Magik-elektryk potrzebny Warszawa i okolice

Data: 2015-09-20 19:17:16
Autor: Myjk
Magik-elektryk potrzebny Warszawa i okolice
Sat, 19 Sep 2015 21:45:08 +0200, Bobroy
Poległo na tym kilku elektryków w Wawie.

Elektryka nie polecę, ale może podpowiem na swoim przykładzie.

W mojej Fabce prąd spieprzał do tego stopnia, że miałem po weekendzie
postoju rozładowany akumulator. Genialny elektryk z ASO podpiął wyjście z
radia pod antenę automatycznie wysuwaną. Problem w tym, że Fabia nie miała
wysuwanej anteny. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2015-09-20 20:45:39
Autor: Jarek
[...]

Skoro nie miała, to jak do niej podpiął???

Data: 2015-09-21 08:19:00
Autor: Myjk
Magik-elektryk potrzebny Warszawa i okolice
Sun, 20 Sep 2015 20:45:39 +0200, Jarek
Skoro nie miała, to jak do niej podpiął???

Nie wiem, tego magika z ASO siÄ™ zapytaj.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2015-09-21 17:59:02
Autor: Jarek
Magik-elektryk potrzebny Warszawa i okolice

> Skoro nie miała, to jak do niej podpiął???

Nie wiem, tego magika z ASO siÄ™ zapytaj.

To może zapytam inaczej - kto stwierdził, że była podpięta antena, której nie było?

Data: 2015-09-21 18:21:46
Autor: Myjk
Magik-elektryk potrzebny Warszawa i okolice
Mon, 21 Sep 2015 17:59:02 +0200, Jarek
To może zapytam inaczej - kto stwierdził, że była podpięta antena, której nie było?

Elektryk z drugiej zmiany wspomnianego ASO. Oczywiście nie wiedział, że
radio instalował jego kolega. :P Natomiast gdzie było to podpięte, że
pożerało akumulator, to już nie wnikałem.

--
Pozdor
Myjk

Magik-elektryk potrzebny Warszawa i okolice