Magik-elektryk potrzebny Warszawa i okolice

Data: 2015-09-19 21:45:08
Autor: Bobroy
Magik-elektryk potrzebny Warszawa i okolice
Witam,
W mojej Primerze P11 ucieka mi gdzie艣 pr膮d. Poleg艂o na tym kilku elektryk贸w w Wawie.

Potrzebny mi magik-elektryk, tzn. taki kt贸ry naprawd臋 zna si臋 na rzeczy i b臋dzie dr膮偶y艂 temat, a偶 znajdzie i usunie usterk臋 elektryczn膮 w samochodzie.
Znacie kogo艣 takiego?

Pozdrawiam
Robert

Data: 2015-09-20 09:54:29
Autor: Artur Miller
W dniu 2015-09-19 o 21:45, Bobroy pisze:
[...]

p艂acisz za efekt, czy za godziny? :)

a.

Data: 2015-09-20 13:26:13
Autor: adam
[...]

Mia艂em podobny problem. Dzwo艅 do P. Krzysztofa 601 294 434 pod Piasecznem. M艂ody cz艂owiek, ale rzemie艣lnik starej daty. Lipy nie wstawi. Tylko nie jest elektronikiem, nowe auta odpadaj膮.
Jakby si臋 nie podj膮艂, to mam jeszcze jakie艣 telefony, ale nie wypr贸bowane.
A wiesz na kt贸rym bezpieczniku jest up艂yw?

Data: 2015-09-21 20:51:26
Autor: Scobowski
W dniu 2015-09-20 o 13:26, adam pisze:

A wiesz na kt贸rym bezpieczniku jest up艂yw?

.... bo wypada艂oby z tak膮 wiedza pojecha膰 do eletryka.
Jemu b臋dzie 艂atwiej, Tobie b臋dzie taniej :)

Data: 2015-09-20 19:17:16
Autor: Myjk
Magik-elektryk potrzebny Warszawa i okolice
Sat, 19 Sep 2015 21:45:08 +0200, Bobroy
Poleg艂o na tym kilku elektryk贸w w Wawie.

Elektryka nie polec臋, ale mo偶e podpowiem na swoim przyk艂adzie.

W mojej Fabce pr膮d spieprza艂 do tego stopnia, 偶e mia艂em po weekendzie
postoju roz艂adowany akumulator. Genialny elektryk z ASO podpi膮艂 wyj艣cie z
radia pod anten臋 automatycznie wysuwan膮. Problem w tym, 偶e Fabia nie mia艂a
wysuwanej anteny. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2015-09-20 20:45:39
Autor: Jarek
[...]

Skoro nie mia艂a, to jak do niej podpi膮艂???

Data: 2015-09-21 08:19:00
Autor: Myjk
Magik-elektryk potrzebny Warszawa i okolice
Sun, 20 Sep 2015 20:45:39 +0200, Jarek
Skoro nie mia艂a, to jak do niej podpi膮艂???

Nie wiem, tego magika z ASO si臋 zapytaj.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2015-09-21 17:59:02
Autor: Jarek
Magik-elektryk potrzebny Warszawa i okolice

> Skoro nie mia艂a, to jak do niej podpi膮艂???

Nie wiem, tego magika z ASO si臋 zapytaj.

To mo偶e zapytam inaczej - kto stwierdzi艂, 偶e by艂a podpi臋ta antena, kt贸rej nie by艂o?

Data: 2015-09-21 18:21:46
Autor: Myjk
Magik-elektryk potrzebny Warszawa i okolice
Mon, 21 Sep 2015 17:59:02 +0200, Jarek
To mo偶e zapytam inaczej - kto stwierdzi艂, 偶e by艂a podpi臋ta antena, kt贸rej nie by艂o?

Elektryk z drugiej zmiany wspomnianego ASO. Oczywi艣cie nie wiedzia艂, 偶e
radio instalowa艂 jego kolega. :P Natomiast gdzie by艂o to podpi臋te, 偶e
po偶era艂o akumulator, to ju偶 nie wnika艂em.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2015-09-20 20:13:25
Autor: maloko
Magik-elektryk potrzebny Warszawa i okolice
znajomy robil podobno beznadziejne przypadki elektryki na Woli
tel 226641188

Magik-elektryk potrzebny Warszawa i okolice