009 o 09:24:28 sooobi <sooobi@gmail.com> napisał(a):

C Dwight [36] / Gortat [12]
PF Bass [28*] / Gortat [14*] / Anderson [6]

Myslisz ze Anderson dostanie tylko 6minut?

No właśnie.
Anderson całkiem nieźle radzi sobie w lidze letniej (przynajmniej w dwóch  meczach, o których czytałem) - zdobywa sporo punktów, trafia za 3, zbiera  (chociaż z drugiej strony Adam Morrison też sobie nieźle radzi :D)

Według mnie SVG w ogóle zapomni o pomyśle z Gortatem i Howardem grającymi  razem.
Minutami PF podzielą się Lewis, Bass i Anderson, Marcinowi zostanie 10-12  minut na C.

Szkoda, jestem równie rozczarowany, jak Marcin, mimo że większe szanse na  mistrzostwo ma w Orlando.
Czy wyrównanie oferty oznacza, że klamka już zapadła?
Czy (teoretycznie) są możliwe kolejne oferty dla Gortata z innych zespołów  (oczywiście pomijając aktualne możliwości finansowe tychże)?

pzdr
kszyhu

Data: 2009-07-15 23:08:03
Autor: wiLQ
Magic zmaczowali
kszyhu fr@ckowiak napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Anderson całkiem nieźle radzi sobie w lidze letniej (przynajmniej w dwóch  meczach, o których czytałem) - zdobywa sporo punktów, trafia za 3, zbiera  (chociaż z drugiej strony Adam Morrison też sobie nieźle radzi :D)

Milo, ze sam sobie odpowiedziales co o tym sadzic ;-)

Czy wyrównanie oferty oznacza, że klamka już zapadła?

Na razie tak.

Czy (teoretycznie) są możliwe kolejne oferty dla Gortata z innych zespołów  (oczywiście pomijając aktualne możliwości finansowe tychże)?

Tylko trejdowe.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-15 23:07:51
Autor: wiLQ
Magic zmaczowali
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> C Dwight [36] / Gortat [12]
> PF Bass [28*] / Gortat [14*] / Anderson [6]

Myslisz ze Anderson dostanie tylko 6minut?

Moglem ta gwiazde dodac tez Andersonowi.
Choc wg mnie na poczatku sezonu bedzie trzeci w kolejce do minut.

--
pzdr
wiLQ

Magic zmaczowali