Magic zmaczowali

Data: 2009-07-14 01:33:44
Autor: wiLQ
Magic zmaczowali
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Takie plotki sa na hoopshype, oj ciasno bedzie w Orlando ciasno...

Niekoniecznie musi byc ciasno. Gdy juz opadlo moje zaskoczenie i sie nad tym zastanowilem to wg mnie
oznacza, ze Lewis wraca na swoja tradycyjna pozycje, a Gortata czeka
rozmowa "panie Marcinie, w offseason prosze sie nauczyc jumperka z
poldystansu bo bedzie pan gral na PFie...". Nie wierze, ze ot tak beda
placic 10+M$ (wlacznie z podatkiem) za 12min/mecz i nie sprobuja przez
kwarte pograc na dwie wieze. Ergo ostatecznie beda mieli [z minutami]:

C Dwight [36] / Gortat [12]
PF Bass [28*] / Gortat [14*] / Anderson [6]
SF Lewis [36] / Pietrus [12]
SG Carter [30] / Pietrus [12] / Reddick [6]  PG Nelson [36] / Carter [6] / Johnson [6]

* - plynna proporcja, ktora zostanie ustalona w zaleznosci od tego jak
bedzie sobie radzil Marcin z nowa pozycja. Oczywiscie, istnieje
mozliwosc, ze Gortat na PFie nie wypali... to wtedy go po prostu
sprzedadza dostajac cos sensownego w zamian i pewnie o to w tym
matchowaniu chodzilo. Potencjalne win-win... ot kosztujace ~10M$.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-14 00:24:28
Autor: sooobi
Magic zmaczowali
C Dwight [36] / Gortat [12]
PF Bass [28*] / Gortat [14*] / Anderson [6]

Myslisz ze Anderson dostanie tylko 6minut?

Data: 2009-07-14 17:51:55
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Magic zmaczowali
Dnia 14-07-2009 o 09:24:28 sooobi <sooobi@gmail.com> napisał(a):

C Dwight [36] / Gortat [12]
PF Bass [28*] / Gortat [14*] / Anderson [6]

Myslisz ze Anderson dostanie tylko 6minut?

No właśnie.
Anderson całkiem nieźle radzi sobie w lidze letniej (przynajmniej w dwóch  meczach, o których czytałem) - zdobywa sporo punktów, trafia za 3, zbiera  (chociaż z drugiej strony Adam Morrison też sobie nieźle radzi :D)

Według mnie SVG w ogóle zapomni o pomyśle z Gortatem i Howardem grającymi  razem.
Minutami PF podzielą się Lewis, Bass i Anderson, Marcinowi zostanie 10-12  minut na C.

Szkoda, jestem równie rozczarowany, jak Marcin, mimo że większe szanse na  mistrzostwo ma w Orlando.
Czy wyrównanie oferty oznacza, że klamka już zapadła?
Czy (teoretycznie) są możliwe kolejne oferty dla Gortata z innych zespołów  (oczywiście pomijając aktualne możliwości finansowe tychże)?

pzdr
kszyhu

Data: 2009-07-15 23:08:03
Autor: wiLQ
Magic zmaczowali
kszyhu fr@ckowiak napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Anderson całkiem nieźle radzi sobie w lidze letniej (przynajmniej w dwóch  meczach, o których czytałem) - zdobywa sporo punktów, trafia za 3, zbiera  (chociaż z drugiej strony Adam Morrison też sobie nieźle radzi :D)

Milo, ze sam sobie odpowiedziales co o tym sadzic ;-)

Czy wyrównanie oferty oznacza, że klamka już zapadła?

Na razie tak.

Czy (teoretycznie) są możliwe kolejne oferty dla Gortata z innych zespołów  (oczywiście pomijając aktualne możliwości finansowe tychże)?

Tylko trejdowe.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-15 23:07:51
Autor: wiLQ
Magic zmaczowali
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> C Dwight [36] / Gortat [12]
> PF Bass [28*] / Gortat [14*] / Anderson [6]

Myslisz ze Anderson dostanie tylko 6minut?

Moglem ta gwiazde dodac tez Andersonowi.
Choc wg mnie na poczatku sezonu bedzie trzeci w kolejce do minut.

--
pzdr
wiLQ

Magic zmaczowali