Magicshine MJ-872

Data: 2012-03-21 14:04:35
Autor: steve69
Magicshine MJ-872
Zaszalałem i kupiłem to cudo.

Wrażenia z jazdy nocą przy tym "światełku" - niesamowite. Wczoraj o mało co
nie rozjechałem zająca, który "porażony" światłem przykucnął bez ruchu na
skraju polnej ścieżki, a ja zauważyłem go w ostatniej chwili :-)
W trybie HIGH z pakietem 5,6Ah lampka świeciła przez 2h 58min. Jak długo
świeci w trybie LOW jeszcze nie sprawdziłem.

I tu mam 2 pytania do ludzi (ukłony w stronę Dominika :-)), którzy już dłuższy
czas używają tej lampki:

1. Jak szybko dioda podświetlająca przycisk wyładuje pakiet, jeśli lampka
(wyłączona) pozostanie podpięta do tegoż (np. wracam z jazdy, wstawiam rower
do garażu i nie rozłączam kabelków)? Ile to może postać bez rozłączania?

2. Czy takie częste rozłączanie nie spowoduje powstania luzu na połączeniu
lampki i akumulatora?

--
Pozdrawiam.

Data: 2012-03-21 07:14:25
Autor: tadek
Magicshine MJ-872
On 21 Mar, 15:04, " steve69" <steve69.WYT...@gazeta.pl> wrote:
[...]

jak zająca zobaczyłeś w ostatniej chwili w świetle lampki to ona
rzeczywiście musi dobrze świecić

Data: 2012-03-21 15:04:15
Autor: steve69
Magicshine MJ-872
tadek <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał(a):
jak zająca zobaczyłeś w ostatniej chwili w świetle lampki to ona
rzeczywiście musi dobrze świecić

Wypatrzyć zająca, siedzącego bez ruchu w pozimowej szarej trawie, wcale nie
jest tak łatwo :-)

--
Pozdrawiam.

Data: 2012-03-21 17:29:37
Autor: rmikke
Magicshine MJ-872
Dnia Wed, 21 Mar 2012 07:14:25 -0700 (PDT), tadek naskrobał/a:

On 21 Mar, 15:04, " steve69" <steve69.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Zaszala=B3em i kupi=B3em to cudo.

Wra=BFenia z jazdy noc=B1 przy tym "=B6wiate=B3ku" - niesamowite. Wczoraj=
o ma=B3o co
nie rozjecha=B3em zaj=B1ca, kt=F3ry "pora=BFony" =B6wiat=B3em przykucn=B1=
=B3 bez ruchu na
skraju polnej =B6cie=BFki, a ja zauwa=BFy=B3em go w ostatniej chwili :-)
W trybie HIGH z pakietem 5,6Ah lampka =B6wieci=B3a przez 2h 58min. Jak d=
=B3ugo
=B6wieci w trybie LOW jeszcze nie sprawdzi=B3em.

I tu mam 2 pytania do ludzi (uk=B3ony w stron=EA Dominika :-)), kt=F3rzy =
ju=BF d=B3u=BFszy
czas u=BFywaj=B1 tej lampki:

1. Jak szybko dioda pod=B6wietlaj=B1ca przycisk wy=B3aduje pakiet, je=B6l=
i lampka
(wy=B3=B1czona) pozostanie podpi=EAta do tego=BF (np. wracam z jazdy, wst=
awiam rower
do gara=BFu i nie roz=B3=B1czam kabelk=F3w)? Ile to mo=BFe posta=E6 bez r=
oz=B3=B1czania?

2. Czy takie cz=EAste roz=B3=B1czanie nie spowoduje powstania luzu na po=
=B3=B1czeniu
lampki i akumulatora?

--
Pozdrawiam.

--
Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/use=
net/

jak zaj=B1ca zobaczy=B3e=B6 w ostatniej chwili w =B6wietle lampki to ona
rzeczywi=B6cie musi dobrze =B6wieci=E6

Nieruchomego zajaca, to i w dzien latwo przeoczyc. Wlasnie dlatego one
nieruchomieja.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-03-22 08:23:57
Autor: ikov
Magicshine MJ-872
W dniu 2012-03-21 15:14, tadek pisze:
[...]

Przez zające, tudzież sarny i lisy w nocy można wywinąć orła. W nocy każde zwierze może być groźne :)

Data: 2012-03-21 18:50:45
Autor: m4rkiz
Magicshine MJ-872
" steve69" <steve69.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jkcn5i$cp6$1inews.gazeta.pl...
[...]

mam taka www.dealextreme.com/p/57100 podejrzewam ze battery pack i podswietlenie
przycisku bedzie bardzo zblizone, moja na high swieci ok 3 godzin

ostatnio zbyt czesto nie uzywam, i wyglada to tak - laduje do pelna w piatek,
w sobote swieci ~50 minut, zostaje podlaczona przez tydzien, znowu swieci
ok 50 minut i po wylaczeniu biore do ladowania bo zazwyczaj swieci juz
czerwona dioda, wszystko w najjasniejszym trybie, pakiet ma juz ok. rok

2. Czy takie częste rozłączanie nie spowoduje powstania luzu na połączeniu
lampki i akumulatora?

nie zauwazylem, watpie, nawet codzienne rozlaczanie i podlaczanie to
tylko 700 operacji na rok jezeli wtyczki czyste to nic nie ma prawa sie
dziac, jezeli zasyfione blotem to oczywiscie inna bajka

Data: 2012-03-22 17:00:51
Autor: steve69
Magicshine MJ-872
Dzięki wielkie za konkretne odpowiedzi na moje pytania  :-)

--
Pozdrawiam.

--

Magicshine MJ-872